WED reanimacja

Discussion in 'Warbirds Polish' started by kostik, Mar 2, 2003.

  1. kostik

    kostik Active Member

    Joined:
    May 15, 2002
    Messages:
    41
    Byl sobie kiedys taki artykul u arona na stronie o reanimacji wingmana. Ma go moze ktos jeszcze?? Jesli tak to prosze o wysylke na priva.
     
  2. vojtas

    vojtas Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2002
    Messages:
    1,801
    Location:
    Ur anus
    mnie tez by sie przydal ... jesli dobrze pamietam to stworzyli go pedzel & lolo
     
  3. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    .

    taaa, pamietam fajny artykul tylko ze rozkrecilem wykrecilem zasmarowalem pryskalem potencjometry i ten kontakt PR gowno daje... dalej skacze
    .. a taka mialem nadzieje :p
     
  4. kostik

    kostik Active Member

    Joined:
    May 15, 2002
    Messages:
    41
    to moze to opiszesz pietas, bo ja doszedlem do momentu kiedy sciaga sie manete i dalej nie wiem co zrobic??? Poza tym nie moge wrzucic juz blokady na rudder :)
     
  5. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    .

    to bylo z pol roku temu wiec nie pamietam dokladnie

    rozkrecamy raczke (uwaga na sprezyne ruddera)
    odlaczamy rudder (sciagamy potencjometr)
    pozniej ta obroza na wierzchu obudowy ja sie podwaza i wyskakuje (nie jest przykrecona, srubki to atrapy)
    sciagamy uchwyt przepustnicy i te gumowa oslone wajchy
    srodek jest popaprany smarem, nie wycierac
    pozniej rozkrecamy spod obudowy
    no i mamy bebechy na wierzchu
    to delikatnie wysuwamy potencjometry y i x (ciezko troche) , i odlaczamy od kabelkow (tylko zapamietac jak byly zalozone)
    no i mamy takie plastikowe 2 ustrojostwa
    pryskamy w te 2 dziurki male kazdy z potencjometrow jednoczenie poruszajac nimi energicznie
    ja wywalilem z 5cm plynu i gowno daje :)
    skrzypia piszcza i przekakuja dalej

    blokade ruddera mozna olac, do niczego nie potrzebna , tez nie zakladalem juz jej po remoncie
     
    Last edited: Mar 2, 2003
  6. HJM---

    HJM--- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Messages:
    881
    Location:
    behind you
    tylko uwaga na:

    nie spryskac przypadkiem innych czesci
    potencjometry sa na tyle zalosne, ze lubia sie lamac...no i moga pogubic styki
    radze uwazac zajeb...
    jako ze wszystkie potencjometry sa polaczone, czasami swirowanie jednego, powoduje takze wyglupy innych (mialem tak z throttle i osia X)...

    a tak w ogole, to pod wzgledem precyzji i ogolnego wykonania to WED sa najgorszymi scierwami jakie mialem okazje spotkac
    90% tych gowien nadaje sie do poprawek juz w chwili zakupu, praktycznie zaden nie jest taki sam (polecam raczej Microsofty, ew.Thrustmastera)...
     
  7. -kopi-

    -kopi- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 3, 2002
    Messages:
    370
    Wlasnie z ta osia x i throttle to mam taki sam problem. Masz moze spozob na to ?

    Btw Lesio z ciebie niezla kobitka jest LOL :D :UU:
     
  8. HJM---

    HJM--- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Messages:
    881
    Location:
    behind you
    lol...thx :D

    sprobuj najpierw spojrzec w joju, czy kabelki nie nachodza na siebie...w ogole najlepiej podkleic je, zaby tak luzem olewacko nie wisialy jak to logitech zrobil...potem looknij na plytke drukowana i sprawdz czy sie cos przypadkiem nie styka...a na koncu oczywiscie tradycyjna metoda: kontakt pr hehe

    PS. sprobuj zwiekszyc opor na throttle podklejajac albo dociskajac czyms wajche do podstawy...( u mnie throttle w tej chwili to gole gniazdo+kabelki powtykane, czyli mam 0,50 albo 100% tylko :) )
     
  9. -kopi-

    -kopi- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 3, 2002
    Messages:
    370
    Thx Lesio. Musze sie w to pobawic bo mam dosc juz tego :
    wep engage
    wep disengage
    wep engage itd........
    :dura:
     
  10. HJM---

    HJM--- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Messages:
    881
    Location:
    behind you
    a tak btw. to najlepiej wywalic kabelek z wtyczka od throttle na zewnatrz joja (przez otwor ktorym wylazi kabel do kompa), podlaczyc wtedy potencjometr i ew. dorobic do niego przepustnice
    (chyba najlepsze rozwiazanie)