@LEO und andere Nazis hier.

Discussion in 'Warbirds Deutsch' started by -frog-, Jul 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. torsti

    torsti Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Messages:
    1,189
    Solang die Polaken auf der Goldnen Seite sind und sich eines Squaddies auf der roten Seite bedienen tragen sie - mal abgesehen davon dass ich es als normal betrachte sie so zu nennen - die Bezeichnung zu Recht.

    Siehe Screenie holmes...

    [​IMG]
     
  2. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    Ich schäme mich für Holmes. Nicht alle Polaken ;) sind so..
    Salut! :)
     
    1 person likes this.
  3. jotaceTOGA

    jotaceTOGA Well-Known Member

    Joined:
    Jul 30, 2003
    Messages:
    1,026
    Location:
    Florianopolis, Santa Catarina, Brasil
  4. torsti

    torsti Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Messages:
    1,189
  5. ganjab

    ganjab Well-Known Member

    Joined:
    Jul 14, 2001
    Messages:
    178
    Location:
    SW Germany
    LOL der is gut :) :fly2:
     
  6. Holmes

    Holmes Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2002
    Messages:
    1,022
    Location:
    Krakow, Poland
    Torsti, 37 years man should have at least a pity of honour and a minimal knowledge about how adult ppl discuss. Your behavior is worse than my 3 years old son. U screaming on ch100, calling everybody around "fucking cheater" without any proof, flinging an insult at most of ppl that shoot You down.

    About above screen:

    1. Have You ever ask me WHAT did I do at red side? No
    2. Have You ever CHECK what did I do (it's so simple to do attache). I don't think so.
    3. Have You ever check HOW LONG I was there and WHEN did I return to arena after log off? No!

    Using Your own dialect: sit down, shout the fuck up and listen!

    I was flying Liberator far far away from any combat and testing some settings do not disturbing anybodys fights, missions, etc. I DIDN'T write a single word about Reds plans, radio communication, etc. After 3-5 minutes of flight I left the arena and back few HOURS later!

    Torsti, usually You fight like the dumbass flying straight, don't checking six (espec. v. high 6). The simplest way to say: You are easy opponent with poor psyche and with a tendency to attack at any cost from disadvantage position. Thats make You a perfect TARGET.

    I don't care about Your poor style of fight. But i asking You to stop offending anybody around just becouse You are a poor pilot.

    God damned! About half of Your live already passed away. It is fucking high time to become a man not a small, whining pussy as You are today!
     
  7. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
  8. torsti

    torsti Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Messages:
    1,189
    I have but i use it only at the right place and situation, fh and its forum isnt both of it.
    1. I would but as u see u logged off before, u have been flying before gold and if u wish tracks around that time i find those out too for you. Anyway, a Q of brain to NOT go other side as squad, as i know u have rules in 302 that forbid same, aint?
    2. Must i observe u? I just luckily saw u on our side. Caught in the act enough i think.
    3. YES man in tracks i saw it.
    Can U prove it? u ask ME for provements so what about u? i have tracks - and u?
    Ur personal thinking, i hold mine back for later if u begin to call me motherfucker or nazi as usual... but:

    have u ever seen me other side as my mates? NO, and THAT IS THE TOPIC!
     
  9. jotaceTOGA

    jotaceTOGA Well-Known Member

    Joined:
    Jul 30, 2003
    Messages:
    1,026
    Location:
    Florianopolis, Santa Catarina, Brasil
    After a wile, they will be talking in Poland language.
     
  10. torsti

    torsti Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Messages:
    1,189
    In Poland or where? %)
     
  11. -mart-

    -mart- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 20, 2000
    Messages:
    16,508
    Location:
    Russia

    Optimist will learn English

    Pessemist will learn Chinesse

    Realist will learn Kalashnikov
     
  12. jotaceTOGA

    jotaceTOGA Well-Known Member

    Joined:
    Jul 30, 2003
    Messages:
    1,026
    Location:
    Florianopolis, Santa Catarina, Brasil
    What is the language talked in Poland? In portuguese it is called "polonês", but how is it in English, please?

    And here we call people from Poland as "polaco". They dislike it more than their mother-in-law.
     
