FAJNE GRY WSZELKIE - nowosci, zapowiedzi, opinie

Discussion in '302nd POLISH SQ -Poznanski-' started by pedzel, Jul 28, 2006.

  1. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    no nie znowu polowa squadu odplynie nam stateczkami ;)
     
  2. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    Przy niskich poziomach postaci to najwyżej będziemy szorować pokłady :D

    P.S. Właśnie się loguję ;)
     
  3. --stec

    --stec Well-Known Member

    Joined:
    Dec 24, 2000
    Messages:
    1,944
    Location:
    Poznan, Poland
    Zasysam :)
     
  4. Ziomek

    Ziomek Well-Known Member

    Joined:
    Jan 26, 2004
    Messages:
    815
    Ktos juz tam wie co i jak? Przeszedlem tutoriala i nie wiem co robic teraz :p
     
  5. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    Dla tych co chcą zmienić rozdzielczość: należy zmienić w pliku core.ini, ale tryb okienkowy musi być włączony, inaczej będzie czarny ekran.
     
  6. Jeruwa

    Jeruwa Well-Known Member

    Joined:
    Oct 26, 2005
    Messages:
    142
    tu jest pieknie o rozdzielczosciach opisanie:
    http://www.voyagecenturyonline.com/forum/viewtopic.php?highlight=mod&t=5048

    Ziomek, jak już doplynales do portu to zglos sie do takiego grubasa co co chwile cos mowi o novice guide i pogadaj o ścieżce explorera/kupca/wojownika/rzemieslnika i dolacz do ktoregos. Dostaniesz kase na remodel statku. Potem biegiem do szefa gildii (np. merchant guild manager, master of alliance, master of ares warrior costa, master of adventure alliance cos w tym stylu :) ) i robic questy poczatkowe. Dalej juz sie polapiesz :]
     
  7. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    Dzięki Jeruwa. Właśnie zauważyłem, że okienko czata w 1280 się trochę rozwaliło ;)
     
  8. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    No, już nieźle się rozkręciłem. Wiem co i jak ;) Jeruwa podaj namiary, będzie ciekawiej. Mój nick w grze: Basasael.
     
  9. Jeruwa

    Jeruwa Well-Known Member

    Joined:
    Oct 26, 2005
    Messages:
    142
    Moj nick Jeruwafi :]

    Dobrą formą komunikacji są listy, trzeba kupić ordinary letter paper i wyslac :]

    W piątek w tawernie w Atenach bedzie zebranie dot. gildii, podam jeszcze szczegóły :)

    PS. Jestem kupcem, a ty? :]
     
  10. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    Też kupcem, ale chwilowo dla zabawy w kamieniołomach macham kilofem :D

    Już trochę doświadczenia mam. Piraci mi nie straszni, w kolejce muszą się ustawiać do mnie ;) Jedynie raz dałem ciała, bo skończyły mi się kule i nie miałem możliwości taranowania statku wroga, a miał prawie 0 HP, straszny ból. Ogólnie wrażenia są dobre :)
     
  11. Ziomek

    Ziomek Well-Known Member

    Joined:
    Jan 26, 2004
    Messages:
    815
    GTR 2

    GTR 2 to kontynuacja niezwykle wiernej, licencjonowanej symulacji wyścigów klasy FIA GT. W stosunku do pierwowzoru, gra została mocno rozbudowana merytorycznie, oferując jeszcze większą dawkę atrakcji nie tylko fanom ultrarealistycznych wyścigów samochodowych. Znacznie poprawiono również warstwę techniczną gry, czyniąc ją bardziej przystępną dla współczesnych graczy.

