filmik z akcji

Discussion in '302nd POLISH SQ -Poznanski-' started by swanca, Dec 20, 2009.

  1. swanca

    swanca Well-Known Member

    Joined:
    Mar 4, 2006
    Messages:
    1,505
    Location:
    POLSKA
    Last edited: Dec 20, 2009
  2. lucas261

    lucas261 Well-Known Member

    Joined:
    May 10, 2002
    Messages:
    501
    Location:
    Warsaw, Poland
    Niezły film i niezła młócka:) wtg.

    A plują się o prawa autorskie do muzyki.... bo zapewne jest ona chroniona prawami autorskimi a umieszczenie filmiku na youtube czy dailymotion jest w pewnym sensie puszczaniem jej publicznie.

    Nie znam się dokładnie na zagadnieniach praw autorskich ale chyba jednyne co mógłbyś zrobić legalnie to po prostu napisać do twórców albo wytwórni i poprosić o możliwość wykorzystania tej muzyki z zaznaczeniem, że absolutnie nie będziesz z tego tytułu czerpał żadnych korzyści. Albo poszukać starszych utworów, które już nie są objęte prawami autorskimi, problem w tym, że chyba tylko muzyka klasyczna zostanie ;)
     
  3. --vipe

    --vipe Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2003
    Messages:
    1,954
    Location:
    Poznan, Poland
    niezle, niezle zachęcio mnie na maxa :D

    co do praw autorskich to tego nie przeskoczysz, też jak wrzuciłem filmik to mi muzę wyłączyli. Jedyne co możesz zrobić to podmnienić na istniejącą u nich w bilbliotece. Jednak wiadomo, że trudno znaleźć utworek zastępczy, który też pasuje do tego co sę dzieje na ekranie.

    Tak przy okazji, chcę też zrobić sobie na pamiątkę filmik z WB i okazało się, że nie mogę się zalogować na WB.... wydaje mi się że login i hasło są poprawne.... dziwne
     
  4. -al---

    -al--- Well-Known Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    6,848
    Location:
    Poznań
    No bardzo fajnie, teraz widzę, że nie trafiłem wystarczająco dużo roxów w ten statek i dlatego go nie zniszczyłem ;)

    Musiałeś pokazywać moje wspaniałe lądowanie? :p