Dobra, mam dwie sprawy dotyczące ILka. Najlatwiej pokazac na zdjeciach, wiec zaczynamy: Strzaleczka A: Widac tylko czesc budynku, na wysztkich tych szarych prostokacikach powinna stac reszta tego budynku, ale nie stoi... Jak sie zblizam to sie laduje, kawalek po kawalku. Ze screena widac, ze nie jestem jakos strasznie daleko od tego budynku, chcialbym widziec caly :/ B: Hangary najdalej ode mnie w ogole nie sa wyswietlane, widac tylko plaskie podstawy. C: Hangary blizej mnie stoja, kawalek dalej i juz sie nie wyswietlaja... Brakuje dwoch budyneczkow Gdzies w tym kwadraciku, niedaleko lotniska powinien byc dymek z mojej poprzedniej kraksy, nie ma... Zaladuje sie dopiero jak podlece blizej, sytuacja analogiczna jak z budynkami. Przy okazji widac, ze wszystkie zabudowania z lotniska zostaly gdzies przeniesione Na tej fotce widac snieg na pustyni Do tego jeszcze zamarzniete jeziorka Takie kwiatki sie pojawiaja, jak ustawie Landscape Detail na Perfect (HardwareShaders na "1" w configu). Jak jest ustawione na "0", to problemu nie ma. Ktos potrafi zaproponowac jakies konstruktywne rozwiazanie w/w problemow?
u mnie nie zauwazylem takich kwiatków a mam wiekszosc rzeczy na ful poza lasem faktem jest ze jak lece to widze przed soba rysowanie obiektow na ziemi szczegolnie widoczne na miastem odpowiada za to chyba parametr VisibilityDistance ja mam ustawiony na 3 i ciekawe czy jest to max?
ustawiać to trza umić !!! a nie na pałę !!!! http://translate.google.com/translate?u=http%3A//wiki.sturmovik.de/index.php%3Ftitle%3DConf.ini&hl=pl&langpair=auto|pl&tbb=1&ie=UTF-8 i jak zawsze nie pytacie tam gdzie trzeba...
rowniez mam ustawiony visibilitydistance na 3 a hardwareshaders w configu masz pewnie wylaczone? Nie masz takich kwiatkow jak to wlaczysz? Jaka masz wersje sterownikow? Ja mam Catalysty 8.12 ahh same pytania @rax: czytalem wszystkie istniejace opisy conf.ini w necie nic, z tego co tam jet napisane nie roziwazuje mojego problemu milo ze wpadles i zamiast poczytac rzucasz tylko linkiem i od razu marudzisz ze nic nie umiemy i ze nie pytamy sie tam gdzie trzeba jak masz jakies konkretne propozycje, to slucham/czekam
Dla potomnych, wrzuce tutaj: [il2] title=Il2-Sturmovik Forgotten Battles hotkeys=HotKey game [window] width=1280 height=960 ColourBits=32 DepthBits=24 StencilBits=8 ChangeScreenRes=1 FullScreen=1 DrawIfNotFocused=0 EnableResize=0 EnableClose=1 SaveAspect=0 Use3Renders=0 [GLPROVIDER] GL=Opengl32.dll [GLPROVIDERS] Open GL=Opengl32.dll DirectX=dx8wrap.dll [NET] speed=100000 routeChannels=0 serverChannels=31 localPort=21000 remotePort=21007 SkinDownload=1 serverName=No Name serverDescription= remoteHost=195.189.238.100 localHost= socksHost= checkServerTimeSpeed=1 checkClientTimeSpeed=0 [MaxLag] farMaxLagTime=10.0 nearMaxLagTime=2.0 cheaterWarningDelay=5.0 cheaterWarningNum=-1 [chat] region=(dx=0.63359374,dy=0.11666667,x=0.0,y=0.0) adr0=ALL adr1=MY_ARMY [game] Arcade=0 HighGore=1 mapPadX=0.66875 mapPadY=-0.046875 viewSet=56 Intro=0 NoSubTitles=0 NoChatter=0 NoHudLog=0 NoLensFlare=0 iconTypes=3 eventlog=eventlog.lst eventlogkeep=0 3dgunners=1 Typeclouds=1 [HotKey game] PrintScreen=ScreenShot P=pause Pause=pause [HotKey gui] Escape=activate [HookViewFly Config] timeFirstStep=2.0 deltaZ=10.0 [HookView] MouseLeft=Len [HookView Config] AzimutSpeed=0.1 TangageSpeed=0.1 LenSpeed=1.0 MinLen=1.0 DefaultLen=20.0 MaxLen=30000.0 Speed=500 [HotKey builder] MouseLeft=objectMove MouseRight=popupmenu Enter=freeView Shift MouseLeft=worldZoom Alt MouseLeft=select+ Alt MouseRight=select- Alt Ctrl=unselect PageDown=change+ PageUp=change- End=change++ Home=change-- Ctrl MouseLeft=insert+ Insert=insert+ NumPad-0=insert+ F=fill Ctrl MouseRight=delete+ NumPad.=delete+ Delete=delete+ Backspace=cursor Tab=cursor F10=land F11=onLand NumPad-=normalLand NumPad+=toLand NumPad-5=resetAngles NumPad-8=resetTangage90 NumPad-7=stepAzimut-5 NumPad-4=stepAzimut-15 NumPad-1=stepAzimut-30 NumPad-9=stepAzimut5 NumPad-6=stepAzimut15 NumPad-3=stepAzimut30 [MouseXYZ] F1=SpeedSlow F2=SpeedNormal F3=SpeedFast MouseRight=XYmove F4 MouseRight=Zmove MouseMiddle=Amove F5 MouseRight=Amove F6 MouseRight=Tmove F7 MouseRight=Kmove [MouseXYZ Config] RealTime=1 [HotKey Console] Shift Tab=Activate [Console] HISTORY=1024 HISTORYCMD=1024 LOAD=console.cmd SAVE=console.cmd LOG=1 LOGTIME=0 LOGFILE=log.lst LOGKEEP=0 [sound] SoundUse=1 SoundEngine=1 Speakers=2 Placement=0 SoundFlags.reversestereo=0 RadioFlags.Enabled=0 RadioEngine=2 MusicVolume=8 ObjectVolume=6 MusState.takeoff=0 MusState.inflight=0 MusState.crash=0 MusFlags.play=0 MasterVolume=7 Attenuation=7 SoundMode=3 SamplingRate=2 NumChannels=3 SoundExt.occlusions=0 SoundFlags.hardware=1 SoundFlags.streams=1 SoundFlags.duplex=1 SoundExt.acoustics=0 SoundExt.volumefx=0 SoundFlags.voicemgr=0 SoundFlags.static=1 VoiceVolume=12 Channels=2 SoundExt.extrender=0 SoundFlags.bugscorrect=0 SoundSetupId=8 ActivationLevel=0.02 Preemphasis=0.85 RadioLatency=0.5 AGC=1 PTTMode=1 SoundFlags.UseRadioChatter=0 SoundFlags.AutoActivation=0 RadioFlags.PTTMode=0 RadioFlags.PlayClicks=0 ActLevel=0 MicLevel=0 SoundFlags.forceEAX1=0 [rts] ProcessAffinityMask=2 mouseUse=2 joyUse=1 trackIRUse=1 DisableIME=0 locale=en [rts_mouse] SensitivityX=2.5 SensitivityY=2.5 Invert=0 SensitivityZ=1.0 [rts_joystick] X=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0 Y=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0 Z=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 RZ=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0 FF=0 U=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0 V=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0 1X=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0 1Y=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0 