rgreat Dodatkowo, wyjaśniła sie sprawa stefana, który walił w hmacku 20mm Jak powiedział rgreat był to test. stefan ma nowe zadanie test hmacka z 40mm ,więc uważajcie na hmacki
beznadziejne raczej jak chce poleciec z kims w parze na powiedzmy 109f2, ja wezme ostatni, i co? bedzie mnie scigac na emilu? albo zasuwac z innego f? paranoja! rozwala wspolne latanie, tak sweepy jak i jabo
1. dwie minuty poczekasz i bedziesz mial nowy ;-) 2. polecisz z lotniska dalej od frontu - wiecej altu ;-) byle tylko hmacki ograniczyli....
cc Mateus a co do Stefana, to właśnie polemizuję z -exec-iem na International... bo chłopak przesadził w innej kwestii (upał hmack i 2xI153 z closed).
Hmackiem nie upal (bo nie moze), tylko I-153. A tego, ze f zamkniete, mogl nie zauwazyc. Jak sie dowiedzial to przeprosil, wiec nie wiem po co w ogole ta rozmowa...
tak Mateus niby racja ale... latalem dzis dla redow troszq, byly 3 ostatnie lotniska red, z wszystkich najlepsze samoloty pozabierane... upam jakims laggiem pod lufy 109f2... no dobra, to jednak poczekam az dadza spita dali spita (wyladowal jakis koles a ja czailem sie po 3 lotniskach wypatrujac ladujacych spitow), bez skrupulo zarabalem spita temu co wyladowal bo mialem dosc siedzenia 10min w twr czekajac na jakakolwiek szanse polatania; nie zawsze mozna te dwie min poczkac, a jak latam z kims z sq to raczej rollujemy z dala od frontu i tak ale nei rozumiem jedynie dlaczego zwiekszac przewage tych ktorzy vulchuja sobie nad ostatnimi lotniskami, zamiast jakos wyrownac szanse;
bo to $#%#^ wojna jest... nie widzieliscie tego wczesniej?? btw.. oddalem joya do naprawy.. jak odzyskam, to polatam..
A'propos joya - mialem z nim pewne problemy ale poniewaz system ogolnie sie kaszanil na potege (W98) w koncu po 2 miesiacach zainstalowalem go na nowo i od kilku dni joy chodzi jak zloto. Nie wiem wiec na ile to byly problemy sprzetowe a na ile programowe (u mnie dochodzilo do klopotow z fire'm - czasem nie chcial strzelac - musialem przycisk pod kciukiem ustawic jako fire rezerwowy - pewna ilosc conow dzieki temu otrzymala szanse na dluzsze zycie ) Conrad
Spuint,taka wojna. Jeżeli teraz będzie taka sytuacja, że jednej stronie 2 fieldy zostaną, to zupełnie prawidłowe jest to, że mają mniej maszyn - no spójrz na sytuację Niemiec pod koniec wojny, przegrywająca strona musi w dupę dostawać. A strona przegrywająca musi się bronić, a nie jakieś dalekie sweepy wykonywać Za to przy wyrównanych siłach będzie mniej quaka między najbliższymi fieldami, za to częściej się będzie leciało gdzieś z tyłów, na początku też mi to nie grało,ale po dłuższym zastanowieniu dochodzę, że jest OK
no tak, tylko gdzie tu zabawa? wczoraj sobie zladowalem spitem; od razu chcialem leciec wiedzac ze moze byc krucho, ale nie zdazylem; jakis koles mi zarabal samolot, zreszta zginal po chwili to jest kurde realistyczne dopiero
spuint: no i widzisz.. od razu z fabryki dostales funkiel nufke nie smigana..)) conrad: moj doznal prawdopodobnie zatarcia potencjometru.. po podlaczeniu totalny brak kontroli nad osia X [lewo - prawo].. gdyby nie gwarancja, wzialbym "kontakt", rokrecil joya i spryskal co trzeba.. a tak miesiac z glowy.. pzdr!
Niezle to ograniczenie i faktycznie, jak stronie zostaja 2 czy 3 fieldy to ich wina ze do tego dopuscili, beda latac na kiepskim sprzecie i reset bedzie szybciej i znowu bedzie fun. Jak ja nie cierpie sytuacji przedresetowej ) Pozdrawiam, Daedal
IMHO to troche bida z tymi restrykcjami i strasznie utrudnia(szczegolnie pilotom,ktorzy nie maja za duzo czsu na latanie ) Ja bym tam jakas petycje czy cos wyslal do adminów Hmm lepiej juz,zeby nowa wersje FH wprowadzili, a nie ta sie bawia
ponad 20 ale pomysł jest dobry, podczas wojny nowy sprzęt zawsze najpierw trafiał do elitarnych jednostek