Ostatnio w miejsce wysluzonej 17'' spasiona 19'' sprawilem sobie , z piana na ustach zacierajac rece oczami wyobrazni widzac tony conow spadajacych w dol , wreszcie moge odpalac w 1024 i... gowno , 2 dni sraki nedza z bryndza trafic w nic nie mozna , nic nie widac , zero wyczucia przestrzeni , celownik jakis przymaly , samoloty wyrazniej skacza , itd itp. Dlatego ciekaw jestem jak inni graja.
640, direct3d powod - fpsy :> dlatego tez nie cierpie latac spitami I, p51, p47 etc... duzy strumien powoduje jakby zanikanie pociskow, do tego straszne klatkowanie; a do wiekszego monitora sie przyzwyczaic to kwestia czasu; wiem bo sam zmienialem
the difference? hmmm... textury..? a powaznie - wektorowa grafika? to nie wypada mimo ze w 1024 to wyglada wyraznie to jednak efekt mgly plus textury zmieniaja duzo; i widac wysokosc nad ladem
lol! pierwsza gra w ktora zagralem po sieci jeszcze w podstawowce graficznie w sumie neiwiele gorsza od wb2d fakt
640x480 2D hehe widze jedyny I to wcale nie przez fpsy "+" -cony z daleka lapiej widać -duży celownik -mniej czasu przy instalce -Przyzwyczajenie "-" -ziemie kiepsko czssem widać -grafika (nie zależy mi na niej)
640x480 2D. Zajebiście widać cony, szczególnie Ju52 czy inne Li2 - z d100 czy coś koło tego dużą kropę widać
1024 3D Glownie dlatego ze jednak ciut blizej realu Ech to wypatrywanie oczami do bolu cona sam fan Arttii