BOB Kampania START!

Discussion in 'Warbirds Polish' started by vought, Oct 17, 2004.

  1. vought

    vought Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    115
    Location:
    Gdansk, Poland
    BOB Kampania START! 16

    Uwaga Uwaga.
    Jak zapewne wiadomo częsci z Was, od jakiegoś czasu przeprowoadzane były testy i eksperymentalne scenariusze w konwencji Battle Of Britain.
    Testy zostały oficjalnie zakończone i nastepny scenariusz bedzie pierwszym z kampani. Niestety nie odbędzie się on tak jak planowano, jutro, ale za tydzień czyli 24 pażdziernika. Wiecej szczegułów tutaj:
    http://forum.wbfree.net/forums/showthread.php?t=24404
    Jeśli przejrzycie posty zauważycie że chętni maja się rejestrować w powyższym temacie.
    Ale, poniewarz duża częsci polskich pilotów w poprzednich scenariuszach latała w 1 dywizjonie -303 training,proszę by ci którzy mają zamiar uczestniczyć wpisywali się w TYM temacie abym mógł później zgłosić nas jako cały squadron.
    Podjąłem się roli CO grupy redów i byłoby fajnie gdyby jak największa liczba osób dołączyła do scenariuszowego 303. Bedziemy latać na hurricanach a naszym celem będą nieprzyjacielskie bombowce, na pewno bedzie fajnie więc zapraszam wszystkich.
    Mam szczerą nadzieję że uzbiera się przynajmniej grupa 12 pilotów gotowych (albo lepiej 24 :rolleyes: ) na 100% być w przyszłą niedzielę o 20.
    Potrzebni są także dodatkowi CO squadron liderzy i dowódcy skrzydeł więc jeśli ktoś jest chętny niech zaznaczy to w swym poscie zgłoszeniowym.
    16 osob jak narazie!
     
    Last edited: Oct 19, 2004
  2. hrabia

    hrabia Well-Known Member

    Joined:
    Mar 20, 2003
    Messages:
    1,397
    Location:
    Legnica Poland
    No ja bankowo będę... No i mogę poprowadzić jaką grupkę
     
  3. plushack

    plushack Well-Known Member

    Joined:
    Sep 23, 2001
    Messages:
    207
    Location:
    Chelm,Poland
    ja zglaszam sie w roli miesa armatniego
     
  4. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    tez sie zglaszam :)

    Arttii
     
  5. -frog-

    -frog- Well-Known Member

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    3,898
    Location:
    Lublin, Poland
    Co do mnie to wiadomo vought... czy brakowało mnie choć na 1ym teście? :D
    Tylko zmieńcie nazwę z "303 training" na "303rd RAF" (albo jeszcze lepiej "302nd RAF").
     
  6. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    302.5 może być?;) niestety nie będzie mnie :(
     
  7. vought

    vought Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    115
    Location:
    Gdansk, Poland
    tak tak, to takze jest w planie ale zapomniałem napisać, o 1wszej w nocy juz nie taka jasna głowa
     
  8. --vipe

    --vipe Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2003
    Messages:
    1,954
    Location:
    Poznan, Poland
    zapiszcie mie tez
     
  9. SiD

    SiD Well-Known Member

    Joined:
    Jan 22, 2004
    Messages:
    304
    Location:
    Katowice/Tychy
    Sid sie zglasza .. !!
    :turret:
     
  10. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    Yych... Ja bym sie zglosil, ale nie ode mnie zalezy czy bede mogl latac, tylko od pinga.
    Prawdopodobienstwo mojego pojawienia sie jest niestety okolo 50% :(
     
  11. pedzel

    pedzel Well-Known Member

    Joined:
    Aug 19, 2001
    Messages:
    1,491
    Location:
    Gdansk, Poland
    Dopisz mnie.
     
