Najlepsze mysliwce RED

Discussion in 'Warbirds Polish' started by pietas, Dec 21, 2002.

?

Ktory najlepszy/ulubiony?

  1. f4u

    2 vote(s)
    11.8%
  2. typhoon

    1 vote(s)
    5.9%
  3. yak

    0 vote(s)
    0.0%
  4. p51

    3 vote(s)
    17.6%
  5. spitfire

    6 vote(s)
    35.3%
  6. hurricane

    1 vote(s)
    5.9%
  7. p39

    1 vote(s)
    5.9%
  8. lawoczkin

    0 vote(s)
    0.0%
  9. p38

    1 vote(s)
    5.9%
  10. f6f

    2 vote(s)
    11.8%
  1. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    (FOR POLES ONLY)
    Ktore samoloty uwazacie za najlepsze mysliwce po stronie red:
     
  2. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    .

    nie bede tajemniczy i powiem ze glosowalem na f6f

    1. szybki jak foka
    2. zwrotny jak zeke
    3. opancerzony jak il2

    ... a to tylko szczyt dluuugiej listy jego wielkich walorow na arenie
     
  3. Tarcza

    Tarcza Well-Known Member

    Joined:
    Nov 25, 2002
    Messages:
    47
    Location:
    Poland
    Mój głos oddałem na Spitfire, a toż dlatego, że na tym samolocie zawsze mogłm polegać Vc, czy IXe zawsze się dobrze spisywały w boju, niekiedy spadałem zestrzelony, lecz nie maszyna zawiodła tylko ja ;)
     
  4. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    Corsair... kochana rakieta ;) kiepsko sie prowadzi na zakrętach, ale speed i przyspieszenie ma świetne. Przy okazji można przeprowadzkę tym zrobić (2000lbs na raz przewozi ;) ) Dla mnie to taki Hellcat tylko lepszy bo szybszy ;)
     
  5. -blue-

    -blue- Well-Known Member

    Joined:
    Mar 26, 2001
    Messages:
    395
    Location:
    i never know anymore %)
    p39, jedyny samolot ktory sprawial mi klopoty jak tu latalem, w rekach viksa, badgera lub mart'a
     
  6. pedzel

    pedzel Well-Known Member

    Joined:
    Aug 19, 2001
    Messages:
    1,491
    Location:
    Gdansk, Poland
    Zaden z powyzszych.
     
  7. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    sorry pedzel nie starczylo miejsca na dzbanek (tylko 10 pozycji)

    zreszta tak samo jak na iszaki i p40 :(
     
  8. vojtas

    vojtas Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2002
    Messages:
    1,801
    Location:
    Ur anus
    moim typem jest hurri 2 , odpowiednio prowadzony pozwala na wysokie streaki, hispano wymiata, calkiem zwrotny, moze nie najszybszy ale BnZ to zrekompensuje.
     
  9. deey

    deey Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2002
    Messages:
    203
    Location:
    Lublin/Bialystok Poland
    typhoon- najleprzy do vulchingu, niezły score, szybki, mocne ammo i dobrze punktowany. Ostatecznie rozważałbym La (od fn w góre :cool: ), ze względu na to, że jest samolotem dość trudnym do strącenia...
     
  10. miixch

    miixch Well-Known Member

    Joined:
    May 11, 2001
    Messages:
    915
    Location:
    Poznan, Poland
    Pony !

    pony
    szybki
    doskonale zachowanie na duzej predkosci
    na swoj sposób zwrotny
    duzy zapas paliwa
    6x12 - tym zestawem cudownie sie strzela
     
  11. Holmes

    Holmes Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2002
    Messages:
    1,022
    Location:
    Krakow, Poland
    Moimi typami na Miss Red 2003 są:

    1. F6F za zwrotność i opancerzenie. A także za imponujący zestaw przenoszonego żelastwa (2 x 1000 + rakiety).

    2. P47 za siłę ognia i prędkość. Jak dla mnie najlepszy myśliwiec powyżej 2 km (także za żelastwo)

    a w początkowym okresie:

    P39 - za outstanding 37 mm (przy odrobinie wprawy trafienia z D10 - D12 są do opanowania). Później już odpada, gdyż ma za mało mocy.
     
  12. daedal

    daedal Well-Known Member

    Joined:
    Sep 21, 2001
    Messages:
    709
    Location:
    England
    Moje typy to:

    P-51 - mam zawsze tylko taki dylemat: 6 karabinow w wersji D czy piekna linia w wersji B ;-)

    Oba nie do stracenia jesli tylko cierpliwosc nie zawiedzie ;-)

    Drugi typ to oczywiscie Spitfire - wszystko dobre jak tylko nie ma na ogonie jednoczesnie foki i messera.

    Salute!
    Daedal
     
  13. --stec

    --stec Well-Known Member

    Joined:
    Dec 24, 2000
    Messages:
    1,944
    Location:
    Poznan, Poland
    Nr 1 to zdecydowanie spitfire. Spitfire mk1 to najlepszy samolot na freehoscie w 1940 i na poczatku 41 - bardzo zwrotny (o niebo zwrotniejszy od 109e), przy takiej samej predkosci poziomej i wznoszenia jak 109e, slabszy tylko w plytkim nurku i na bardzo duzych wysokosciach. Slaba sila ognia ale strzelanie z bliska i tylko w 100% pewnych sytuacjach pozwala na 2-3 kille w locie ze spokojem (srednio 30% ammo na killa z d1-1,5) nawet dla tak marnego strzelca jak ja. Sa tacy ktorzy wracaja z 6 killami na spicie 1 :).

    SpitVc to takze swietny samolot: szybki, bardzo dobre wznoszenie i duza sila ognia, wszystko przy zachowanej fantastycznej manewrowosci. W nastepnej wersji FH kiedy osiagi 109f zostana okrojone do wartosci z RL spitVc bedzie mogl z nim konkurowac na rownych zasadach.

    Spit IX - uniwersalny zabojca: fantastyczny climb i duza sila ognia przy bardzo dobrej zwrotnosci (porownywalna z 109f4 i ki84, lepsza od 109g2) i predkosci maksymalnej. IMO najgrozniejszy przeciwnik dla 109tek na FH.

    Spit14 - najbardziej niedoceniany samolot WB :) Kiepskie wlasnosci pilotazowe i taka sobie manewrowosc ale osiagi nieprawdopodobne: climb jak 109k, predkosc minimalnie mniejsza, spora sila ognia. W rekach dobrego pilota oswojonego z kaprysami spita 14 ten samolot jest najgrozniejszym przeciwnikiem dla poznych 109tek i 190.


    Z innych red samolotow przepadam za P40E (zwrotnosc, 6x12,7), mustangi za caloksztalt i 12,7 ;), thunderbolty za predkosc, nura, wytrzymalosc i sile ognia (8x12,7 i 3400 pociskow!).
     
  14. Tarcza

    Tarcza Well-Known Member

    Joined:
    Nov 25, 2002
    Messages:
    47
    Location:
    Poland
    Tak stec-- tylko że IX nie polatasz zbytnio dla scora, za bardzo popularny jest to samolot, niestety :(

    Dla przyjemności zawsze można :)
     
  15. deey

    deey Well-Known Member

    Joined:
    Sep 1, 2002
    Messages:
    203
    Location:
    Lublin/Bialystok Poland
    Zależy jeszcze kiedy. Imo obecnie już ma niezły przelicznik. :cheers: