Airshow Radom

Discussion in 'Warbirds Polish' started by -kopi-, Aug 4, 2003.

  1. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,730
    hmm moze tez sie wybiore... chetnie poznalbym pilotow z wb :)
    z trojmiasta ktos bedzie jechal?
     
  2. lepper

    lepper Well-Known Member

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    530
    Location:
    Poland
    Nie, wyslalem e-maila z zapytaniem jakie "wabirdsy" tam będą - napisali że na pewno 109 i P11.

    Ale komuś mogło się coś pomyrdać, nie wykluczone
     
  3. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    Jeśli znów 109tkę ustawią tak daleko od barierek to zrobię zadymę...
     
  4. lepper

    lepper Well-Known Member

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    530
    Location:
    Poland
    Ja chętnie fotkę bym sobie w środku zrobił..
     
  5. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    Do Snejka trzeba się przykleić, on się zawsze gdzieś wkręci, ostatnio A-10 macał :)
     
  6. lepper

    lepper Well-Known Member

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    530
    Location:
    Poland
    jak to wąż :)
    sssssssssssssss:)
     
  7. HJM---

    HJM--- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Messages:
    876
    Location:
    behind you
    lepper, jak to? ciebie nie wpuszcza? wsiadaj w lancie i do roboty :)

    zdjecia, duzo zdjec 109 prosze, zwlaszcza kokpit (kompletne 360 view), uzbrojenie oraz dokladne obrazki Daimlera (turbosprezarka itp. nie musicie od razu tlokow wyciagac:D)
     
    Last edited: Aug 12, 2003
  8. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    Lancia Delta Balbina Integrale :D
    Jak się kupą rzucimy to się przebijemy do 109, najwyżej będa wysokie straty w starciu z ŻW ;) Może jest ktoś z okolicy Radomia i wie gdzie tam można jakiś nocleg wynająć? Ja bym chętnie 2 dni tam spędził, tylko żeby było gdzie przekimać - można zrobić w kilka osób ściepe ;)
     
  9. lepper

    lepper Well-Known Member

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    530
    Location:
    Poland
    Ja jak bede jechal to Balbiną - wstawie wyro do środka i po problemie, juz tak robiłem:)
     
  10. -kopi-

    -kopi- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 3, 2002
    Messages:
    370
    A ktos z Poznaniakow jedzie ?

    Btw znow mi Wbcent nie dziala :(
     
  11. piterk

    piterk Well-Known Member

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    378
    Location:
    Poznan / Poland
    ??

    no co ty kopi jakies dziwne pytania zadajesz, ostatnio sie pytalem lolo to powiedzial ze jedziemy razem znaczy sie lolo kopi dot i ja. chyba mi sie nie snilo ?

    pzdr
     
  12. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    No to kopi bedzie mial zagwostke ;)
    Bo 303ci sie wybiera w niedziele, a Poznan w sobote...
     
  13. -kopi-

    -kopi- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 3, 2002
    Messages:
    370
    Jak znajde nocleg to dwa dni zostaje :) .
    Pit ostatnio jak rozmawialem z Lolem to nie byl pewny czy pojedzie no ale widze ze wszystko gra :) .
     
  14. 308_lolo

    308_lolo Well-Known Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    684
    Location:
    Poznan
    Kopi... no vis ze nie czytasz innych miejsc...
    Dot, Piterk, Kopi
    Na jest forum, na ktorym wszystko dawno oglosilem:)

    Jedziemy razem - start sobota 5.00 AM. Do Waszej strony nalezy dotarcie pod moja chate (wszyscy juz bylyscie :D to traficie)
    Ruszamy w podroz tak wczesnie, bo przewiduje ze pojedziemy jakies 6 godzinek.

    Powrot - mysle ze jesli zaczniemy wracac ok 18 to do domu dotrzemy okolo polnocy

    pozdro
    Lolo
     
  15. -kopi-

    -kopi- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 3, 2002
    Messages:
    370
    Ta wb.net.pl nie czytam bo mialem mnustwo problemow z zalozeniem tam konta ,to nick zajety to haslo juz takie jest ,a te co napredce wymyslilem juz zapomnialem wiec nie wpadam tam.
    Btw czy sobota jest juz przesadzona?
     
  16. 308_lolo

    308_lolo Well-Known Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    684
    Location:
    Poznan
    No.... moj pojazd jedzie w sobote.. moze ktos inny jedzie w niedziele...

    pozdro
    Lolo
     
  17. -kopi-

    -kopi- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 3, 2002
    Messages:
    370
    Ok to moze przekonam naszych zeby w sobote tez pojechali ;)
     
  18. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    Maniek jedzie w sobote... ja najchętniej oba dni,ale mój pojazd jedziesz w niedziele. Endrjuuu jak tam balbina?;)
     
  19. lepper

    lepper Well-Known Member

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    530
    Location:
    Poland
    Nie da rady Balbiny :(
    Pojade czym innym chyba
     
  20. plushack

    plushack Well-Known Member

    Joined:
    Sep 23, 2001
    Messages:
    207
    Location:
    Chelm,Poland
    PAnowie a mozeby tak ustalic jakis punkt zbiorczy oraz godzine?!
    Chetnie poznalbym troche ludzi tak na zywo :)