    Gwoździem programu jest oczywiście szeroki wybór samochodów i tras. W porównaniu do 56 licencjonowanych pojazdów i 10 tras obecnych w pierwszej części gry, sequel wyposażono w oszałamiającą liczbę 140 wiernie odwzorowanych wyścigówek (włączając w to wszystkie samochody klas GT i NGT) oraz w aż 34 oryginalne obiekty (zarówno współczesnych, jak i historycznych) ? wszystko oczywiście przygotowane w oparciu o oficjalne porozumienie z FIA, światową federacją sportów samochodowych. W zależności od naszych umiejętności i aktualnej formy, ścigamy się korzystając z jednego z trzech głównych trybów gry, sterujących jednocześnie poziomem sztucznej inteligencji komputerowych przeciwników i stopniem realizmu (do wyboru: Novice dla młodych adeptów ścigania się, Semi-Pro dla rajdowców 'wannabe', oraz Simulation dla prawdziwych hardcore'owców GT).

    Gdy już określimy nasze możliwości, przychodzi czas na wybór jednej z sześciu dostępnych konkurencji. Oprócz znanych z pierwszej odsłony trybów: Open Practice (niezobowiązująca przejażdżka), Race Weekend (szybka rozgrywka) oraz Championship (klasyczne mistrzostwa), programiści dorzucili trzy zupełnie nowe: Ghost Time Trial, polegający na wykręcaniu najlepszych czasów okrążeń, zmagając się z własnym cieniem poprzednich przejazdów lub z ghostami innych przeciwników, zarówno komputerowych, jak i ludzkich; 24 Hour Races, obejmujący kilka różnych wyścigów, trwających pełną dobę; oraz Driving School, uczącej gracza tajników szybkiej i bezpiecznej jazdy oraz pozwalającej na nieustanne sprawdzanie swych postępów poprzez bezpośrednie zmagania z naszym instruktorem jazdy ? przy czym warto kończyć kolejne kursy, gdyż profituje to zdobyciem kolejnych medali i odblokowaniem nowych trybów rozgrywki.

    Wreszcie, gdy już nauczymy się po mistrzowsku kierować naszym bolidem i zostawimy w pobitym polu wszystkich krzemowych przeciwników, czeka na nas niezwykle emocjonujący tryb gry wieloosobowej. Zmagania z przyjaciółmi prowadzimy korzystając z trzech różnych metod połączeń: LAN, TCP/IP lub internetowego Lobby. Ponadto, gra umożliwia postawienie dedykowanego hosta, wspierającego aktywne sterowanie serwerem poprzez znany z gier FPS system głosowań (np. kick player, next session, next race). Wbudowane w grze lobby pozwala zaś graczowi na bezpośrednią komunikację z innym użytkownikami (zarówno przez chat publiczny, jak i priv) oraz dostarczając informacji na temat aktualnie zmagających się zawodników i statusie działających obecnie serwerów.

    Gruntownej modernizacji uległ silnik napędzający szatę graficzną GTR2. Przede wszystkim wyposażono go w pełne wsparcie dla DirectX 9, co znacząco ubogaca doznania graczy wyekwipowanych w nowoczesne platformy graficzne. Ulepszenia obejmują między innymi: generację efektów pogodowych, wytwarzanie wrażenia ?mokrego asfaltu? czy dynamiczną grę świateł (także tych samochodowych). Oczywiście, program nadal oferuje pełną zgodność wsteczną z poprzednimi wersjami DirectX, oznaczonych cyferkami 7 i 8 ? istotne dla tych, którzy nie są posiadaczami kosztownego sprzętu. Autorzy popracowali również nad sprawdzonym i funkcjonalnym silnikiem fizycznym, dopalając głównie system uszkodzeń bolidów (i ich wpływu na sterowanie pojazdem) oraz moduł odwzorowania zachowań opon, potęgując i tak świetny realizm, znany z części pierwszej. W kontynuacji nie mogło oczywiście zabraknąć technologii LiveTrack, która aktywnie kontroluje wszelkie zmiany w nawierzchni trasy, bezpośrednio wpływając na zachowanie się pojazdów. Podrasowano także oprawę dźwiękową ? odgłosy silnika każdego z występujących w grze pojazdów zostały nagrane i następnie, po drobnych modyfikacjach, przeniesione wprost do kodu gry. Poprawiono także odgłosy otoczenia, w tym aplauzy kibiców czy klimat pit-stopu. Dodatkową korzyść odnoszą posiadacze sprzętu opartego na technologii Track-IR. Pozwala on graczowi na swobodne rozglądanie sie po kabinie bolidu, za pomocą prostych ruchów głowy ? znacząco ułatwia to przegląd trasy i pozwala na osiąganie lepszych wyników.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    U nas gra wyszla w piatek i kosztuje 30zl :)
     
