. nie bede tajemniczy i powiem ze glosowalem na f6f 1. szybki jak foka 2. zwrotny jak zeke 3. opancerzony jak il2 ... a to tylko szczyt dluuugiej listy jego wielkich walorow na arenie
Mój głos oddałem na Spitfire, a toż dlatego, że na tym samolocie zawsze mogłm polegać Vc, czy IXe zawsze się dobrze spisywały w boju, niekiedy spadałem zestrzelony, lecz nie maszyna zawiodła tylko ja
Corsair... kochana rakieta kiepsko sie prowadzi na zakrętach, ale speed i przyspieszenie ma świetne. Przy okazji można przeprowadzkę tym zrobić (2000lbs na raz przewozi ) Dla mnie to taki Hellcat tylko lepszy bo szybszy
sorry pedzel nie starczylo miejsca na dzbanek (tylko 10 pozycji) zreszta tak samo jak na iszaki i p40
moim typem jest hurri 2 , odpowiednio prowadzony pozwala na wysokie streaki, hispano wymiata, calkiem zwrotny, moze nie najszybszy ale BnZ to zrekompensuje.
typhoon- najleprzy do vulchingu, niezły score, szybki, mocne ammo i dobrze punktowany. Ostatecznie rozważałbym La (od fn w góre ), ze względu na to, że jest samolotem dość trudnym do strącenia...
Pony ! pony szybki doskonale zachowanie na duzej predkosci na swoj sposób zwrotny duzy zapas paliwa 6x12 - tym zestawem cudownie sie strzela
Moimi typami na Miss Red 2003 są: 1. F6F za zwrotność i opancerzenie. A także za imponujący zestaw przenoszonego żelastwa (2 x 1000 + rakiety). 2. P47 za siłę ognia i prędkość. Jak dla mnie najlepszy myśliwiec powyżej 2 km (także za żelastwo) a w początkowym okresie: P39 - za outstanding 37 mm (przy odrobinie wprawy trafienia z D10 - D12 są do opanowania). Później już odpada, gdyż ma za mało mocy.
Moje typy to: P-51 - mam zawsze tylko taki dylemat: 6 karabinow w wersji D czy piekna linia w wersji B ;-) Oba nie do stracenia jesli tylko cierpliwosc nie zawiedzie ;-) Drugi typ to oczywiscie Spitfire - wszystko dobre jak tylko nie ma na ogonie jednoczesnie foki i messera. Salute! Daedal
Nr 1 to zdecydowanie spitfire. Spitfire mk1 to najlepszy samolot na freehoscie w 1940 i na poczatku 41 - bardzo zwrotny (o niebo zwrotniejszy od 109e), przy takiej samej predkosci poziomej i wznoszenia jak 109e, slabszy tylko w plytkim nurku i na bardzo duzych wysokosciach. Slaba sila ognia ale strzelanie z bliska i tylko w 100% pewnych sytuacjach pozwala na 2-3 kille w locie ze spokojem (srednio 30% ammo na killa z d1-1,5) nawet dla tak marnego strzelca jak ja. Sa tacy ktorzy wracaja z 6 killami na spicie 1 . SpitVc to takze swietny samolot: szybki, bardzo dobre wznoszenie i duza sila ognia, wszystko przy zachowanej fantastycznej manewrowosci. W nastepnej wersji FH kiedy osiagi 109f zostana okrojone do wartosci z RL spitVc bedzie mogl z nim konkurowac na rownych zasadach. Spit IX - uniwersalny zabojca: fantastyczny climb i duza sila ognia przy bardzo dobrej zwrotnosci (porownywalna z 109f4 i ki84, lepsza od 109g2) i predkosci maksymalnej. IMO najgrozniejszy przeciwnik dla 109tek na FH. Spit14 - najbardziej niedoceniany samolot WB Kiepskie wlasnosci pilotazowe i taka sobie manewrowosc ale osiagi nieprawdopodobne: climb jak 109k, predkosc minimalnie mniejsza, spora sila ognia. W rekach dobrego pilota oswojonego z kaprysami spita 14 ten samolot jest najgrozniejszym przeciwnikiem dla poznych 109tek i 190. Z innych red samolotow przepadam za P40E (zwrotnosc, 6x12,7), mustangi za caloksztalt i 12,7 , thunderbolty za predkosc, nura, wytrzymalosc i sile ognia (8x12,7 i 3400 pociskow!).
Tak stec-- tylko że IX nie polatasz zbytnio dla scora, za bardzo popularny jest to samolot, niestety Dla przyjemności zawsze można