  13. Holmes

    Holmes Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2002
    Messages:
    1,022
    Location:
    Krakow, Poland
    I never call anybody like that. That's main difference between us.

    EOT
     
  14. --vipe

    --vipe Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2003
    Messages:
    1,954
    Location:
    Poznan, Poland
    language in Poland = Polish

    And as i know Polaco mean Pole in espana, so whats wrong with it? "They" U mean ppl from Poland??
     
  15. torsti

    torsti Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Messages:
    1,189
    Sure man, i can see a holy shine growing around ur head.
    The difference between us is: I dont compare myself with you, but you compare yourself with me.

    FACT: SEE SCREENSHOT ABOVE
     
  16. jotaceTOGA

    jotaceTOGA Well-Known Member

    Joined:
    Jul 30, 2003
    Messages:
    1,026
    Location:
    Florianopolis, Santa Catarina, Brasil
    :alc:
    Thanks for the answer :)

    Not everyone doesn't like to be called as polaco. Some people don´t care. I even don´t know why I said that hehehe :alc: :help:
     
  17. -elfi-

    -elfi- Well-Known Member

    Joined:
    Jul 14, 2001
    Messages:
    112
    Location:
    Gleich neben asgard :-)
    Wie knuffig *g*
    Da ist man schon soooooooooo lange weg, kommt wieder und nichts hat sich verändert :dark: :duel:
    Da fühlt man sich ja gleich wieder willkommen :cheers:
    Man sieht bzw. liest sich ;)
     
  18. jeanny

    jeanny Well-Known Member

    Joined:
    May 13, 2003
    Messages:
    105
    ich schlage im duden das wort kanake nach ,da steht Südsee einwohner,und oder menschen niederen ranges.
    jeanny
     
  19. DER-pummel

    DER-pummel Well-Known Member

    Joined:
    Aug 14, 2003
    Messages:
    172
    Location:
    Germany
    muss auch mal meinen senf dazu geben...

    wenn das wort polake für frog eine beleidigung ist, dann ist das nun mal so und man sollte sich zumindest in einer pm bei ihm entschuldigen (falls nicht schon längst geschehen.). viele polen mögen es nunmal nicht wenn man pokale zu ihnen sagt. genauso wie viele sinti & roma nicht mögen das man sie als ziegeuner bezeichnet. das selbe gilt auch für die wörter wie neger, fidschi, kanake usw....und ich denke genauso wollen die meisten deutschen nicht als nazis bezeichnet werden. wer hier also laut polake usw. schreit braucht sich nicht über das echo wundern.

    ich will nun nicht den moralapostel spielen, denn ich glaube jeder haut mal solche wörter raus, wenn man sich über bestimmte leute ärgert auf die grade worte wie neger,jude,fidschi passen.... aber man sagt sowas einfach nicht in der öffentlichkeit. es sei denn man kennt diesen menschen persönlich und benutzt diese worte um sich zu necken oder was weiß ich. wenn es einem allerdings doch mal rausrutschen sollte, darf man sich dann aber auch nicht zu fein sein um sich zu entschuldigen. aussnahmen gibt es sicher, wie das beispiel mit der oma die nunmal neger sagt wenn sie einen schwarzen sieht, weil sie es nunmal so gelernt hat und sie weiter niemand aufgeklärt hat.
    anderes beispiel:
    meine großeltern waren vor nen paar jahren auf kreta und sind in den bergen rumgewandert. in den kleinen bergdörfern wurden sie generell mit hitlergruss empfangen als sie sich als deutsche geoutet haben...ganz einfach weil diese leute nicht aufgeklärt sind und von ihren verwanten erzählt bekommen haben, das sich deutsche nunmal so begrüßen.

    p.s. ich hab eigentlich schonwieder zuviel geschrieben. und bitte nicht irgentwelche quoten rausschneiden um den text in seine einzelteile zu zerlegen, ich will damit niemanden bevormunden oder beleiden...nur meine rein objektive meinung %)
     
    Last edited: Aug 8, 2006
    1 person likes this.
  20. Mcloud

    Mcloud Well-Known Member

    Joined:
    Apr 11, 2003
    Messages:
    2,448
    Location:
    Ontario, Canada
    Last edited: Aug 8, 2006
Thread Status:
Not open for further replies.