mysle ze jeszcze troche treningu i formacje nam wyjda polecimy w 2ch moze 3ch wachlarzach --------------------*----------------------------- -----------------^-----^------------------------- --------------^-------------^-------------------- ----------^----------------------^---------------- ---------------------^---------------------------- -----------------^-------^------------------------ -------------^----------------^------------------- ----------^------------------------^-------------- 1 klucz to 5-7 samolotow mysle ze reszta pilotw z areny wystartuje z 2ch lotnisk goldzi i redzi ,gdzies na trasie naszego przelotu polacza sie w jedna grupe czerwono zoltom i po spotkaniu z nami poleca ponad nami towarzyszac nam az do wulkanu gdy foka spadnie do wulkanu wsztkie 3 grupy redzi goldzi i 302 rtbna na wlasne fildy mysle ze wszelkie salvy i dymy sobie darujemy
Ja mam taka mala prosbe natury organizacyjnej. Czy ewentualnie dalo by rade zrobic liste uczestniczacych (w 100%) w locie, a nastepnie poustawiac w szyki (tak aby kazdy znal swoje miejsce ) bo na pierwszym treningu (na kolejnych niestety mnie nie bylo, wiec nie wiem jak to wyszlo) , mialem w poczatkowym etapie lotu problem ze znalezieniem sobie miejsca Bylbym wdzieczny, a i wiadomo by juz bylo ile pilotow zamierza uczestniczyc w locie tym samym latwiej bylo by ustalic ile szykow itd.
@Vojtas wiesz jak to jest wydaje sie bededziemy a tu nagle cos wypada nie ma sensu robic listy bo pewno i tak wszytkim sie nie uda byc w dodatku nie wszyscy moga sie zarejestrowac na tym forum zrobmy tak w najblizszym czasie wyznaczymy 3ch prowadzacych i po 2ch skrzydlowych gdzy prowadzacy z jakis powodow wypadnie na prowadzacego przechodzi prawy skrzydlowy itd gdy mamy prowadzacych,przed startem 1szy wybiera swoj klucz potem drugi a reszta leci z 3cim prowadzacym dzis sprobujemy przecwiczyc wybor kluczy i wspolny start przy okazji pare rzeczy jakie mi sie nasunely po treningach start i czas przedosiagnieciem docelowego altu wykorzystujemy na znalezienie swojego miejsca w szyku (d2-d3) po lvl alt staramy sie zblizyc do poprzednika na d2 na poczatku wszyscy trymuja lot na kierunku podanym przez swojego prowadzacego i tylko lekko koryguja co jakic czas kierunek jak najdluzej utrzymywac samolot na trymie(x) odleglosc korygujemy przyspieszeniem lub zwolnieniem(trottle) im mniejsza odleglosc tym delikatniejsze korekcje przypominam dzis 22:00 znow sie spotykamy
Co do mnie to pewności nie mam (co do uczestnictwa). Jadę do Londynu jutro nad ranem i wracam w nocy w niedzielę, ale o 21ej postaram się siąść i polecieć z wami (w razie konieczności z pasa awaryjnego M40 z laptopem na kolanach ).
Jako prowadzacy proponuje ulubiony PEDZLA samolot FW190,reszta w tym, w czym zanim foka byla dostepna latal PEDZEL-BF110
przypominam dzis przedostatni trening o 22:00 prosze wszytkich o zinstalowanie ventrilo ,chocby nasluch bedzie to bardzo pomocne ,gdyz nas bedzie duzo wyglada na to ze polecimy w 2ch kluczach po okolo 7 samolotow gdyby nas bylo jednak wiecej ,utworzymy 3ci klucz ,choc do tej pory nie bylo to trenowane wskazana duza liczba obecnych musimy ostatecznie ustalic prowadzacych i zastepcow ustalmy ze ostatnie spotkanie przed lotem bedzie w niedziele o 14:00 ktos z angielskim powinien juz co jakis czas wchodzic na arene i informowac o czasie i ogolnych zasadach lotu czyli miedzy 22:00 a 23:00 zadnej walki i bombienia ja bede na arenie przed 22:00
Zmieniamy dzis w nocy czas - z 2 na 3. Czy zatem godzina lotu dla innych nacji sie nie zmieni? (22 CET = GMT+1?)
