BoB Odprawa

Discussion in 'Warbirds Polish' started by vought, Oct 22, 2004.

  1. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    Dla Hurricanow :
    Maksymalny pulap operacyjny 15 tys. stop (5km)
    Minimalny pulap oper. 1500 stop (0.5km) - nie wazne w przypadku ucieczki przed wrogiem.
    Sektor operacyjny : lewy margines - linia 4.3 - 4.5
    prawy margines - linia 5.3.2.1 - 5.5.2.1
    dolny margines - linia 4.3.7.4-5.3.7.4

    Formacje : zaleznie od decyzji dowodcow ale przy zalozeniu ze nie wiecej jak 12-15 na grupe, by zapobiec grupom 30+ samolotow.

    Reszta analogicznie - +dla bombowcow - approaching directions - kierunki, z ktorych prowadzony bedzie nalot.
     
  2. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    ok wlazlem thx all
    nie mialem wpisanego hasla w channel password

    Arttii
     
  3. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    Data pierwszej operacji BoB - 1st frame
    Sunday, Oct. 24, 2004 - Niedziela, pazdziernik ...

    Time
    18 GMT - start of 1st frame - poczatek pierwszej potyczki (doslownie - ramki)
    T-30min - COs + S/Ldrs arrivals - przybycie dowodcow
    T-25min - start of pilots arrivals - przybycie pilotow
    T-15min - end of pilots arrivals - koniec dolaczania sie pilotow
    T-15min - briefing - odprawa
    18:45 GMT - end of frame - koniec 1 potyczki (ramki)

    Arena
    SA - IP 83.149.244.5 - brak komentarza :)

    Used Planes - uzyte samoloty dla :
    Luftwaffe - Bf109E, Bf110C, JU87B
    RAF - Hurricane I, Spitfire I

    Destination of units/Number of planes - przynaleznosc grup/podgrup

    [Tabelke skasowalem, zero czytelnosci, do obejrzenia na
    http://fhscenarios.jinak.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=54 ]

    Pomine cele dla LW.

    RAF (11Group)

    Biggin Hill Wing (32. + 610. Sq)
    Radio channel: 55

    Primary Target
    Protect Portsmouth area - red rectangle - chronic obszar Portsmouth - czerwony prostokat

    Tangmere Wing (145. + 266. Sq)
    Radio channel: 22

    Primary Target
    Protect Portsmouth area - blue rectangle - w/w obszar prostokata niebieskiego
     
    Last edited: Oct 24, 2004
  4. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    sorki, tabelke rozwalilo na 3 ekrany :/ zero czytelnosci.
     
  5. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    Ok, zainstalowalem, odpalile, skonfigurowalem i dolaczylem sie. Z tego co slysze to tnie strasznie :) Mam pytanie, o co biega z tym prefixem, nie wiem jak to wpisac? A druga sprawa to mam sprzet dosc historyczny, wrecz muzealny jak na te czasy :) P200MMX, narazie potestuje jak chodzi WB z odpalonym TS, jak bedzie kicha z grafika to chyba odpadam z TS.
     
  6. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    a 79sqn?
     
  7. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,736
    lax, dla porzadku powinienes na teamspeaku logowac sie nickiem: 32.laxtsc

    nie wiem jak bardzo beda to egzekwowac.. ale po co utrudniac organizacje;




    btw, p200mmx faktycznie moze byc ciezko utrzymac plynnosc gry (szczegolnie z plujkami 8x7mm) z teamspeakiem..
    jezeli siedzisz pod win98 to raczej bedzie ci urywac transmisje (z winy niewydolnosci twojego kompa)
    mozesz co prawda przydzielic wiekszy priorytet teamspeakowi (poszukaj w opcjach i potestuj), ale wb zacznie ci skakac i przestanie ci zliczac duza czesc twoich pociskow (tak sie dzieje na slabszych kompach z wb..) co w przypadku takich konfiguracji uzbrojenia gdzie potrzebna jest duza ilosc trafien konczy sie tym, ze mimo ze ladujesz do cona przez 4sekundy z bliska to dostaje on jedynie mala czesc tego co powienien..

    poprobuj polatac w software mode (w direct3d fps jest zazwyczaj nizszy w wb) i potestuj
    moja rada - daj wiekszy priorytet teamspeakowi, ale jezeli fps spadnie za bardzo to zrezygnuj z tsa wogole - na urywanej transmisji i tak nic nie zrozumiesz i do tego jeszcze nic nie zestrzelisz
     
    Last edited: Oct 24, 2004
  8. vought

    vought Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    115
    Location:
    Gdansk, Poland
    Nasze cele są takie same, zniszczyc lub unieszkodliwić bombowce Lufwaffe zagrażające instalacjom radarowym i obiektom przemysłowym w wyznaczonym obszarze działań jest celem pierwszorzędnym. Zniszczyć lub unieszkodliwić myśliwce luftwaffe w wyniku sprzyjającej sytuacji jest celem drugorzędnym.
    Zadaniem 610.Sq 'Baddog' latających na spitfireach bedzie odnalezienie przeciwnika i związanie wolką niemieckie samoloty eskorty w celu zapewnienia swobodnego działania grup Ambrose i Mascot.