1Z=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 1RZ=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 [Render_DirectX] TexQual=3 TexMipFilter=2 TexCompress=0 TexFlags.UseDither=1 TexFlags.UseAlpha=0 TexFlags.UseIndex=0 TexFlags.PolygonStipple=1 TexFlags.UseClampedSprites=0 TexFlags.DrawLandByTriangles=1 TexFlags.UseVertexArrays=1 TexFlags.DisableAPIExtensions=0 TexFlags.ARBMultitextureExt=1 TexFlags.TexEnvCombineExt=1 TexFlags.SecondaryColorExt=1 TexFlags.VertexArrayExt=1 TexFlags.ClipHintExt=0 TexFlags.UsePaletteExt=0 TexFlags.TexAnisotropicExt=0 TexFlags.TexCompressARBExt=1 TexFlags.TexEnvCombine4NV=0 TexFlags.TexEnvCombineDot3=0 TexFlags.DepthClampNV=0 TexFlags.SeparateSpecular=0 TexFlags.TextureShaderNV=0 HardwareShaders=0 Shadows=2 Specular=2 SpecularLight=2 DiffuseLight=2 DynamicalLights=1 MeshDetail=2 VisibilityDistance=3 Sky=2 Forest=2 LandShading=3 LandDetails=2 LandGeom=2 TexLarge=1 TexLandQual=3 TexLandLarge=1 VideoSetupId=4 ForceShaders1x=0 PolygonOffsetFactor=-0.15 PolygonOffsetUnits=-3.0 [Render_OpenGL] TexQual=3 TexMipFilter=3 TexCompress=0 TexFlags.UseDither=0 TexFlags.UseAlpha=0 TexFlags.UseIndex=0 TexFlags.PolygonStipple=0 TexFlags.UseClampedSprites=0 TexFlags.DrawLandByTriangles=1 TexFlags.UseVertexArrays=1 TexFlags.DisableAPIExtensions=0 TexFlags.ARBMultitextureExt=1 TexFlags.TexEnvCombineExt=1 TexFlags.SecondaryColorExt=1 TexFlags.VertexArrayExt=1 TexFlags.ClipHintExt=1 TexFlags.UsePaletteExt=0 TexFlags.TexAnisotropicExt=1 TexFlags.TexCompressARBExt=0 TexFlags.TexEnvCombine4NV=0 TexFlags.TexEnvCombineDot3=0 TexFlags.DepthClampNV=0 TexFlags.SeparateSpecular=0 TexFlags.TextureShaderNV=0 HardwareShaders=1 Shadows=2 Specular=2 SpecularLight=2 DiffuseLight=2 DynamicalLights=1 MeshDetail=2 VisibilityDistance=3 Sky=2 Forest=2 LandShading=3 LandDetails=2 LandGeom=3 TexLarge=1 TexLandQual=3 TexLandLarge=1 VideoSetupId=17 Water=2 Effects=1 ForceShaders1x=0 PolygonOffsetFactor=-0.15 PolygonOffsetUnits=-1.0
OK, sprawa śniegu rozwiązana Catalyst AI musi być WŁĄCZONE i ustawione na STANDARD Trochę spadają od tego FPSy, ale śniegu nie ma wg ludków z forum ubisoft to znikanie budynków to normalka i można się tylko przyzwyczaić :/
http://www.youtube.com/watch?v=eKUj5QaG39A filmik pokazuje jak to u mnie wyglada w tle batman begins z TV
miałem podobny problem i jak zmieniłem w setup rodzaj karty graficznej na inna to wszystko zaczęło lepiej pracować co ciekawe jak ustawiłem w setupie bezpiecznie ustawienia karty graficznej to iłek stracił umie jakieś 20klatek czyli przy ziemi jak miałem 15 to się cieszyłem maja sugestia jest taka byś może spróbował się pobawić w setupie tymi ustawieniami/rodzajami kart wiem ze to brzmi trochę nie dorzecznie ale mi giera lepiej chodzi na radeonie a mam geforsa PS.do zobaczenia na bilardzie będę autem dziś już nie pije......
