OT: WIP Yak-3 czyli moje zmagania w 3D

Discussion in '302nd POLISH SQ -Poznanski-' started by kazan, Jun 16, 2006.

  1. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    Od pewnego czasu dziele czas miedzy lataniem na modelowanie Yaka w 3D Studio Max. Wiem ze miedzy nami jest cakliem niezly grafik ;). Ale postanowilem pokazac reszcie efekt dotychczasowych prac. Idzie mi powoli, modelowania w Poly dopiero sie ucze. A z lenistwa nie chcialo mi sie przerabiac gotowych toturiali... :)

    tadam...
    [​IMG]
     
  2. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    slyczny :eek:
     
    1 person likes this.
  3. --vipe

    --vipe Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2003
    Messages:
    1,954
    Location:
    Poznan, Poland
    no niezle niezle, ja niestety juz nie mam czasu ani checi dlubac w tym, bo trzeba miec cierpliwosc by kazdy szczegol byl idealny.

    Zycze wytrwalosci Kaz i czekam na finish :)
     
  4. amator

    amator Well-Known Member

    Joined:
    Jul 3, 2005
    Messages:
    656
    Location:
    Wrocław, Poland
    Ładnie to wygląda kaz WTG
     
  5. -frog-

    -frog- Well-Known Member

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    5,303
    Czekam z niecierpliwością na następne screeny... na razie jeszcze trochę zostało, ale przód wygląda ślicznie (widzę za to, że ogonek zostawiłeś na koniec ;) )
     
  6. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    zdaje sie ze dlubales kiedys miga?
     
  7. Ziomek

    Ziomek Well-Known Member

    Joined:
    Jan 26, 2004
    Messages:
    815
    Dlaczego nic nie widze?:p
     
  8. piterk

    piterk Well-Known Member

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    378
    Location:
    Poznan / Poland
    calkiem udatny model , mam dwie uwagi, wyraznie widze szew w miejscu laczenia polowek kadluba, pozatym spodni profil kadluba jakos sie dziwnie lamie kawalek przed stabami choc akurat tutaj nie jestem pewien czy czasami kamera nie znieksztalca. aha jeszcze jedna sprawa - dziwne cieniowanie przy wlocie powietrza, sprawdz czy nie ma tam jakiegos bledu w siatce. powodzenia zycze

    pzdr
     
  9. Holmes

    Holmes Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2002
    Messages:
    1,022
    Location:
    Krakow, Poland
    Halo, halo - nie pokazuje mi się paskuda :(
     
  10. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    Jak polacze polowki bede spawal wierzcholki wtedy szew zniknie. Przy wlotach byl bug siatki. Juz poprawiony. A tylny fragment kadluba to wina kamery :) Thx za uwagi :) To moj pierwszy taki model w 3D.
     
  11. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    nie moja wina :(
     
  12. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    Troche porobilem w czasie przerw w lataniu :)

    [​IMG]
     
  13. piterk

    piterk Well-Known Member

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    378
    Location:
    Poznan / Poland
    no to teraz tylko zrobic uvmape i trzasnac teksture w psie ;).

    pzdr
     
  14. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    nie tak szybko :) jeszcze karabiny stery kierunku podwozie, pare dupereli na kadlubie. I troche wnetrza fotel uproszczona deska i celownik. Textury mnie przerazaja :)
     
  15. lucas261

    lucas261 Well-Known Member

    Joined:
    May 10, 2002
    Messages:
    501
    Location:
    Warsaw, Poland
    No coraz ładniej:), a pokaż siateczkę bez smootha:p Z texturami mimo wszystko warto zawalczyć, jak się to już 'rozkmini' to jest lekko. Jakbyś potrzebaował pomocy w tej kwestii to służę pomocą.
     
  16. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    Pokaze, ale nie teraz, skads sie wziela jakas krawedz dzika musze teraz usunac jej skutki. Jak robisz taki ladny motion blur smigla? Mi wyszly rozmazane 3 trojkaty :/
     
  17. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    nie rób image tylko object
     
  18. kryzyf

    kryzyf Well-Known Member

    Joined:
    May 16, 2005
    Messages:
    82
    Location:
    Kedzierzyn-Kozle, Poland
    A tak z ciekawosci - ktos wie gdzie mozna znalezc sensownego tutorialka do robienia takich to cudow?;)
     
  19. -blue-

    -blue- Well-Known Member

    Joined:
    Mar 26, 2001
    Messages:
    395
    Location:
    i never know anymore %)
    Ładny Yak Kazan, w zasadzie poza tym co zauważył Piter nie ma sie do czego przyczepić ;) Powodzenia z teksturami i renderingiem :)


    to jest tutorial do Lightwave'a, ale pomijając soft, w każdym modelerze robi sie to w podobną techniką:

    http://www.lwg3d.org/forums/showthread.php?p=154483

    No i jeszcze ten link, dużo fajnych info, chociaz ostatnio padl im twardziel i strona forum jest odbudowywane...

    http://www.military-meshes.com/
     
  20. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    Nie Brooklynski most...
    Twoj Beau to jest dopiero cos....

    A tak serio juz wczesniej znalazlem to forum wlasnie dzieki tobie ;)
    Czasami zagladam na wasze forum sq.
    Jeszcze kupa pracy przedemna, ale dzieki za slowa zachety.
    Ostanio military-meshes.com przezywaja najazd polskich fanatykow 3d :D
    Yaka tam nie pokaze bo sie wstydze :p