Tak wygladaja czolgi "gdzies indziej" http://www1.hitechcreations.com/page2/Fencer_Ambushed.jpg http://www1.hitechcreations.com/page4/AlphaCHp38panzer.jpg aaaa... i nie mozna wylaczac chmur... i innych rzeczy Ale korki i stall mozna wylaczyc pozdro Lolo
musiales to napisac lolo co? w ogole po cholere wam te wszystki jeepy, acki, tanki... pajace tylko z tego korzystaja no offence
Model lotu nie jest arcadowy. To na rusku przegieli z wrazliwoscia samolotow na korkociagi. W wiekszosci samolotow musisz sie postarac aby w niego wejsc, szczegolnie we wczesniejszych maszynach. O realizmie bardziej decyduje uczucie bezwladnosci maszyny (jakby plywania), mozliwosc stosowania zeslizgowi, pogoda. Np zeslizg nakierunkowy. Przechylasz skrzydlo w prawo lub w lewo a kierunek utrzymujesz staly za pomoca orczyka i samolot powinien leciec bokiem. Korki sa fajne ale nie az tak wazne. P.S IMO ofkoz .
No właśnie kopi. Zawsze mnie zastanawiało jak to jest z tymi korkami w realu. Na ruskim co rusz przeciągniecie i korek. Ale myślę sobie myśliwiec lata ekstremalnie i na granicy zerwania i przeciągnięcia to pewno dobrze. Ale.... Po zakupie nowego (starego) kompa wgrałem FS2004 podobno najbardziej realna symulacja. Latam samolotem sportowym a nie Cesną, nie jest to wprawdzie myśliwiec ale powinien dać się wprowadzić w korek. Myślicie że jest to łatwe? Więc jak realni piloci z tymi korkami jest?
no fakt, to czego doswiadczalem przez tyle lat na rusku bralem za pewnik i swego rodzaju wyznacznik z lekkim przymrozeniem oka oczywiscie dlatego tez sadzilem ze troche arcade jest w tym FM. Narazie i tak nie latam zbyt czesto, moja miloscia sa teraz czolgi
hm troche przesadzacie z tymi korkami na rusku owszem wykorkowac nie jest trudno, ale czuc jak mocno mozna pociagnac zeby bylo bezpiecznie i wystarczy tej granicy nie przekraczac
w realu korek moze oznaczac nawet smierc wiec malo kto w nie wpada ale mozliwosc wylaczenia czegos co ma wplyw na walke miedzy pilotami to faktycznie przegiecie na rusku to nazywamy prosto ,cheat
Seria FS jest bardzo realistyczna pod neiktorymi wzgledami ale akurat model lotu jest dosc umowny . Akrobacji i ostrzejszych manewrow probowalem tylko na szybowcach (w wiekszosci przypadkow poza zasiegiem wzroku kierownika lotow ). Jezeli chodzi o przeciagniecie statyczne - nawet w bardzo opornych na bledy szybowcach szkolnych i treningowkach po zejsciu ponizej predkosci przeciagniecia w zaleznosci od typu i polozenia - szybowiec po prostu spada pyskiem w dol albo gwaltownie opuszcza skrzydlo i jezeli pilot nie interweniuje, wali sie w korek. W podciaganych zakretach nawet na wiekszej predkosci powyzej pewnego kata natarcia pojawia sie drzenie zwiastujace odrywanie strug na skrzydlach, i jezeli "zaciegniemy" jeszcze troche - dzieje sie dokladnie to samo co przy przeciagnieciu na malej predkosci. Przetestowane w walce kolowej z jantarem na piracie lol. jak juz wspominalem sa to reakcje w latwych w pilotazu i wrecz zaprojektowanych tak zeby wybaczac niedokladny pilotaz i bledy, do tego odchodzi moment obrotowy smigla. Mysliwce z WW2 to byly maszyny projektowane w zupelnie innym celu - z osiagami wyzylowanymi do maksimum, kosztem miedzy innymi latwosci pilotazu. W kazdym razie wymagaly od pilota znacznie wiekszych umiejetnosci. Zwlaszcza nowoczesniejsze szybkie samoloty z szybkosciowym profilem skrzydla i duzym obciazeniem powierzchni nosnej byly dosc wredne. I z tego co czytalem na niektorych z nich - np P39, Mustangu, 190, przeciagneicie moglo wygladac podobnei jak w WB - tzn bez ostrzezenia i bardzo gwaltowne. Na potwierdzenie jest kilka smutnych filmikow na youtubie, kreconych w trakcie pokazow lotniczych z warbirdsami.
