Dla Hurricanow : Maksymalny pulap operacyjny 15 tys. stop (5km) Minimalny pulap oper. 1500 stop (0.5km) - nie wazne w przypadku ucieczki przed wrogiem. Sektor operacyjny : lewy margines - linia 4.3 - 4.5 prawy margines - linia 5.3.2.1 - 5.5.2.1 dolny margines - linia 4.3.7.4-5.3.7.4 Formacje : zaleznie od decyzji dowodcow ale przy zalozeniu ze nie wiecej jak 12-15 na grupe, by zapobiec grupom 30+ samolotow. Reszta analogicznie - +dla bombowcow - approaching directions - kierunki, z ktorych prowadzony bedzie nalot.
Data pierwszej operacji BoB - 1st frame Sunday, Oct. 24, 2004 - Niedziela, pazdziernik ... Time 18 GMT - start of 1st frame - poczatek pierwszej potyczki (doslownie - ramki) T-30min - COs + S/Ldrs arrivals - przybycie dowodcow T-25min - start of pilots arrivals - przybycie pilotow T-15min - end of pilots arrivals - koniec dolaczania sie pilotow T-15min - briefing - odprawa 18:45 GMT - end of frame - koniec 1 potyczki (ramki) Arena SA - IP 83.149.244.5 - brak komentarza Used Planes - uzyte samoloty dla : Luftwaffe - Bf109E, Bf110C, JU87B RAF - Hurricane I, Spitfire I Destination of units/Number of planes - przynaleznosc grup/podgrup [Tabelke skasowalem, zero czytelnosci, do obejrzenia na http://fhscenarios.jinak.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=54 ] Pomine cele dla LW. RAF (11Group) Biggin Hill Wing (32. + 610. Sq) Radio channel: 55 Primary Target Protect Portsmouth area - red rectangle - chronic obszar Portsmouth - czerwony prostokat Tangmere Wing (145. + 266. Sq) Radio channel: 22 Primary Target Protect Portsmouth area - blue rectangle - w/w obszar prostokata niebieskiego
Ok, zainstalowalem, odpalile, skonfigurowalem i dolaczylem sie. Z tego co slysze to tnie strasznie Mam pytanie, o co biega z tym prefixem, nie wiem jak to wpisac? A druga sprawa to mam sprzet dosc historyczny, wrecz muzealny jak na te czasy P200MMX, narazie potestuje jak chodzi WB z odpalonym TS, jak bedzie kicha z grafika to chyba odpadam z TS.
lax, dla porzadku powinienes na teamspeaku logowac sie nickiem: 32.laxtsc nie wiem jak bardzo beda to egzekwowac.. ale po co utrudniac organizacje; btw, p200mmx faktycznie moze byc ciezko utrzymac plynnosc gry (szczegolnie z plujkami 8x7mm) z teamspeakiem.. jezeli siedzisz pod win98 to raczej bedzie ci urywac transmisje (z winy niewydolnosci twojego kompa) mozesz co prawda przydzielic wiekszy priorytet teamspeakowi (poszukaj w opcjach i potestuj), ale wb zacznie ci skakac i przestanie ci zliczac duza czesc twoich pociskow (tak sie dzieje na slabszych kompach z wb..) co w przypadku takich konfiguracji uzbrojenia gdzie potrzebna jest duza ilosc trafien konczy sie tym, ze mimo ze ladujesz do cona przez 4sekundy z bliska to dostaje on jedynie mala czesc tego co powienien.. poprobuj polatac w software mode (w direct3d fps jest zazwyczaj nizszy w wb) i potestuj moja rada - daj wiekszy priorytet teamspeakowi, ale jezeli fps spadnie za bardzo to zrezygnuj z tsa wogole - na urywanej transmisji i tak nic nie zrozumiesz i do tego jeszcze nic nie zestrzelisz
Nasze cele są takie same, zniszczyc lub unieszkodliwić bombowce Lufwaffe zagrażające instalacjom radarowym i obiektom przemysłowym w wyznaczonym obszarze działań jest celem pierwszorzędnym. Zniszczyć lub unieszkodliwić myśliwce luftwaffe w wyniku sprzyjającej sytuacji jest celem drugorzędnym. Zadaniem 610.Sq 'Baddog' latających na spitfireach bedzie odnalezienie przeciwnika i związanie wolką niemieckie samoloty eskorty w celu zapewnienia swobodnego działania grup Ambrose i Mascot. Uwaga jakiekolwiek pytania a także kwestie dotyczące alokacji pilotów bez przydziału prosze kierować na GG 2257811. Do ostatniej chwili będe starał sie upchnąć chętnych czy to do luftwaffe czy też do miejsc RAF które się zwolnią. Na 15 minut przed godzina 0 kończą sięprzybycia pilotów, na 5 minut przed godziną 20stą jeśli kogoś z zapisanych w rooster nie będzie a będą obecne osoby bez przydziału zostaną wklejeni w te puste miejsca. Jakby co to ostrzegałem spóźnialskich.