al testowałem na laptopie i mi znikaj tak samo domki ale na pewno później niż tobie jak masz jutro/dziś czas to wlecę do ciebie kolo 14stej i sam zobaczysz
kolo 14 to bedzie wyscig no ale dobra, mozesz na chwilke wleciec jak chcesz wystarczyloby jakbys ze mna wszedl na serwer
ok, szybki update byl u mnie swanca i u niego te budynki znikaja O WIELE pozniej oczywiscie on ma Nvidie ciekawa sprawa, ze jak ustawilem u siebie wyzsza rozdzialke (z 1280x960 na 1600x1200) to budynki znikaja mi TROCHE pozniej, ale i tak nie jest tak dobrze jak u swancy probowalem jego conf.ini i tez nie pomaga jestem w kropce artii moglbys mi podeslac swoj konfig/wejsc ze mna na serwer i porownac? to po lewej to moje, po prawej swancy ten duzy budynek na koncu lotniska jest u mnie niewidoczny, a zniknal juz przy duzo blizszym zoomie
to moj konfig zauwazylem pare roznic ale czy to to ? jak by co wisze teraz na ventrilo,moze sie sie spikniemy [Render_OpenGL] TexQual=3 TexMipFilter=3 TexCompress=2 TexFlags.UseDither=1 TexFlags.UseAlpha=0 TexFlags.UseIndex=0 TexFlags.PolygonStipple=1 TexFlags.UseClampedSprites=0 TexFlags.DrawLandByTriangles=1 TexFlags.UseVertexArrays=1 TexFlags.DisableAPIExtensions=0 TexFlags.ARBMultitextureExt=1 TexFlags.TexEnvCombineExt=1 TexFlags.SecondaryColorExt=1 TexFlags.VertexArrayExt=1 TexFlags.ClipHintExt=0 TexFlags.UsePaletteExt=0 TexFlags.TexAnisotropicExt=1 TexFlags.TexCompressARBExt=1 TexFlags.TexEnvCombine4NV=1 TexFlags.TexEnvCombineDot3=1 TexFlags.DepthClampNV=1 TexFlags.SeparateSpecular=1 TexFlags.TextureShaderNV=1 HardwareShaders=1 Shadows=2 Specular=2 SpecularLight=2 DiffuseLight=2 DynamicalLights=1 MeshDetail=2 VisibilityDistance=3 Sky=2 Forest=2 LandShading=3 LandDetails=2 LandGeom=2 TexLarge=1 TexLandQual=3 TexLandLarge=1 VideoSetupId=17 Water=1 Effects=1 ForceShaders1x=0 PolygonOffsetFactor=-0.15 PolygonOffsetUnits=-3.0
Grasz na OpenGL czy Direct3d? Oczywiście nie wiem, czy to może być przyczyną, zresztą nie widać specjalnych różnic poza tym, że landscapeerfect mogę włączyć tylko na OpenGL. Generalnie preferuję OpenGL ale przypadkowo zobaczyłem, że zdarzają się błędy - kiedy próbuję nagrać tracka do video (np. VirtualDubem) to co kilka sekund pojawiają się sekwencje czarnych plam, syfów itp. Problem się rozwiązał po przełączeniu na Direct3D. Tak więc warto spróbować, może coś pomoże
wkleilem u gory dwa obrazki, ten z lewej ode mnie a ten z prawej swancy ten wielki budynek na koncu lotniska jest u mnie niewidoczny ta sama rozdzialka oczywiscie uzywam OpenGL z nagrywaniem tez nie mialem problemu, Frapsem nagrywam w trakcie grania i wszystko jest ladnie
Ekhm Sprawa sie wyjasnila. Czesciowo Otoz pierwsza rzecz, jaka robie zaraz po tym jak mi sie kokpit samolotu pojawi, to przelaczam na widok wide (defaultowo page down). Na widoku normalnym (klawisz End defaultowo) mam dokladnie tak jak swanca. Cale zamieszanie o nic A czemu czesciowo? Bo przy zmianie rozdzialki na wyzsza, obiekty znikaja pozniej. Przy nizszej rozdzialce obiekty znikaja wczesniej. Troszke dziwne.
pytanie trochę z kosmosu, ale może ktoś będzie wiedział, tracki w ił2 1946 nagrywają się z rozszerzeniem .ntrk jest jakiś cudowny sposób by nagrywały się jako .trk ?