serwer WB3 na TH?

Discussion in '302nd POLISH SQ -Poznanski-' started by arttii, Jan 8, 2008.

  1. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    dokladnie, dlatego zawsze mialem .weathereffects 0
     
  2. robekk

    robekk Well-Known Member

    Joined:
    Mar 2, 2004
    Messages:
    289
    Location:
    Kraków/Jaworzno
    paranoja :)
     
  3. vojtas

    vojtas Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2002
    Messages:
    1,801
    Location:
    Ur anus
    wczorajsza wyprawa czolgami :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. hrabia

    hrabia Well-Known Member

    Joined:
    Mar 20, 2003
    Messages:
    1,397
    Location:
    Legnica Poland
    Vojtas, co tak słabo leci? :p Odkręć kurek...
     
  5. 308_lolo

    308_lolo Well-Known Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    684
    Location:
    Poznan
    Last edited: Jan 10, 2008
  6. BarT

    BarT Well-Known Member

    Joined:
    Mar 5, 2002
    Messages:
    634
  7. -kopi-

    -kopi- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 3, 2002
    Messages:
    370
    Model lotu nie jest arcadowy. To na rusku przegieli z wrazliwoscia samolotow na korkociagi. W wiekszosci samolotow musisz sie postarac aby w niego wejsc, szczegolnie we wczesniejszych maszynach. O realizmie bardziej decyduje uczucie bezwladnosci maszyny (jakby plywania), mozliwosc stosowania zeslizgowi, pogoda. Np zeslizg nakierunkowy. Przechylasz skrzydlo w prawo lub w lewo a kierunek utrzymujesz staly za pomoca orczyka i samolot powinien leciec bokiem. Korki sa fajne ale nie az tak wazne.
    P.S IMO ofkoz :) .
     
  8. robekk

    robekk Well-Known Member

    Joined:
    Mar 2, 2004
    Messages:
    289
    Location:
    Kraków/Jaworzno
    No właśnie kopi. Zawsze mnie zastanawiało jak to jest z tymi korkami w realu. Na ruskim co rusz przeciągniecie i korek. Ale myślę sobie myśliwiec lata ekstremalnie i na granicy zerwania i przeciągnięcia to pewno dobrze. Ale.... Po zakupie nowego (starego) kompa wgrałem FS2004 podobno najbardziej realna symulacja. Latam samolotem sportowym a nie Cesną, nie jest to wprawdzie myśliwiec ale powinien dać się wprowadzić w korek. Myślicie że jest to łatwe? Więc jak realni piloci z tymi korkami jest?
     
  9. vojtas

    vojtas Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2002
    Messages:
    1,801
    Location:
    Ur anus
    no fakt, to czego doswiadczalem przez tyle lat na rusku bralem za pewnik i swego rodzaju wyznacznik :) z lekkim przymrozeniem oka oczywiscie :) dlatego tez sadzilem ze troche arcade jest w tym FM. Narazie i tak nie latam zbyt czesto, moja miloscia sa teraz czolgi :D
     
  10. -al---

    -al--- Well-Known Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    6,848
    Location:
    Poznań
    hm troche przesadzacie z tymi korkami na rusku ;)
    owszem wykorkowac nie jest trudno, ale czuc jak mocno mozna pociagnac zeby bylo bezpiecznie i wystarczy tej granicy nie przekraczac ;)
     
  11. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    w realu korek moze oznaczac nawet smierc wiec malo kto w nie wpada

    ale mozliwosc wylaczenia czegos co ma wplyw na walke miedzy pilotami
    to faktycznie przegiecie
    na rusku to nazywamy prosto ,cheat ;)
     
  12. --stec

    --stec Well-Known Member

    Joined:
    Dec 24, 2000
    Messages:
    1,944
    Location:
    Poznan, Poland
    Seria FS jest bardzo realistyczna pod neiktorymi wzgledami ale akurat model lotu jest dosc umowny :). Akrobacji i ostrzejszych manewrow probowalem tylko na szybowcach (w wiekszosci przypadkow poza zasiegiem wzroku kierownika lotow ;)). Jezeli chodzi o przeciagniecie statyczne - nawet w bardzo opornych na bledy szybowcach szkolnych i treningowkach po zejsciu ponizej predkosci przeciagniecia w zaleznosci od typu i polozenia - szybowiec po prostu spada pyskiem w dol albo gwaltownie opuszcza skrzydlo i jezeli pilot nie interweniuje, wali sie w korek. W podciaganych zakretach nawet na wiekszej predkosci powyzej pewnego kata natarcia pojawia sie drzenie zwiastujace odrywanie strug na skrzydlach, i jezeli "zaciegniemy" jeszcze troche - dzieje sie dokladnie to samo co przy przeciagnieciu na malej predkosci. Przetestowane w walce kolowej z jantarem na piracie lol.
    jak juz wspominalem sa to reakcje w latwych w pilotazu i wrecz zaprojektowanych tak zeby wybaczac niedokladny pilotaz i bledy, do tego odchodzi moment obrotowy smigla. Mysliwce z WW2 to byly maszyny projektowane w zupelnie innym celu - z osiagami wyzylowanymi do maksimum, kosztem miedzy innymi latwosci pilotazu. W kazdym razie wymagaly od pilota znacznie wiekszych umiejetnosci. Zwlaszcza nowoczesniejsze szybkie samoloty z szybkosciowym profilem skrzydla i duzym obciazeniem powierzchni nosnej byly dosc wredne. I z tego co czytalem na niektorych z nich - np P39, Mustangu, 190, przeciagneicie moglo wygladac podobnei jak w WB - tzn bez ostrzezenia i bardzo gwaltowne. Na potwierdzenie jest kilka smutnych filmikow na youtubie, kreconych w trakcie pokazow lotniczych z warbirdsami.
     
