"ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 "Życie Warszawy": W przyszłym roku do Polski przylecą kolejne samoloty F-16. Czy jednak będzie kto miał na nich latać? Gazeta podkreśla, że w dęblińskiej Szkle Orląt - Wyższej Szkole Oficerskiej Sił Powietrznych - po raz pierwszy przeprowadzono egzaminy dla absolwentów szkół wyższych. Uczelnia szuka kandydatów na pilotów wojskowych. Okazało się, że liczba chętnych jest mniejsza niż liczba miejsc. http://wiadomosci.onet.pl/1455107,11,item.html Nie ma chętnych ?
Re: "ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 Kto za 3 tysiaki bedzie ryzykowal zyciem, i kto sie do tego nadaje ;] A w ogole to nie ma czym latac przede wszystkim....
Re: "ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 Kurwa, jak skaladalem papiery to byly tlumy. Az zaluje ze nie jestem o 10 lat mlodszy.
Re: "ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 Teraz jet wielki bum na pilotow liniowych, wszyscy wokol robia na potege licencje ATPL. Najczesciej linie lotnicze placa za cale szkolenie, pozniej przez kilka lat sie to odpracowywuje. Nie dziwie sie im ... wieksza placa, lepsze warunki pracy, wieksze mozliwosci pracy w przyszlosci (rynek daleko wschodni szybko sie rozwijajacy). Tez zaluje ze nie mam 7 lat mniej ... olalbym studia i poszedl na szkolenie lotnicze.
Re: "ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 Do WSOWL wymagali perfekt angielski, wiek do 30tki i studia wyzsze 2giego stopnia. Mile widziany byl kontakt z lotnictwem do tej pory. Gdybym mial te zasrana magisterke juz bym zapierdzielal na badania do WIML'u. Niestety w mojej profesji magisterki nie przewidziano, zatrzymalem sie na licencjacie. A ATPL lezy w moich planach na najlblizsze pare lat . Kumpel wlasnie przygotowuje sie do szkoly w londynie - trwa to 2 lata bardzo intensywnego szkolenia, kosztuje niepojeta gore siana ale Condi ma racje, ze linie lotnicze coraz czesciej refunduja koszty w zamian za podpisanie kontraktu na pare lat.
Re: "ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 Sru rakietami? W polskim lotnictwie? Te rakiety beda w sejfach trzymac do uplywu terminu waznosci - jeden amraam to wiecej niz roczny budzet calej bazy w krzesinach
Re: "ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 Zeby moc wogole myslec o ATPL na wstepie trzeba sobie zrobic od poczatku PPL i dalsze udoskonalanie i nalot. Pozniej dopiero mozemy szukac linii, ktora nas za freeko wyszkoli dalej dajac licencje ATPL. Wstepnie na poczatku trzeba miec siana w granicach do 60-80 tys zl. Pozniej jest juz z gorki ....
Re: "ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 Nie sa przypadkiem budowane atrapy szkolne , tansze, do takiego strzelania ?
Re: "ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 10 lat temu rocznie zrzucano kilkanascie pociagow bomb w celach treningowych.. Obecnie ciężarówkę amunicji....
Re: "ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 Nie koniecznie. Koles o ktorym pisalem przez te 2 lata ma sie wyszkolic od podstaw na samolotach i z tego co wiem nie on bedzie za to placil. Pilotow liniowych brakuje i mysle ze zdobyciem sponsoringu na szkolenie bedzie w przyszlosci raczej jeszcze lepiej niz gorzej. Nawet jezeli trzeba by sie przedtem nauczyc chinskiego . Jezeli chodzi o koszty to kiedys po lotach przy piwku liczylismy i wyszlo ze na szkolenie od podstaw do ATPL trzeba by w Polsce przeznaczyc minimum ok 150tys.
Re: "ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 Na grupie pl.rec.lotnictwo byl dopiero co taki temat i wypowiadali sie ludzie, ktorzy to przeszli, przechodza. Bylo o kosztach.
Re: "ŻW": młodzi piloci nie chcą latać na F-16 dopłacę 3 tysiaki za 10 minut lotu w tylnej kabinie chociażby iskry