Absolutnie nie czytac jesli macie zapal do WB

Discussion in '302nd POLISH SQ -Poznanski-' started by daedal, Mar 17, 2006.

  1. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    no wlasnie o to mi chodzilo z tym p39
    ale czy p51 ukreci 110g2 to nie wiem :p
    110 w pionie kreci sie jak wiertarka i na niskich predkosciach sie buja wysmienicie
    a p51 cegla, zauwazcie ze to ledwie sie od pasa odrywa :O
    startujac p51 hvy czuje sie zawsze jakbym upal buffem ;)
     
  2. Lesiu

    Lesiu Well-Known Member

    Joined:
    Nov 30, 2005
    Messages:
    1,242
    Location:
    Gdańsk
    Nie ma bata, p51 na predkosciach stallowych baardzo niestabilne, i NIE wykreca 110g2. P39, faktycznie wykreci.
     
  3. daedal

    daedal Well-Known Member

    Joined:
    Sep 21, 2001
    Messages:
    709
    Location:
    England
    No i jak zwykle... juz zebralem manatki a tu nowy FH wychodzi.. cu in the air :)
     
  4. Lesiu

    Lesiu Well-Known Member

    Joined:
    Nov 30, 2005
    Messages:
    1,242
    Location:
    Gdańsk
    Zawsze wracaja... ;-D
     
  5. arttii

    arttii Well-Known Member

    Joined:
    Aug 16, 2002
    Messages:
    2,112
    na tak a my juz miejsce zwolili dla kogos innego;)
     
  6. adamec

    adamec Well-Known Member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    925
    Location:
    Warsaw, Poland
    No nie wiem czy az tyle sie ostatnio zmienilo :p
    Niezle mnie rozsmieszyles Lesiu, szczegolnie z tym p39 - hehe nie wiem czy tym latales kiedykolwiek skoro takie bzdury wypisujesz. Tak sie sklada ze p39 moze latac za 110 (no jak juz zabije ottona powedzmy) i pytac go przez radio w co chce dostac 37mm - reasumujac p39 z powodzeniem moze sie mierzyc w df ze 109 - wszystkimi. Ciezka sprawa byla swego czasu z f2 ale o ile mi wiadomo to wykastrowali troche te messery. Korsarz na klapach moze niejednego zaskoczyc a mustang wykreci prawie wszystko przy odpowiednim gospodarowaniu E - taktyka zalezy od przeciwnika.

    ale sie rozpisalem
    pozdroo

    PS
    jef nie lata??
     
  7. adamec

    adamec Well-Known Member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    925
    Location:
    Warsaw, Poland
    BTW adamec tez niedlugo wraca:)
     
  8. --vipe

    --vipe Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2003
    Messages:
    1,954
    Location:
    Poznan, Poland
    generalnie juz nie nadazam za tymi wszystkimi zmianami, zwlaszcza ze jak nie latam ze 3 tody to po powrocie i tak jest juz zupelnie wszystko inaczej. Powiem szczerze, ze staty to tez jest to co lubilem bardzo, zreszta natura czlowieka jest wspolzawodnictwo, wiec chyba kazdy kiedys lubil. Natomiast, nie ma innej mozliwosci, by miec dobre staty, trzeba miec troche wiecej czasu na latanie niz malo. Co z tego, ze sie wejdzie na arene na godzinke, jesli ma sie strika 20 to w glopie potyczki sie nie wchodzi, a wowczas moze sie okazac, ze latasz godzine i nie stoczysz walki. Ja zostalem przekonany juz do nieklirowania sie. Teraz jestem na etapie, ze jedyna interesujaca mnie statystyka jest min 30 sorti, bo to mi ostatnio ciezko przychodzi :(

    edit: wracajac do p39 i 110, kiedys balilem sie w obrone fieldu na 110, w df smigalem nad ziemia, spity i inne smieszne samoloty padaly jak muchy.Ale p39 nie pamietam ;)

    Natomiast z drugiej strony to nie przypominam sobie by mnie 110 wykrecil w p39. I zgodze sie z reszta ze p39 spokojnie 110 wykreca. Natomast kiedys bardzo mnie irytowalo, jak 110 wytrzymywal pocisk 37mm i trzeba bylo dobijac drugi raz lub nie daj boze uciekl i wyladowal....

    Jednak pamietajcie " o czynniku ludzkim" ;) niema rzeczy niemozliwych :)
     
    Last edited: Mar 20, 2006
  9. daedal

    daedal Well-Known Member

    Joined:
    Sep 21, 2001
    Messages:
    709
    Location:
    England
    Spoko, miejsce sie slusznie hrabii nalezy :) Jak kiedys by sie zrobilo drugie to dolacze :)
     
  10. adamec

    adamec Well-Known Member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    925
    Location:
    Warsaw, Poland
    hehe i pewnie wlasnie dlatego zaden z tych smiesznych spitow nie sprowadzil Cie na glebe:p
     
  11. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    Ech ada, czepiles sie lesia, po prostu jeden samolot za duzo wymienil ;)
    Poza tym przedzej mi kaktus wyrosnie na paznokciu niz p39 wykreci emila.
     
