potrzeba mi malowania spita 9 w barwach 303

Discussion in 'Warbirds Polish' started by yivan, Feb 21, 2004.

  1. vojtas

    vojtas Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2002
    Messages:
    1,801
    Location:
    Ur anus
    To Piotru to nie Piterk ?

    Cholera , musicie podobne nicki sobie dobierac? :) To wkoncu Piotru mnie uczyl pierwsze kroki na WB stawiac :) A ja jak tylko na rusku sie pojawilem to Piterkowi zaczalem dziekowac (czego ten nie mogl sobie przypomniec) :D
     
  2. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,730
    dobre :)

    yi: jak cos sie urodzi to nie omieszkam sie pochwalic, poki co to ciagnie sie i ciagnie ;)
     
  3. -kopi-

    -kopi- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 3, 2002
    Messages:
    370
    Piekny Hurricane Pitrek. :@prayer: :@prayer: :@prayer:
    Naucz mnie tak :D .
     
  4. plushack

    plushack Well-Known Member

    Joined:
    Sep 23, 2001
    Messages:
    207
    Location:
    Chelm,Poland
    Vojtas: tez tak myslalem :rolleyes: ;)
     
  5. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,730
    [​IMG]
    [​IMG]
    a tak.. nudzi mi sie:)
     
  6. piterk

    piterk Well-Known Member

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    378
    Location:
    Poznan / Poland
    ja pierdziele spuint przeciez cala nasza wymiana informacji z yivanem o tym traktuje, chyba ci kompletnie padlo na wzrok stary :). co do stilli to czemu takie male dales? nic na nich nie widac, tak trudno zrobic 640x480 i potraktowac go jpegiem na 50%, pozatym oswietlenie tej 109tki jest tragiczne, nie wiem czy wiesz ale przy oswietlaniu sceny powinno sie stosowac zasade oswietlenia trojpunktowego czyli key light, fill light, i rimm light, i jesli masz taka mozliwosc wlaczyc global ilumination (GI bardzo wydluza rendering ale na efekt koncowy warto poczekac)
    postuluje o :) -
    - wieksze 109tki
    - lepiej oswietlone 109tki (jesli masz z tym problem daj znac mam materialy dotyczace oswietlenia w grafice 3d)
    -blizsze ujecia 109tek coby mozna bylo podziwiac kunszt modelarza :)

    pzdr
     
  7. vojtas

    vojtas Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2002
    Messages:
    1,801
    Location:
    Ur anus
    mam ten programik ale co z tego jak patrze i czarna magia mi sie rysuje nie samoloty :rolleyes: :)
     
  8. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,730
    slalem kumplowi przez gadu a glowne rendery wypieprzylem :) potem zdecydowalem, ze wrzuce jeszcze tutaj wiec zapisalem z okienka gg wyslane jpegi :D

    co do oswietlenia - manipulujac swiatlem mozna ukryc wiele rzeczy i wyeksponowac to co sie chce (co jest skonczone)
    sek w tym, ze to jest low poly model :) i nie wypadalo mi pokazac szczegolow
    caly samolot ma teraz niecale 900polygonow, ale jest miejsce na poprawki jeszcze; takze co do postulatow...
    ..to wogole nie ma mowy ;)

    nie no... jak bedzie gotowy to obnaze jego wszelkie niedoskonalosci

    a, malowanie to jakas pierwsza lepsza skorka ze sturmovika :D
     
    Last edited: Mar 21, 2004
  9. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,730
    ok specjalnie dla pita ;)

    [​IMG]

    co prawda render powstal zeby na prostych efektach zaprojektowac srodowisko ktore w realtime pociagnie na sredniej klasy komputerze;
    taka scena, z animowana powierzchnia morza (nie zadne animowane textury, ale prawdziwe fale) i obiektem jest mozliwa do stworzenia dzieki prostym efektom ktore sa w opengl; co prawda na razie to jest nasze zyczenie by tak to wygladalo, ale jest kilka pomyslow jak to wszystko scalic i polatac tam :)
    zobaczymy jak sie uda ;)
     
  10. piterk

    piterk Well-Known Member

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    378
    Location:
    Poznan / Poland
  11. vojtas

    vojtas Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2002
    Messages:
    1,801
    Location:
    Ur anus
    a gdzie pilot... :D

    poza tym wtg :)
     
  12. pedzel

    pedzel Well-Known Member

    Joined:
    Aug 19, 2001
    Messages:
    1,491
    Location:
    Gdansk, Poland
    Sry sie tak przyczepie zupelnie nie wiedzac jak sie takie cos robi. Ale pare elementow w tym obrazku razi od razu.
    1. Dolna krawedz na wysokosci silnika koncza rury wydechowe - cos nie tak.
    2. Nie widac kolpaka smigla.
    3. Ten messer ma skrzydla skosne do tylu.
     