  12. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    Opis skopiowales czy samemu chcialo Ci sie tyle pisac? ;)
     
  13. -al---

    -al--- Well-Known Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    6,848
    Location:
    Poznań
    Jeszcze przez co najmniej miesiąc nie będę w stanie tknąć się czegoś, co ma w nazwie "FIA"

    (Fale i Anteny :ass: :dark: :mad: %) )
     
  14. Szymik

    Szymik Active Member

    Joined:
    Mar 22, 2003
    Messages:
    31
    Location:
    Gdańsk
    W GTR2 tralem jakis zcas temu ale bez kierownicy nie ma co podchodzic wiec postanowilem takowa sobie wygrac w konkursie Xpand Rally Xtrime :)
    http://xtremespeeds.xpandrally.com/index.php
    a to moj jak narazie najlepszy przejazd:)
    [​IMG]
     
  15. Ziomek

    Ziomek Well-Known Member

    Joined:
    Jan 26, 2004
    Messages:
    815
    Last edited: Jan 29, 2007
  16. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    Ja w GTR2 już tłukę ponad miesiąc. Udaje mi się przejechać parę kółek bez wypadku. Na trasach dobrze opanowanych nawet czasy nie takie kiepskie wykręcam :)

    Jedno ale. Oryginalna fizyka w grze jest trochę nie dokońca zbalansowana. Pojawiły się patche nieoficjalne, hardcorowe, na nich się świetnie jeździ ;)

    A wrażenia? Pierwsze uruchomienie. Lamborghini Murcielago na torze Monza. Beret mi zdmuchnęło jak się rozpędziłem dobrze, serducho szybciej zabiło. Ta gra podnosi adrenalinkę :) A niepowodzenia nie powodują odstawienia gry, wręcz zachęcają do jeżdzenia w kółko i trenowania, ot dla sportu :)

    Pojawiło się dużo dodatkowych tras, np. GP LeMans, gdzie na prostych da się ponad 300 wyciągnąć (po odpowiednich przeróbkach bolidu w garażu). Z samochodów niestety widziałem tylko podstawowe z innymi malowaniami + modyfikacje zachowań.

    I na klawiaturze nawet nie ma co zaczynać. Bez analogowego sterowania 600 konne maszyny szybko wpadają w poślizgi.

    Jeszcze trochę o wymaganiach. O ile tryb treningu chodzi super, to w wyścigu z większą ilością maszyn (30-40, prawie 70 na dużych torach) gra doczytuje często (na 1GB RAMu). Można wyłączyć parę bajerów i działa płynnie, bez strat w jakości. Przy dużym skupieniu na jeździe i tak różnicy się nie zauważy ;)
     
  17. Ziomek

    Ziomek Well-Known Member

    Joined:
    Jan 26, 2004
    Messages:
    815
    Kto mi powie z jakiej to gry jest? :)


    [​IMG]


    wlasnie latam w to i jest calkiem przyjemne , taki odswiezony i podrasowany rb3d :)
     
  18. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    First Eagles, na enginie Strike Fighters: Project 1 (potem WoV i WoE). Nie gralem jeszcze, ale jakos mnie nie ciagnie... :dunno:
     
  19. Ziomek

    Ziomek Well-Known Member

    Joined:
    Jan 26, 2004
    Messages:
    815
    75mm penetruje na wylot biedna tankietke :(


    [​IMG]




    [​IMG]






    z tylu

    [​IMG]


    i z przodu


    [​IMG]
     
  20. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    większych nie było?