гы-гы... Как в корабликах с наказаниями? Круче чем в корабликах вряд ли смогут. Такого говнища как в корабликах ещё долго не будет
Elite Dangerous: Beyond - Chapter Two Release Date Greetings Commanders, We are pleased to announce that Chapter Two of the Beyond series of updates is right around the corner. In just under a month, you’ll be able to get your hands on the Alliance’s newest Chieftain variant: the Alliance Challenger. We’ve also got a selection of new wing missions, installation interactions, new settlements to explore and, to combat the ever-growing and ever-encroaching Thargoid threat, a cache of new Guardian weapons and technology from the Tech Brokers. And… you’ll be able to explore it all for yourselves on June 28. This is the first of the two smaller instalments coming as part of the Elite Dangerous Beyond series of updates, with a larger coming in Q4 of this year, bringing Squadrons and improvements to Mining and Exploration, and much more! If you’d like to contribute ideas and find out more about what’s coming in the Q4 update, please check out our Focused Feedback forums here. Please find a summary of Chapter Two’s content below. Summary of features: New Ship: Challenger The Alliance continue to refine their warships in the face of the looming Thargoid threat. The Alliance Challenger, envisaged as a frontline combat vessel, has stronger armour than its Chieftain counterpart and will be able to soak up a significant amount of punishment. Wing Missions First introduced in Chapter One of Beyond, we are introducing a Wing Mining Missions for you and your fellow Commanders to take on! Installation Interactions In a similar fashion to the Megaship interactions, which were introduced in Chapter One, Commanders will now be able to scan and interact with Space Installations. Scan – Scanning the installation will allow Commanders to see what they can interact with: Turrets, Comms Arrays and Cargo Bays. Turret hack – Disable turrets protecting other potential hackable points. This will deactivate security measures put in place to protect the Comms Arrays and Cargo Bays. Comms array – Get tradable data from the Comms Array. Cargo bay – Fire a limpet on the Cargo Bay to unlock and steal commodities and materials. Tech Broker Tech Brokers will allow commanders to unlock large weapons versions of the existing guardian tech weapons. These Tech Brokers will issue blueprint requests to collect Guardian data as well as materials and then, once delivered, will unlock certain Guardian modules of weapons for purchase. Will you turn you weapons on Thargoid or use them to pirate rival Commanders? Thargoid Thargoids continue to be an intergalactic menace! With the Alliance introducing a new ship, the Thargoids intend to up their game too, introducing new Scouts that will buff other Scouts and increase their combat efficiency. Redacted * * * ERROR * * * A full list of details and changes will be available in a changelog at launch. We’d love to hear what you think about this next instalment of the Beyond series of updates and can’t wait to let you discover all the content ingame!
О, ну тогда хорошо. А я думал, они то, что нарисовано как Крайт за Челленджер выдают. Млять, и опять форточка на всю морду и по центру. Для любителей сквозняков.
Млять, Шай, ну сколько раз тебе повторять прописные истины? Элитка настолько обширна, что имеет как галактические количества годноты (за что её стоит любить и хер класть на другие игры), так и не менее галактические масштабы говна (за что стоит ругать). В целом же, баланс, всё же, положительный (не в пользу говна).
а, то есть "не потерпишь" следует читать как "будешь везде много и нудно орать, проклиная ФД, но не снесешь"?) ах да. твоя обида же еще выражается фразой "ушел в танчики" )
Что ты к словам прикопался? Не потерплю - значит, выдам определённого рода реакцию в виде поливания говном на просторах какого-нибудь дискорда этого сэра с полосатым членом на шее. И уйду в танчики, временно, конечно.
ооо! remote armor repair, remote energy capacitors ... и всё такими красивыми лучиками... гдеттто я этто уже слышал...
Давно пора, хилбимы несбалансированы и восстанавливают в 4 раза быстрее, чем дамаг снимается. Такой же перекос, как и греющие пушки были.
даже без хил бимов афк фарм будет работать, нужно чтот вроде принудительного дисконнекта тех, кто афкшит, или же введение атр, которые будут остреливать застоявшихся. Есть и 3 вариант - нерф жира щита и ап оружия у NPC, тогда длительный фарм варзон (в тем более в афк режиме) будет невозможен. В любом случае, пока грузовики могут на изе фармить варзоны, а турельные конды набивают десятки тысяч меритов за цикл, просматривая кинцо на альттабе, это скорей можно назвать костылем, нежели пве контентом.
Ахаха, Шая сами ежи попытались на пвп развести, без помощи "грифирочков", и как Шай качественно слился, что, впрочем, неудивительно.