  13. piterk

    piterk Well-Known Member

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    378
    Location:
    Poznan / Poland
    no fakt pedzel ma troche racji, zwlaszcza jesli chodzi o skrzydla i obudowe silnika, jednak modelujac lowpoly uchwycenie prawidlowego ksztaltu nie jest takie proste, co do kolpaka to go nie widac bo jest wlaczone rozmycie w ruchu (motion blur) rozumisz pedzel tak samo jak na zdjeciach gdy ktos szybko biegnie to jest taki rozmazany ;). spuint moze ci sie przyda te pare referek ponizej, sa w duzej rozdzialce, dobrej jakosci z wyraznymi liniami podzialu blach, powinny pomoc poprawic te niedociagniecia

    109g2

    http://republika.pl/nexusroy/images/Me109G2 AeroDetail Front.jpg
    http://republika.pl/nexusroy/images/Me109G2 AeroDetail Sides.jpg
    http://republika.pl/nexusroy/images/Me109G2 AeroDetail Top.jpg
    http://republika.pl/nexusroy/images/Me109G2 AeroDetail Bot.jpg

    mam tez g1, g6, g10, g14 oraz k4 ale tego musialbym poskanowac dopiero

    pzdr :cheers:
     
  14. pedzel

    pedzel Well-Known Member

    Joined:
    Aug 19, 2001
    Messages:
    1,491
    Location:
    Gdansk, Poland
    Piterk ja wiem jak wyglada cos w ruchu :). Ale przed smiglem jest jakies 20-30 cm cholernie perfekcyjnego stozka - to nie ma prawa sie rozmyc :D.
     
  15. pedzel

    pedzel Well-Known Member

    Joined:
    Aug 19, 2001
    Messages:
    1,491
    Location:
    Gdansk, Poland
    Jak widze ze kolpak na 109 sie we wszystkie strony swiata kreci to wiem ze nie wystartuje :D.
    Edit: sie czepialem bo popilem :p.
     
    Last edited: Mar 23, 2004
  16. --vipe

    --vipe Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2003
    Messages:
    1,954
    Location:
    Poznan, Poland
    eeeee tam panowie czepiacie sie

    btw. gdzie ten messer ma kaemy? :D

    nie no wszystkie samoloty sa zajebiste, ja jak zrobie miejsce na dysku i zainstaluje soft tez mam zamiar nauczys sie robic takie rzeczy

    pzdr
     
    Last edited: Mar 22, 2004
  17. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,730
    ee, przeca po to tu wstawiam bo wiem ze wiele wnikliwych oczu mi poradzi co poprawic, bo ja od tego ekspertem nie jestem

    rur wydechowych jeszcze brak.. poki co jest tylko obiekt ktory wyglada mniej wiecej tak:

    /|/|/|/|

    ale usytuowany jest raczej dobrze:

    [​IMG]

    smiglo tez tymczasowe, ale szczerze mowiac to pojecia nei mialem jak kolpak zrobic ;) co zreszta widac na powyzszym chyba

    nie no takiego byka bym nie walnal :) kwestia perspektywy

    [​IMG]

    to zreszta bylo widac na poprzednich renderach ;)
     
    Last edited: Mar 23, 2004
  18. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,730
    nie ma prawa o ile kamera jest statyczna
    ale jesli cala kamera jest w ruchu (a ten still jest tylko jedna z posrednich klatek) i uzywa sie standardowego motion blura z 3dmaxa o ktorym mozna powiedziec tylko tyle ze jest kiepski, to ma prawo :)
     
    Last edited: Mar 23, 2004
  19. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,730
    a no kaemow brak jeszcze :) i prawdopodobnie nei bede na nie miejsca robil bo zamiast 4 plaszczyzn na dziobie z gory mialbym przynajmiej z 80 jesli mialoby to przyzwoicie wygladac; zapewne dam jakas marna imitacje+odpowiedni poprawie texture
    ale ogolnie dziob wymaga jeszcze poprawy, wiec sie zoabczy ;)
     
    Last edited: Mar 23, 2004
  20. vojtas

    vojtas Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2002
    Messages:
    1,801
    Location:
    Ur anus
    A GDZIE PILOT ???!!! :D