Memorial flight

Discussion in '302nd POLISH SQ -Poznanski-' started by 308_lolo, Mar 21, 2008.

  1. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    mysle ze jeszcze troche treningu i formacje nam wyjda
    polecimy w 2ch moze 3ch wachlarzach

    --------------------*-----------------------------
    -----------------^-----^-------------------------
    --------------^-------------^--------------------
    ----------^----------------------^----------------
    ---------------------^----------------------------
    -----------------^-------^------------------------
    -------------^----------------^-------------------
    ----------^------------------------^--------------
    1 klucz to 5-7 samolotow
    mysle ze reszta pilotw z areny wystartuje z 2ch lotnisk
    goldzi i redzi ,gdzies na trasie naszego przelotu polacza sie w jedna grupe
    czerwono zoltom i po spotkaniu z nami poleca ponad nami towarzyszac
    nam az do wulkanu
    gdy foka spadnie do wulkanu
    wsztkie 3 grupy redzi goldzi i 302 rtbna na wlasne fildy
    mysle ze wszelkie salvy i dymy sobie darujemy
     
  2. swanca

    swanca Well-Known Member

    Joined:
    Mar 4, 2006
    Messages:
    1,505
    Location:
    POLSKA
    trening z 27go
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
     
  3. vojtas

    vojtas Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2002
    Messages:
    1,801
    Location:
    Ur anus
    Ja mam taka mala prosbe natury organizacyjnej. Czy ewentualnie dalo by rade zrobic liste uczestniczacych (w 100%) w locie, a nastepnie poustawiac w szyki (tak aby kazdy znal swoje miejsce :)) bo na pierwszym treningu (na kolejnych niestety mnie nie bylo, wiec nie wiem jak to wyszlo) , mialem w poczatkowym etapie lotu problem ze znalezieniem sobie miejsca :) Bylbym wdzieczny, a i wiadomo by juz bylo ile pilotow zamierza uczestniczyc w locie tym samym latwiej bylo by ustalic ile szykow itd.
     
  4. robekk

    robekk Well-Known Member

    Joined:
    Mar 2, 2004
    Messages:
    289
    Location:
    Kraków/Jaworzno
    na dzień dzisiejszy będę ja i Marcin
     
  5. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    @Vojtas
    wiesz jak to jest
    wydaje sie bededziemy a tu nagle cos wypada
    nie ma sensu robic listy bo pewno i tak wszytkim sie nie uda byc
    w dodatku nie wszyscy moga sie zarejestrowac na tym forum

    zrobmy tak
    w najblizszym czasie wyznaczymy 3ch prowadzacych
    i po 2ch skrzydlowych
    gdzy prowadzacy z jakis powodow wypadnie
    na prowadzacego przechodzi prawy skrzydlowy itd

    gdy mamy prowadzacych,przed startem 1szy wybiera swoj klucz
    potem drugi
    a reszta leci z 3cim prowadzacym

    dzis sprobujemy przecwiczyc wybor kluczy i wspolny start

    przy okazji pare rzeczy jakie mi sie nasunely po treningach
    start i czas przedosiagnieciem docelowego altu
    wykorzystujemy na znalezienie swojego miejsca w szyku (d2-d3)
    po lvl alt staramy sie zblizyc do poprzednika na d2
    na poczatku wszyscy trymuja lot na kierunku podanym przez swojego prowadzacego i tylko lekko koryguja co jakic czas kierunek
    jak najdluzej utrzymywac samolot na trymie(x)
    odleglosc korygujemy przyspieszeniem lub zwolnieniem(trottle)
    im mniejsza odleglosc tym delikatniejsze korekcje

    przypominam dzis 22:00 znow sie spotykamy
     
    Last edited: Mar 28, 2008
  6. -frog-

    -frog- Well-Known Member

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    3,936
    Location:
    Świdnik, Poland
    Co do mnie to pewności nie mam (co do uczestnictwa).
    Jadę do Londynu jutro nad ranem i wracam w nocy w niedzielę, ale o 21ej postaram się siąść i polecieć z wami (w razie konieczności z pasa awaryjnego M40 z laptopem na kolanach :p ).
     