  13. Lesiu

    Lesiu Well-Known Member

    Joined:
    Nov 30, 2005
    Messages:
    1,242
    Location:
    Gdańsk
    Z tym ze nowoczesne mysliwce w wiekszosci nie pozwalaja ci na manewry mogace wprowadzic maszyne w korek. I nie sa to korki takie do jakich jestesmy przyzwyczajeni z WB, gdzie wszystkie maszyny spadaja jak gazeta.
     
  14. --stec

    --stec Well-Known Member

    Joined:
    Dec 24, 2000
    Messages:
    1,944
    Location:
    Poznan, Poland
    Wrecz przeciwnie - wystarczy jeden nieostrozny ruch i mysliwiec korkuje. Cienkie profile uzywane w wiekszosci samolotow WW2 charakteryzuja sie gwaltownym zrywaniem strug na krytycznych katach natarcia. Czyli zarowno przy utracie predkosci w zakrecie jak i przy zbyt ostrym sciagnieciu draga na wiekszej predkosci latwo stracic panowanie nad samolotem. Samolot w korkociagu nie spada jak gazeta - spada jak kamien :). Jezeli do korkow na FH mozna sie przyczepic to zbyt ciezko z takiego kora wyprowadzic na wiekszosci samolotow. Bylo tylko kilka typow na ktorych ta sztuka byla na prawde ciezka i korki byly oficjalnie zabronione.
    BTW kazdy prawdziwy statek powietrzny wymaga znacznie staranniejszego pilotazu niz wiekszosc znanych mi symulatorow na kompa. A to co przechodzi w WB zakonczyloby sie tragedia nawet na najlatwiejszym szkolnym samolocie czy patyku :).
     
  15. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    Lesiu pisał o "nowoczesnym mysliwcu", cokolwiek to oznacza ;)

    To WB3 takie jakies bezplciowe, prawde mowiac. Pomijajac to jak dziala ten brazylijski serwer, to sama gra specjalnego wrazenia na mnie nie zrobila. Do tego stery dzialaja z opoznieniem, nie mozna energicznie kopnac orczyka, np. na gorze swiecy, bo gra na to nie pozwala. Chmury lipne, woda w trybie advanced plaska jak stol i nie daje zadnego poczucia wysokosci, a tym bardziej nie nadaje sie do kosiaka. Dziekuje, zostane przy TW i przy WOPie...

    A lolo jakby nie wspomnial o AH2 to chyba by byl chory ;)
     
  16. --stec

    --stec Well-Known Member

    Joined:
    Dec 24, 2000
    Messages:
    1,944
    Location:
    Poznan, Poland
    Agitator Lolo zawsze na miejscu ;).
    Ja tez raczej wracam do TW zaraz jak sprawie sobie joya.
     
  17. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    To nie cheat, tylko ulatwienie lotu dla mniej wymagajacych gryczy. Kosztem manewrow, wiec bardzo latwo takiemu komus wejsc na 6. o czym sie przekonalem jak mnie lolo spuszczal jak wode w WC na Trening Arena. Pozniej wpadl na to ze ja mialem wylaczony spin i stall. W tedy jeszcze nie wiedzialem ze jest taka opcja :shuffle: :shuffle: :shuffle:
     
  18. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    A tak na marginesie, to dzis wyszla nowa wersja War Over Poland pod TW :)
    Czapla, Lublin R XIII, Łoś A, sporo pojazdow, budynkow, nowe efekty, scenariusze, celowniki bombardierskie, lepszy widok przez celownik P.11, itd. :)
    Do zassania bezposrednio z gry.
     
  19. --stec

    --stec Well-Known Member

    Joined:
    Dec 24, 2000
    Messages:
    1,944
    Location:
    Poznan, Poland
    WoP slicznie zrobiony ale walka ani z jednej ani z drugiej strony mi nie pasuje. Klimat TT mnie wciagnal najbardziej. Szkoda ze admini moda nie maja wyczucia w eksperymentach i kazda zmiana jest na gorsze.
    Znowu w lotto nie wygralem a mialem kurna wydac troche szmalu na zrobienie idealnego sima online, kierujac postepem prac z Fiji... Nastepnym razem musi sie udac ;).
     
  20. Conrad

    Conrad Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2001
    Messages:
    995
    Location:
    Poznan, Poland
    Czym czuć tym czuć. Spitem czy 109 nie problem ale Lagg czy Beau są już wredne.