jeśli już to 79.laxtsc Dziki Laxtsc za przepływ informacji, odwaliłeś za mnie troche roboty podczas gdy ja mogłem sobie pospać
no tak.. patrzalem wg listy zapisow, a ona z tego co vought mowil rozni sie od tej ktora bedzie ostateczna... takze oczywiscie 79. btw vought, z jg27 wypadl gekkon - jednak nie bedzie dzis obecny (na 100% ) na scenarze, a nie moze sie sam usunac juz;
Czytalem poradnik na Warbirds TIPS odnosnie scenariusza BoB. Ogolnie jest taka zasada (nawet kilka ) - Hurri sie zajmuja bombowcami a szybkie Spity 109-kami. Nie ma co uganiac sie na Hurrich za 109, jedyne co nas czeka to zgubienie grupy. A reszta dowodca sie zajmie Co do TS to jeszcze potestuje, bo mialem wlaczony 5.1 bitrate, sprobuje 6-7, tylko ze ping na MA mam kolo 500 (zazwyczaj do 200) to nie wiem jak sie to skonczy, na SA moze byc lepiej.
Proponuję takie rozwiązania, żeby nie było bałaganu w eterze: I. Wywołanie 1. Mówiąc cokolwiek, poprzedzamy to swoim kodem wywoławczym. Czyli np. "Brązowy jeden, widzę doty na 12 low". 2. Kolory wiadomo skąd wziąłem. A numery - proponuję przyjąć zgodnie z kolejnością wpisów u góry. Czyli klucz niebieski to: (Handz) niebieski leader (frog) niebieski jeden (Vipe) niebieski dwa 3. Zachować absolutną ciszę radiową, żadnych pogaduszek. Bo po pierwsze zrobi się sieczka, a po drugie serwer się przytka. No to do zobaczenia nad matuszką Anglią
ok dobry pomysl czyli 1szy klucz: 1 czerwony Arttii(czerwony leader) 2 czerwony Pedzel 3 czerwony Laxtsc 2gi klucz: 1 niebieski Handz 2 niebieski Frog 3 niebieski Vipe 3ci klucz: 1 brazowy -kopi- 2 brazowy Ueczti 3 brazowy Robcez 4 brazowy Holmes pls o zapmietanie tych kodow wywolawczych lub zrobienie sciagi Arttii pls o przybycie punktualnie czyli na 15min przed 20ta kto moze chociaz nasluch na TSie
Tak ku wyjasnieniu W RAF squadron w powietrzu dzielil sie na 2 flights po 2 sections Flight A: Red Section (1), Yellow Section (2) Flight B: Blue Section (3), Green Section (4) Code: 1 1 1 2 3 2 2 3 3 4 4 4
czyli za duzo nie odbieglismy od historycznych realiow brakuje nam 2 pilotow do pelnego dywizjonu jezli chodzi o 79sq w Bob Arttii
79 FL vought Hurricane-Pilot and Flight Leader of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS 79 Hurr yankee Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS 79 Hurr ---xar Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS 79 Hurr plu-pl Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS 79 Hurr beryl- Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS 79 Hurr julius Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS 79 Hurr snkeye Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS 79 Hurr sid--- Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS 79 Hurr rax--- Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS 79 Hurr w-rkow Hurricane-Pilot of Squad 79 RESERVED FOR POLISH PILOTS jakieś wytyczne dla 79?
taki jest na stronce scenarowej,chociaż podobno nieaktualny. chciałbym mimo wszystko wiedzieć co mam robić, ewentualnie czyjej dupy się trzymać btw: własnie lepper się odezwał-nie zarejestrował się a chętnie by poleciał, może akurat na wolne miejsce do 79tego go wcisnąć?