  12. adamec

    adamec Well-Known Member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    925
    Location:
    Warsaw, Poland
    nie czepilem sie lesia przeciez - napisalem co mysle jeno. A co do walki emil vs cobra hmmm chyba to rzadkie bardzo spotkanie jest bo nie przypominam sobie czy mi sie kiedykolwiek zdarzylo:) wiec w sumie tu nie moze byc moja ocena wiazaca. Mozna w sumie kiedy sprawdzic na TA.
    A juz tak abstrahujac od cobry to emil mi sie zawsze wydawal bardziej ceglasty od Fritzow, czy to jakies mylne wrazenie? Emilami latalem tylko do czasu wejscia pierwszego Fritza i nie mam w zwiazku z tym porownania jego z pozniejszymi maszynami aliantow.
     
  13. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    nie jest ceglasty, latwo zlapac spitaV ktory sie zapedzi w DF z emilem, sam, choc nie jestem z tej materii fajterow, pare razy tak spitkaV zlapalem (a ciezko pomylic f2 z emilem :D ) , a czasem sam sie nadzialem na spitka1-2 myslac ze to spitV i nie bylo juz papu :)

    emil jest zwrotniejszy od franca2 o generacje, fakt ze nie kreci jak ki27 ale spitaV ukreci :D <- sprawdzone
     
    Last edited: Mar 20, 2006
  14. adamec

    adamec Well-Known Member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    925
    Location:
    Warsaw, Poland
    hehe ja lubie latac spitem2 az do wejscia spita9 :) wiec na mnie mozna sie naciac w ten sposob:D
    Ale tak reasumujac to dawno nie latalem, ale zawsze mi sie zdawalo ze poki 109 nie zrobi super nozyc a spit nie pojdzie za nim na sile w nozyce to 109 ma srednie szanse - szczegolnie kiedy spit ma na wejsciu wiecej E. Ale byc moze to puste dywagacje :)

    edit: Pozatym spit5 jest skastrowany, zawsze byl
     
  15. Lesiu

    Lesiu Well-Known Member

    Joined:
    Nov 30, 2005
    Messages:
    1,242
    Location:
    Gdańsk
    O zdolnosci manewrowej cobry sie dowiedzialem w poprzednim todzie. Latala nisko, wolno i pewnie na klapach. I faktycznie, pochopnie napisalem, ale JA NIE latam DF cobra. Ja unikam DF jak ognia. Wogole latam od grudnia i ekspert ze mnie zaden.
     
  16. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    Heh, ja tez nie latam df, uzywam go tylko jako last chance, albo na mizerykodie - czyli con juz na decku i bez E. Poza tym - DF sux :)
     
  17. adamec

    adamec Well-Known Member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    925
    Location:
    Warsaw, Poland
    Nie bierz do siebie tego co napisalem, no offence! :)
    Mam nadzieje ze Cie nie urazilem, nie bylo to moim celem.
     
  18. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    a mi jak sie trafi rownorzedny samolot pod wzgledem zwrotnosci, to i na tiffim wchodze w DF :) szczegolnie jak sie trafi taki podczas rtb - malo paliwa jest, nie ma czasu na EF, a do tego sam mam lekki samolot, to jeszcze jakis kill wpadnie do kompletu ;)
     
  19. --vipe

    --vipe Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2003
    Messages:
    1,954
    Location:
    Poznan, Poland
    ja uwielbiam DF, dlatego tez pewnie dlatego wogole zaczalem sie clirowac :p Zekiem z iszakami, p40 z emilami i francami, tyfusem z gustavami itd itd.
    Z moich badan wyniklo, ze emil jest teraz (tzn. byl.....sic juz 1.66) zwrotniejszy niz f2. Jednak również z moich badan wynikalo, ze tak na prawde dokladne badania bardzo ciezko zrobic. A bo ten lepiej kreci na takiej wysokosci, a bo ten ma lepsze przysp. na takiej wysokosci, a ten z kolei jest szybszy na takiej. Trzebaby zbadac tak wiele wariantow, ze trzebaby sie na etacie zatrudnic. Nie wspominajac o ciagle updatowanych zmianach.

    Dlatego z moich praktycznych dzialan na MA wynika, ze w p39 emila ciezko wykrecic, ale sie da.


    aha a wracajac do tych spitow Ada powiem, Ci, ze dla 110 wiekszym zagrozeniem sa iszaki niz spit z serii 1,2. Spitem mozna wykonczyc 110 ale nie taktyka lece za nim i pruje z d3, majac nadzieje ze wylacze mu ottona lub urwe skrzydlo. Wiele spitow zdjal moj otto 110 i taktyka ktora dzialala na spity wogole nie dzialala na iszaki, bo albo to byla zbugowana czajka, na ktora nie ma taktyki ;) albo i16 z 20mm, zdejmujacy ottosa jak chce.

    Co prawda 110 juz nie latam, ale jak nim latalem to wlasnie tak wygladalo to wszystko.
     
    Last edited: Mar 20, 2006
  20. Conrad

    Conrad Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2001
    Messages:
    995
    Location:
    Poznan, Poland
    I na A8 mozesz wejsc za spitem w DF jesli dzieje sie to w furballu a con bardziej zainteresowany jest swoim celem niz Toba :)

    Czyli wszystko zaleznie od okolicznosci.