  7. swanca

    swanca Well-Known Member

    Joined:
    Mar 4, 2006
    Messages:
    1,505
    Location:
    POLSKA
    28go było skromniej na treningu
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. -stan-

    -stan- Well-Known Member

    Joined:
    Jun 19, 2003
    Messages:
    517
    Location:
    Poland/Oman(desert)
    Jako prowadzacy proponuje ulubiony PEDZLA samolot FW190,reszta w tym, w czym zanim foka byla dostepna latal PEDZEL-BF110
     
  9. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    przypominam dzis przedostatni trening o 22:00
    prosze wszytkich o zinstalowanie ventrilo ,chocby nasluch
    bedzie to bardzo pomocne ,gdyz nas bedzie duzo

    wyglada na to ze polecimy w 2ch kluczach po okolo 7 samolotow
    gdyby nas bylo jednak wiecej ,utworzymy 3ci klucz ,choc do tej pory nie bylo
    to trenowane

    wskazana duza liczba obecnych
    musimy ostatecznie ustalic prowadzacych i zastepcow

    ustalmy ze ostatnie spotkanie przed lotem bedzie w niedziele o 14:00

    ktos z angielskim powinien juz co jakis czas wchodzic na arene
    i informowac o czasie i ogolnych zasadach lotu
    czyli miedzy 22:00 a 23:00 zadnej walki i bombienia

    ja bede na arenie przed 22:00
     
  10. amator

    amator Well-Known Member

    Joined:
    Jul 3, 2005
    Messages:
    656
    Location:
    Wrocław, Poland
    Zmieniamy dzis w nocy czas - z 2 na 3.
    Czy zatem godzina lotu dla innych nacji sie nie zmieni? (22 CET = GMT+1?)
     
  11. Beebee

    Beebee Well-Known Member

    Joined:
    Mar 6, 2003
    Messages:
    207
    Location:
    London / UK
    Amator zmiana czasu dotyczy calego globu o ile dobrze pamietam :D niestety ale Polska niejest samotna w tym szalenstwie.
     
  12. lucas261

    lucas261 Well-Known Member

    Joined:
    May 10, 2002
    Messages:
    501
    Location:
    Warsaw, Poland
    Trening 29.03.08

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. jata

    jata Well-Known Member

    Joined:
    Jul 24, 2001
    Messages:
    1,512
    Location:
    Poznan, Poland
    postaram sie byc jutro o 14-ej...

    wrocilem jakies 6 godzin temu z Indii i nie mialem szans na to, by byc na serwerze o 22-ej..:(

    jakby co, moge tez nie leciec w kluczu tylko gdzies mega hiper wysoko i robic fotki....
     
  14. swanca

    swanca Well-Known Member

    Joined:
    Mar 4, 2006
    Messages:
    1,505
    Location:
    POLSKA
    ciąg dalszy fotek z 29go[​IMG][​IMG]
    [​IMG]
     
  15. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    po dzisiejszym treningu jest nowa koncepcja dochodzenia do altu 3km
    po starcie wszyscy ustawiaja sie za swoimi prowadzacymi
    ktorzy robia lvl juz na 800m ustalajc wstepny kierunek lotu
    po lvlu tworzymy docelowa formacje i gdy wszyscy sa juz na pozycjach
    wciskamy wszyscy autotrym na speed ,ktory wczesnie wszyscy
    ustalaja na 200(wpisujemy.speed 200)
    po osiagnieciu 3km lvl i lekka korekcja formacji

    w czasie dolotu do wulkanu bedzie napeno potrzeba korekcji kierunku
    by formacja przeleciala nad wulaknem
    dzis trenowalismy te korekty w locie i bylo ok

    nie wiemy z jakich lotnisk bedzie mozna startowac
    bo trudno przewidziec jak bedzie sytuacja na mapie
    bedziemy na bierzaco improwizowac

    dobrze by bylo by ktos z angielskim w niedziele,co jakis czas informowal na arenie o czasie lotu i podstawowych zasadach
    czyli od 22:00 do 23:00 pokoj na arenie

    przypomne ze ogolnie to bedzie wygladalo tak:

    302 i goscie startuja z oddalonego filda ,formuja sie w 2-3 klucze (typu wachlarz) i kierujemy sie w kierunku wulkanu
    1szy klucz prowadzi foka ,reszta leci w spitach 9 lf (100% fuela)
    foka wczesniej doleci z najblizszego f goldow

    pozostali piloci z areny utworza 2 grupy- 1 gold i 1 red
    poprosi sie kogos by je poprowadzil
    obie grupy wystartuja mniej wiecej z rowno oddalonych lotnisk od
    trasy przelotu 302sq i spotkaja sie pokojowo gdzies na trasie przelotu 302sq
    przed wulkanem
    po spotkaniu 302sq towarzysza nam az do wulkanu lecac ponad nami

    nad wulknem foka wylamuje sie z formacji spitow i konczy symbolicznie
    ostaniu swoj lot na dnie krateru
    w tym czasi 302sq leci dalej kursem nie zapelniajac miejsca po 190

    po jakims czasie oglaszmy powrot wszystkich na swoje lotniska
    302sq tez kieruje do wyznaczonego lotniska zachowujac formacje
    potem loduje

    prowadzacych i obsade kluczy wyznaczymy na miejscu
    dobrze by bylo byc 1/2 godziny wczesniej

    jak bym nie zdazyl o 14 byc to trenujcie bezemnie
     
  16. Beebee

    Beebee Well-Known Member

    Joined:
    Mar 6, 2003
    Messages:
    207
    Location:
    London / UK
    wpadlem na glupi pomysl i oto wynik:

    Kurs jaki nalezy obrac zeby trafic w 10 -

    F11 do Wulkanu - 122.00

    F1 do Wulkanu - 346.50

    Podane wartosci powinny byc idealne ale glowy za to niedam szczegolnie ze na autotrimie cialgle znosi w prawo w najgorszym wypadku bedzie potrzebna drobniutka zmiana kursu tuz przed wulkanem.
     
  17. 308_lolo

    308_lolo Well-Known Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    684
    Location:
    Poznan
    Witam,

    dzis (30.03.) o 6,32 byla mapa AWT, - time June 1945 day 1.

    Czy oznacza to ze zdazymy na 22 na tej mapie poleciec?

    Jak szybko skonczy sie TOD?

    pozdro
    Lolo

    PS
    nie moglem byc na treningach, ale dzis 22 bede 100%
     
  18. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    niestety dzis na 14 nie zdaze(ladna pogoda jedziemy na dzialke )
    moze ostani trennig przesunmy na 17:00

    pls by kto moze byl juz pol godziny przed 22:00
    bedzie troche ustalen,dobrze by bylo bez jakis poslizgow wystartowac

    wyglada na to ze tod nie skonczy przed lotem
    wiec lot odbedzie sie na pacyfiku
     
    Last edited: Mar 30, 2008
  19. jata

    jata Well-Known Member

    Joined:
    Jul 24, 2001
    Messages:
    1,512
    Location:
    Poznan, Poland
    jesli miesiac trwa 6 godzin, to ok. 19-ej powinien byc koniec ToDa..:/

    trzeba zagadac z jakims adminem, zeby przedluzyl sierpien....
     
  20. jata

    jata Well-Known Member

    Joined:
    Jul 24, 2001
    Messages:
    1,512
    Location:
    Poznan, Poland
    jesli miesiac ma 6 godzin, to ok. 19-ej bedzie koniec ToD..:/

    trzeba zagadac z jakims adminem, zeby przedluzyl sierpien..