Z tym ze nowoczesne mysliwce w wiekszosci nie pozwalaja ci na manewry mogace wprowadzic maszyne w korek. I nie sa to korki takie do jakich jestesmy przyzwyczajeni z WB, gdzie wszystkie maszyny spadaja jak gazeta.
Wrecz przeciwnie - wystarczy jeden nieostrozny ruch i mysliwiec korkuje. Cienkie profile uzywane w wiekszosci samolotow WW2 charakteryzuja sie gwaltownym zrywaniem strug na krytycznych katach natarcia. Czyli zarowno przy utracie predkosci w zakrecie jak i przy zbyt ostrym sciagnieciu draga na wiekszej predkosci latwo stracic panowanie nad samolotem. Samolot w korkociagu nie spada jak gazeta - spada jak kamien . Jezeli do korkow na FH mozna sie przyczepic to zbyt ciezko z takiego kora wyprowadzic na wiekszosci samolotow. Bylo tylko kilka typow na ktorych ta sztuka byla na prawde ciezka i korki byly oficjalnie zabronione. BTW kazdy prawdziwy statek powietrzny wymaga znacznie staranniejszego pilotazu niz wiekszosc znanych mi symulatorow na kompa. A to co przechodzi w WB zakonczyloby sie tragedia nawet na najlatwiejszym szkolnym samolocie czy patyku .
Lesiu pisał o "nowoczesnym mysliwcu", cokolwiek to oznacza To WB3 takie jakies bezplciowe, prawde mowiac. Pomijajac to jak dziala ten brazylijski serwer, to sama gra specjalnego wrazenia na mnie nie zrobila. Do tego stery dzialaja z opoznieniem, nie mozna energicznie kopnac orczyka, np. na gorze swiecy, bo gra na to nie pozwala. Chmury lipne, woda w trybie advanced plaska jak stol i nie daje zadnego poczucia wysokosci, a tym bardziej nie nadaje sie do kosiaka. Dziekuje, zostane przy TW i przy WOPie... A lolo jakby nie wspomnial o AH2 to chyba by byl chory
To nie cheat, tylko ulatwienie lotu dla mniej wymagajacych gryczy. Kosztem manewrow, wiec bardzo latwo takiemu komus wejsc na 6. o czym sie przekonalem jak mnie lolo spuszczal jak wode w WC na Trening Arena. Pozniej wpadl na to ze ja mialem wylaczony spin i stall. W tedy jeszcze nie wiedzialem ze jest taka opcja
A tak na marginesie, to dzis wyszla nowa wersja War Over Poland pod TW Czapla, Lublin R XIII, Łoś A, sporo pojazdow, budynkow, nowe efekty, scenariusze, celowniki bombardierskie, lepszy widok przez celownik P.11, itd. Do zassania bezposrednio z gry.
WoP slicznie zrobiony ale walka ani z jednej ani z drugiej strony mi nie pasuje. Klimat TT mnie wciagnal najbardziej. Szkoda ze admini moda nie maja wyczucia w eksperymentach i kazda zmiana jest na gorsze. Znowu w lotto nie wygralem a mialem kurna wydac troche szmalu na zrobienie idealnego sima online, kierujac postepem prac z Fiji... Nastepnym razem musi sie udac .