  12. HanD_ZeD

    HanD_ZeD Well-Known Member

    Joined:
    Apr 14, 2002
    Messages:
    272
    Niesamowite. Juz sie chce zglosic, a tu patrze Pedzel sie odpisal !!! Jejku, to teraz nie ma, ze nie polece. W nastepny weekend mam co prawda wyjazd z miasta, ale zrobie wszystko, zeby sie zjawic na powrot w domku na scenara!
    Wiec dopiszcie i mnie!
    A tak btw. to z ta nazwa SQ mogloby zostac 302nd :) a jesli to nie da raady to od biedy moze byc 302.5 :)
     
  13. Julius

    Julius Member

    Joined:
    Sep 15, 2004
    Messages:
    14
    Location:
    Poland, Tychy
    Ja tez...
     
  14. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    Witam.

    Niedawno dolaczylem, prosze o wpisanie mnie na liste, najlepiej do supportu.

    Zapisywalem sie juz u Maletina w topicu Scenarios... ale nie wybieralem jeszcze Job, mialem do wyboru kilka z RAFu i 1 z Luftflotte.

    laxtsc
     
  15. warkow

    warkow New Member

    Joined:
    Jul 14, 2004
    Messages:
    3
    juz sie gotuje....w-rkow
     
  16. hrabia

    hrabia Well-Known Member

    Joined:
    Mar 20, 2003
    Messages:
    1,397
    Location:
    Legnica Poland
    proponuje ustalicz "ch" i tam wszyscy sie dogadamy i invity poslemy, nie bedziemy zamieszania na ch 100 robic
     
  17. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    ok to ustalajamy :)

    z 302sq zglosilo sie do tej pory 8 pilotow

    Arttii
    Bart
    Frog
    Handz
    Laxtsc
    Pedzel
    Reggis
    Vipe

    a jak idzie rekrutacja w 303?
    i wielkoposki niech zdeklaruje czy leca z nami

    ch i nazwa SQ niech dowodzacy Vought zdecyduje

    i jeszcze kwestie czy mamy sie pojedynczo rejestrowac czy wspolnie u Maletina?
    zeby pozniej bajzlu nie bylo z rejestracja;)

    Arttii
     
  18. szajba

    szajba New Member

    Joined:
    Oct 18, 2004
    Messages:
    2
    kapral "szajba" zgłasza gotowość jako żywa tarcza :cool:
     
  19. yankee

    yankee Well-Known Member

    Joined:
    Dec 18, 2003
    Messages:
    201
    Location:
    Warsaw / Poland
    nie odpuszcze :) bede na 100%
     
  20. vought

    vought Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    115
    Location:
    Gdansk, Poland
    PO 1 SPROSTOWANIE !!! : SCENARIUSZ ZAPLANOWANY JEST NA GODZINE 18 GMT A WIEC NIE NA 21 ALE GODZINE 20 W NIEDZIELE
    poprostu pomieszało mi sie i byłem przekonany że jest o godz 19 gmt.
    Przy czym planowo piloci powinni zbierać się na 20 przed startem ale dowodcy i liderzy jeszcze 10 minut wcześniej. Odprawa dobędzie się na 15 m przed startem. Ale i tak daje głowe że to sie jak zwykle rozejdzie.
    Pamietajcie że scenariusz składa się z dwóch ramek z których każda ma trwać w przyblizeniu 45 minut. Trzeba sobie więc zarezerwować przynajmniej 2 godziny wolnego czasu.

    Spokojnie , dopiero środa a juz jest nas duzo,
    Wielkopolski niemusi sie deklarowac, kazdy pilot sam decyduje
    ch i nazwa tez moze jeszcze poczekac, wiele zalezy od tego ilu nas bedzie

    nie, kazdy kto zamierza latac z nami Nie wpisuje sie u maletina. Jak juz bede miał wymierną liczbe pilotow podam ją tam do rejestracji. Główny organizator RedBull wie o tym i niedługo będe miał okazję zaskoczyć go taka duża ilością uczestników.
    Kurcze, zeby nie okazalo sie za sami bedziemy latac RED ;) A i fh bedzie lagował przy takiej ilosci samolotow :mafia:
     
    Last edited: Oct 19, 2004