To Piotru to nie Piterk ? Cholera , musicie podobne nicki sobie dobierac? To wkoncu Piotru mnie uczyl pierwsze kroki na WB stawiac A ja jak tylko na rusku sie pojawilem to Piterkowi zaczalem dziekowac (czego ten nie mogl sobie przypomniec)
ja pierdziele spuint przeciez cala nasza wymiana informacji z yivanem o tym traktuje, chyba ci kompletnie padlo na wzrok stary . co do stilli to czemu takie male dales? nic na nich nie widac, tak trudno zrobic 640x480 i potraktowac go jpegiem na 50%, pozatym oswietlenie tej 109tki jest tragiczne, nie wiem czy wiesz ale przy oswietlaniu sceny powinno sie stosowac zasade oswietlenia trojpunktowego czyli key light, fill light, i rimm light, i jesli masz taka mozliwosc wlaczyc global ilumination (GI bardzo wydluza rendering ale na efekt koncowy warto poczekac) postuluje o - - wieksze 109tki - lepiej oswietlone 109tki (jesli masz z tym problem daj znac mam materialy dotyczace oswietlenia w grafice 3d) -blizsze ujecia 109tek coby mozna bylo podziwiac kunszt modelarza pzdr
slalem kumplowi przez gadu a glowne rendery wypieprzylem potem zdecydowalem, ze wrzuce jeszcze tutaj wiec zapisalem z okienka gg wyslane jpegi co do oswietlenia - manipulujac swiatlem mozna ukryc wiele rzeczy i wyeksponowac to co sie chce (co jest skonczone) sek w tym, ze to jest low poly model i nie wypadalo mi pokazac szczegolow caly samolot ma teraz niecale 900polygonow, ale jest miejsce na poprawki jeszcze; takze co do postulatow... ..to wogole nie ma mowy nie no... jak bedzie gotowy to obnaze jego wszelkie niedoskonalosci a, malowanie to jakas pierwsza lepsza skorka ze sturmovika
ok specjalnie dla pita co prawda render powstal zeby na prostych efektach zaprojektowac srodowisko ktore w realtime pociagnie na sredniej klasy komputerze; taka scena, z animowana powierzchnia morza (nie zadne animowane textury, ale prawdziwe fale) i obiektem jest mozliwa do stworzenia dzieki prostym efektom ktore sa w opengl; co prawda na razie to jest nasze zyczenie by tak to wygladalo, ale jest kilka pomyslow jak to wszystko scalic i polatac tam zobaczymy jak sie uda
Sry sie tak przyczepie zupelnie nie wiedzac jak sie takie cos robi. Ale pare elementow w tym obrazku razi od razu. 1. Dolna krawedz na wysokosci silnika koncza rury wydechowe - cos nie tak. 2. Nie widac kolpaka smigla. 3. Ten messer ma skrzydla skosne do tylu.
no fakt pedzel ma troche racji, zwlaszcza jesli chodzi o skrzydla i obudowe silnika, jednak modelujac lowpoly uchwycenie prawidlowego ksztaltu nie jest takie proste, co do kolpaka to go nie widac bo jest wlaczone rozmycie w ruchu (motion blur) rozumisz pedzel tak samo jak na zdjeciach gdy ktos szybko biegnie to jest taki rozmazany . spuint moze ci sie przyda te pare referek ponizej, sa w duzej rozdzialce, dobrej jakosci z wyraznymi liniami podzialu blach, powinny pomoc poprawic te niedociagniecia 109g2 http://republika.pl/nexusroy/images/Me109G2 AeroDetail Front.jpg http://republika.pl/nexusroy/images/Me109G2 AeroDetail Sides.jpg http://republika.pl/nexusroy/images/Me109G2 AeroDetail Top.jpg http://republika.pl/nexusroy/images/Me109G2 AeroDetail Bot.jpg mam tez g1, g6, g10, g14 oraz k4 ale tego musialbym poskanowac dopiero pzdr
Piterk ja wiem jak wyglada cos w ruchu . Ale przed smiglem jest jakies 20-30 cm cholernie perfekcyjnego stozka - to nie ma prawa sie rozmyc .
Jak widze ze kolpak na 109 sie we wszystkie strony swiata kreci to wiem ze nie wystartuje . Edit: sie czepialem bo popilem .
eeeee tam panowie czepiacie sie btw. gdzie ten messer ma kaemy? nie no wszystkie samoloty sa zajebiste, ja jak zrobie miejsce na dysku i zainstaluje soft tez mam zamiar nauczys sie robic takie rzeczy pzdr
ee, przeca po to tu wstawiam bo wiem ze wiele wnikliwych oczu mi poradzi co poprawic, bo ja od tego ekspertem nie jestem rur wydechowych jeszcze brak.. poki co jest tylko obiekt ktory wyglada mniej wiecej tak: /|/|/|/| ale usytuowany jest raczej dobrze: smiglo tez tymczasowe, ale szczerze mowiac to pojecia nei mialem jak kolpak zrobic co zreszta widac na powyzszym chyba nie no takiego byka bym nie walnal kwestia perspektywy to zreszta bylo widac na poprzednich renderach
nie ma prawa o ile kamera jest statyczna ale jesli cala kamera jest w ruchu (a ten still jest tylko jedna z posrednich klatek) i uzywa sie standardowego motion blura z 3dmaxa o ktorym mozna powiedziec tylko tyle ze jest kiepski, to ma prawo
a no kaemow brak jeszcze i prawdopodobnie nei bede na nie miejsca robil bo zamiast 4 plaszczyzn na dziobie z gory mialbym przynajmiej z 80 jesli mialoby to przyzwoicie wygladac; zapewne dam jakas marna imitacje+odpowiedni poprawie texture ale ogolnie dziob wymaga jeszcze poprawy, wiec sie zoabczy