Ну вот он и вышел ===================== World War Two Online ===================== Version 1.15.0.255 07-22-04 Infantry: (Please visit the Production Notes forum for information regarding the ATRs) -Added new ATR troopers for French, British and German countries -Added Boys ATR -Added PzB39 ATR -Removed ability to deploy lmg/atr while standing on an enemy vehicle -Added new sounds for ATRs -Adjusted all rifles ammunition timeout to a minimum of 1000m(the distance at which infantry is drawn) Vehicles: -Added descriptions for French and German Bofors guns -Adjusted critical components for Z34 -Adjusted flight and damage models for the Destroyer (initial pass) -Corrected weight for 5 inch naval shell -Fixed sound issue with Vickers -Fixed Daimler mantlet hits causing ammo explosion -Fixed a hitmap component in R35 -Fixed a hitmap component in SdKfz232 -Fixed collider issue which caused some rounds not to strike external components (MG/HE bug) Terrain: -Added new garage building -Added new radial clutter object system (non concealing) -Added Settings adjustments to new radial clutter objects (players can turn on/off) -Added mipapping to clutter objects -Added new clutter objects (concealing) -Increased LOD range of clutter objects to 1000m -Fixed reported problems with badly terrainized forest clumps -Fixed reported problems with badly terrainized ground berms and ditches -Fixed reported supply problems in towns -Fixed reported spawn problem with FBs -Fixed reported problems with duplicate capture tables Global: -Optimized pixel shader routines for improved performance -New Settings.exe with adjustments for radial clutter -Removed option from settings.exe to disable small clutter -Fixed detected memory leaks Host: -Added ".fbs" command - similar to .own, describes who has which fbs for the current or named town (".fbs" lists the closest town, ".fbs bergen op zoom" to list a town by name) -Increased side lock to 2 hours -Improved side-locking system -Improved range for destroyed and ownership state updates -Fixed a crash bug in the map host -Fixed several causes for ghosted vehicles -Fixed a cause for loss of building state updates -Fixed tuning to "origin", "hq" and "gm" by name -Added auto-recovery system to map host in case of additional crashes (already in place) -Improvements to GM communication tool
Это мой брат переведет, если захочет. Да и переводить то там особо нечего Но очень скоро должен выйти следующий патч, так как с этим играть почти невозможно: CTD задолбали.
Мне крысы (SYSTEM) написали, что проблемы с новыми видео фишками. Их надо отключить, если CTD часты. А с новыми дровами проблем не должно быть. Скачал дрова. Буду на выхах смотреть. Травка появилась. Так, глядишь, к 2.0 будем по полёвкам и водяным крысам стрелять из пулеметов
Патч большой? Я только вчера зарегистрировался, стянул три патча (что вышли после предыдущего триала), а теперь опять тянуть
Патч 6,722 метра. Забыл об этом сразу написать Потестировал в оффлайне ATG. Боерс точнее. На танковом полегоне на 250 метрах 2 из 3 пуль попали в яблочко. Поделка польских инженеров PzB39 дает охренненое расеивание. Только 3 пули из 5 вообще попали в мишень. Хотя на сколько я знаю с бронепробиваемостью у нее повыше. В игре все бегают с ATR Если кто то бегает без ATR то значит ему ее просто не хватило или звание не позволяет. Танков на всех катастрофически не хватает. Мне достался только 1 пехотинец. В общем требуется больше времени для проверки нового чудооружия в деле. Немного расстроен тем, что бронебойщику даже не дали пистолета, жадины.
АТР бьет на 1000 или около того метров,в "реале" по пехотинцу,первый выстрел забирает фактически всю жизнь. Откуда сведения?Проверяли