Amator zmiana czasu dotyczy calego globu o ile dobrze pamietam niestety ale Polska niejest samotna w tym szalenstwie.
postaram sie byc jutro o 14-ej... wrocilem jakies 6 godzin temu z Indii i nie mialem szans na to, by byc na serwerze o 22-ej.. jakby co, moge tez nie leciec w kluczu tylko gdzies mega hiper wysoko i robic fotki....
po dzisiejszym treningu jest nowa koncepcja dochodzenia do altu 3km po starcie wszyscy ustawiaja sie za swoimi prowadzacymi ktorzy robia lvl juz na 800m ustalajc wstepny kierunek lotu po lvlu tworzymy docelowa formacje i gdy wszyscy sa juz na pozycjach wciskamy wszyscy autotrym na speed ,ktory wczesnie wszyscy ustalaja na 200(wpisujemy.speed 200) po osiagnieciu 3km lvl i lekka korekcja formacji w czasie dolotu do wulkanu bedzie napeno potrzeba korekcji kierunku by formacja przeleciala nad wulaknem dzis trenowalismy te korekty w locie i bylo ok nie wiemy z jakich lotnisk bedzie mozna startowac bo trudno przewidziec jak bedzie sytuacja na mapie bedziemy na bierzaco improwizowac dobrze by bylo by ktos z angielskim w niedziele,co jakis czas informowal na arenie o czasie lotu i podstawowych zasadach czyli od 22:00 do 23:00 pokoj na arenie przypomne ze ogolnie to bedzie wygladalo tak: 302 i goscie startuja z oddalonego filda ,formuja sie w 2-3 klucze (typu wachlarz) i kierujemy sie w kierunku wulkanu 1szy klucz prowadzi foka ,reszta leci w spitach 9 lf (100% fuela) foka wczesniej doleci z najblizszego f goldow pozostali piloci z areny utworza 2 grupy- 1 gold i 1 red poprosi sie kogos by je poprowadzil obie grupy wystartuja mniej wiecej z rowno oddalonych lotnisk od trasy przelotu 302sq i spotkaja sie pokojowo gdzies na trasie przelotu 302sq przed wulkanem po spotkaniu 302sq towarzysza nam az do wulkanu lecac ponad nami nad wulknem foka wylamuje sie z formacji spitow i konczy symbolicznie ostaniu swoj lot na dnie krateru w tym czasi 302sq leci dalej kursem nie zapelniajac miejsca po 190 po jakims czasie oglaszmy powrot wszystkich na swoje lotniska 302sq tez kieruje do wyznaczonego lotniska zachowujac formacje potem loduje prowadzacych i obsade kluczy wyznaczymy na miejscu dobrze by bylo byc 1/2 godziny wczesniej jak bym nie zdazyl o 14 byc to trenujcie bezemnie
wpadlem na glupi pomysl i oto wynik: Kurs jaki nalezy obrac zeby trafic w 10 - F11 do Wulkanu - 122.00 F1 do Wulkanu - 346.50 Podane wartosci powinny byc idealne ale glowy za to niedam szczegolnie ze na autotrimie cialgle znosi w prawo w najgorszym wypadku bedzie potrzebna drobniutka zmiana kursu tuz przed wulkanem.
Witam, dzis (30.03.) o 6,32 byla mapa AWT, - time June 1945 day 1. Czy oznacza to ze zdazymy na 22 na tej mapie poleciec? Jak szybko skonczy sie TOD? pozdro Lolo PS nie moglem byc na treningach, ale dzis 22 bede 100%
niestety dzis na 14 nie zdaze(ladna pogoda jedziemy na dzialke ) moze ostani trennig przesunmy na 17:00 pls by kto moze byl juz pol godziny przed 22:00 bedzie troche ustalen,dobrze by bylo bez jakis poslizgow wystartowac wyglada na to ze tod nie skonczy przed lotem wiec lot odbedzie sie na pacyfiku
jesli miesiac trwa 6 godzin, to ok. 19-ej powinien byc koniec ToDa..:/ trzeba zagadac z jakims adminem, zeby przedluzyl sierpien....
jesli miesiac ma 6 godzin, to ok. 19-ej bedzie koniec ToD..:/ trzeba zagadac z jakims adminem, zeby przedluzyl sierpien..