    Uwaga jakiekolwiek pytania a także kwestie dotyczące alokacji pilotów bez przydziału prosze kierować na GG 2257811. Do ostatniej chwili będe starał sie upchnąć chętnych czy to do luftwaffe czy też do miejsc RAF które się zwolnią.
    Na 15 minut przed godzina 0 kończą sięprzybycia pilotów, na 5 minut przed godziną 20stą jeśli kogoś z zapisanych w rooster nie będzie a będą obecne osoby bez przydziału zostaną wklejeni w te puste miejsca. Jakby co to ostrzegałem spóźnialskich.
     
  9. vought

    vought Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    115
    Location:
    Gdansk, Poland
    jeśli już to 79.laxtsc

    Dziki Laxtsc za przepływ informacji, odwaliłeś za mnie troche roboty podczas gdy ja mogłem sobie pospać :)
     
  10. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,736
    no tak.. patrzalem wg listy zapisow, a ona z tego co vought mowil rozni sie od tej ktora bedzie ostateczna... takze oczywiscie 79. ;)

    btw vought, z jg27 wypadl gekkon - jednak nie bedzie dzis obecny (na 100% ) na scenarze, a nie moze sie sam usunac juz;
     
    Last edited: Oct 24, 2004
  11. laxtsc

    laxtsc Well-Known Member

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    875
    Location:
    Poland
    Czytalem poradnik na Warbirds TIPS odnosnie scenariusza BoB. Ogolnie jest taka zasada (nawet kilka :)) - Hurri sie zajmuja bombowcami a szybkie Spity 109-kami. Nie ma co uganiac sie na Hurrich za 109, jedyne co nas czeka to zgubienie grupy. A reszta dowodca sie zajmie :)

    Co do TS to jeszcze potestuje, bo mialem wlaczony 5.1 bitrate, sprobuje 6-7, tylko ze ping na MA mam kolo 500 (zazwyczaj do 200) to nie wiem jak sie to skonczy, na SA moze byc lepiej.
     
  12. Holmes

    Holmes Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2002
    Messages:
    1,022
    Location:
    Krakow, Poland
    Proponuję takie rozwiązania, żeby nie było bałaganu w eterze:

    I. Wywołanie

    1. Mówiąc cokolwiek, poprzedzamy to swoim kodem wywoławczym. Czyli np. "Brązowy jeden, widzę doty na 12 low".
    2. Kolory wiadomo skąd wziąłem. A numery - proponuję przyjąć zgodnie z kolejnością wpisów u góry. Czyli klucz niebieski to:

    (Handz) niebieski leader
    (frog) niebieski jeden
    (Vipe) niebieski dwa

    3. Zachować absolutną ciszę radiową, żadnych pogaduszek. Bo po pierwsze zrobi się sieczka, a po drugie serwer się przytka.

    No to do zobaczenia nad matuszką Anglią :p
     
  13. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    ok dobry pomysl
    czyli
    1szy klucz:

    1 czerwony Arttii(czerwony leader)
    2 czerwony Pedzel
    3 czerwony Laxtsc

    2gi klucz:

    1 niebieski Handz
    2 niebieski Frog
    3 niebieski Vipe

    3ci klucz:

    1 brazowy -kopi-
    2 brazowy Ueczti
    3 brazowy Robcez
    4 brazowy Holmes

    pls o zapmietanie tych kodow wywolawczych lub zrobienie sciagi ;)

    Arttii

    pls o przybycie punktualnie czyli na 15min przed 20ta
    kto moze chociaz nasluch na TSie
     
  14. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    Tak ku wyjasnieniu ;)

    W RAF squadron w powietrzu dzielil sie na 2 flights po 2 sections
    Flight A: Red Section (1), Yellow Section (2)
    Flight B: Blue Section (3), Green Section (4)

    Code:
        1
       1 1
     2     3
    2 2   3 3
              4
             4 4
     
  15. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    czyli za duzo nie odbieglismy od historycznych realiow :)
    brakuje nam 2 pilotow do pelnego dywizjonu jezli chodzi o 79sq w Bob

    Arttii
     
  16. pedzel

    pedzel Well-Known Member

    Joined:
    Aug 19, 2001
    Messages:
    1,491
    Location:
    Gdansk, Poland
    Mechanicy nie zdazyli wyremontowac wiecej maszyn po wczorajszych walkach ;).
     
  17. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    79 FL vought Hurricane-Pilot and Flight Leader of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS
    79 Hurr yankee Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS
    79 Hurr ---xar Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS
    79 Hurr plu-pl Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS
    79 Hurr
    beryl-
    Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS
    79 Hurr julius Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS
    79 Hurr snkeye Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS
    79 Hurr sid--- Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS
    79 Hurr rax--- Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS
    79 Hurr w-rkow Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS

    jakieś wytyczne dla 79?:)
     
  18. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    co 79 dostal przydzial nowych etatow?
    Arttii
     
  19. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    taki jest na stronce scenarowej,chociaż podobno nieaktualny. chciałbym mimo wszystko wiedzieć co mam robić, ewentualnie czyjej dupy się trzymać

    btw: własnie lepper się odezwał-nie zarejestrował się a chętnie by poleciał, może akurat na wolne miejsce do 79tego go wcisnąć?
     
  20. HanD_ZeD

    HanD_ZeD Well-Known Member

    Joined:
    Apr 14, 2002
    Messages:
    272
    ej !!! ja chce to co bylo wczesniej !!! mi sie podoba byc dowodca skrzydla !!!