1.15

Discussion in 'WWII Online' started by Bobby, Jul 22, 2004.

  1. Bobby

    Bobby Well-Known Member

    Joined:
    Oct 19, 2001
    Messages:
    9,755
    Location:
    Almaty, Kazakhstan
    Ну вот он и вышел
    =====================
    World War Two Online
    =====================
    Version 1.15.0.255 07-22-04

    Infantry: (Please visit the Production Notes forum for information regarding the ATRs)
    -Added new ATR troopers for French, British and German countries
    -Added Boys ATR
    -Added PzB39 ATR
    -Removed ability to deploy lmg/atr while standing on an enemy vehicle
    -Added new sounds for ATRs
    -Adjusted all rifles ammunition timeout to a minimum of 1000m(the distance at which infantry is drawn)

    Vehicles:
    -Added descriptions for French and German Bofors guns
    -Adjusted critical components for Z34
    -Adjusted flight and damage models for the Destroyer (initial pass)
    -Corrected weight for 5 inch naval shell
    -Fixed sound issue with Vickers
    -Fixed Daimler mantlet hits causing ammo explosion
    -Fixed a hitmap component in R35
    -Fixed a hitmap component in SdKfz232
    -Fixed collider issue which caused some rounds not to strike external components (MG/HE bug)

    Terrain:
    -Added new garage building
    -Added new radial clutter object system (non concealing)
    -Added Settings adjustments to new radial clutter objects (players can turn on/off)
    -Added mipapping to clutter objects
    -Added new clutter objects (concealing)
    -Increased LOD range of clutter objects to 1000m
    -Fixed reported problems with badly terrainized forest clumps
    -Fixed reported problems with badly terrainized ground berms and ditches
    -Fixed reported supply problems in towns
    -Fixed reported spawn problem with FBs
    -Fixed reported problems with duplicate capture tables

    Global:
    -Optimized pixel shader routines for improved performance
    -New Settings.exe with adjustments for radial clutter
    -Removed option from settings.exe to disable small clutter
    -Fixed detected memory leaks

    Host:
    -Added ".fbs" command - similar to .own, describes who has which fbs for the current or named town
    (".fbs" lists the closest town, ".fbs bergen op zoom" to list a town by name)
    -Increased side lock to 2 hours
    -Improved side-locking system
    -Improved range for destroyed and ownership state updates
    -Fixed a crash bug in the map host
    -Fixed several causes for ghosted vehicles
    -Fixed a cause for loss of building state updates
    -Fixed tuning to "origin", "hq" and "gm" by name
    -Added auto-recovery system to map host in case of additional crashes (already in place)
    -Improvements to GM communication tool
     
  2. VAHO

    VAHO Active Member

    Joined:
    Sep 14, 2003
    Messages:
    43
    Location:
    SOCHI
    а по русски:)?
     
  3. Bobby

    Bobby Well-Known Member

    Joined:
    Oct 19, 2001
    Messages:
    9,755
    Location:
    Almaty, Kazakhstan
    Это мой брат переведет, если захочет. Да и переводить то там особо нечего :)
    Но очень скоро должен выйти следующий патч, так как с этим играть почти невозможно: CTD задолбали.
     
  4. dement

    dement Well-Known Member

    Joined:
    May 19, 2000
    Messages:
    5,198
    Location:
    MOW
    Мне крысы (SYSTEM) написали, что проблемы с новыми видео фишками. Их надо отключить, если CTD часты. А с новыми дровами проблем не должно быть. Скачал дрова. Буду на выхах смотреть.

    Травка появилась. Так, глядишь, к 2.0 будем по полёвкам и водяным крысам стрелять из пулеметов :)
     
  5. Sea

    Sea Well-Known Member

    Joined:
    Feb 9, 2001
    Messages:
    27,652
    Location:
    Ukraine, Kiev
    Патч большой? Я только вчера зарегистрировался, стянул три патча (что вышли после предыдущего триала), а теперь опять тянуть :)
     
  6. Bobby

    Bobby Well-Known Member

    Joined:
    Oct 19, 2001
    Messages:
    9,755
    Location:
    Almaty, Kazakhstan
    Патч 6,722 метра. Забыл об этом сразу написать :)
    Потестировал в оффлайне ATG. Боерс точнее. На танковом полегоне на 250 метрах 2 из 3 пуль попали в яблочко.
    Поделка польских инженеров PzB39 дает охренненое расеивание. Только 3 пули из 5 вообще попали в мишень. Хотя на сколько я знаю с бронепробиваемостью у нее повыше.
    В игре все бегают с ATR :) Если кто то бегает без ATR то значит ему ее просто не хватило :) или звание не позволяет. Танков на всех катастрофически не хватает. Мне достался только 1 пехотинец. В общем требуется больше времени для проверки нового чудооружия в деле. Немного расстроен тем, что бронебойщику даже не дали пистолета, жадины.
     
  7. Vitali

    Vitali Well-Known Member

    Joined:
    Sep 8, 2003
    Messages:
    350
    Location:
    Germany
    АТР бьет на 1000 или около того метров,в "реале" по пехотинцу,первый выстрел забирает фактически всю жизнь.

    Откуда сведения?Проверяли
     
  8. Sea

    Sea Well-Known Member

    Joined:
    Feb 9, 2001
    Messages:
    27,652
    Location:
    Ukraine, Kiev
    Тяну, ищите Morskoy на арене :)