Wczoraj mi sie trafily 2 zeke lecace w parze. Jeszcze mi sie nie zdazylo tak skosic jeden po drugim Druga sprawa ktora chcialem poruszyc. Jak ktos lubi latac samotnie, niech lata. Ale ten trak jest przykladem dlaczego latac nalezy wysoko. Rzadko kto zadziera glowe do gory i sprawdza niebo nad soba. Fakt ze na poczatku ja sam ich nie zauwazylem. Majac przewage wysokosci i E na zniszczenie 2 samolotow, potrzebowalem raptem 8x20mm i 50x7mm. Jaka oszczednosc amunicji. I jeszcze co bardzo wazne otwieramy ogien na d2!. Przeciwnik juz nie zdazy zareagowac. Co prawda przy drugim zeke bylo to cos kolo d2,5 ale balem sie ze kolega go zdazy ostrzec. Lecialem d520, wdzieczna maszynka troche mniej popularna, szkoda ze w grze go mocno okroili w realu byl bardzo szybki. Zapas 60szt ammo pozwala na prowadzenie ognia tak dlugo jak np spit Vb i 190E (oba maja 2x20mm po 60szt ammo na dzialko). ehhh trak nalezy zmienic rozszezenie z txt na zip, rozpakowac i zmienic txt na trk
d520, ten francuzik? Ma fantastyczny roll, niezle kreci, wykreca pierwsze 109, tylko wep-a nie ma i szybkosc troszke niska, 109 ci zwieje... Lubie ten samolot, tylko nie wiedziec czemu mam w nim kokpit miga, co mnie wkurza nieziemsko.
bo nie ma do niego kokpitu wolalbys Yaka1? Gdy masz kokpit Yaka1 to gra wlasnie go daje, wspanialy widok na 6.
dzis wykonalem na spicie vs d520 pieknego hammerheada , az sie glosno zasmialem jak kilkaset 7mm kul dosiegnelo biedaka
zaraz , u mnie roznie, raz daje kokpit foki (w migu), czasem hellcata (chyba w beau i fw190a8) , a kokpit yaka1 to jest u mnie z tylu podobny do tego z p40 (z przodu taki sam jak w kazdym yak tylko tyl zasloniety siedzeniem), czyli gowno widac, dopiero w pozniejszych yakach jest open view transparent praktycznie