To dowód na to, jak dobre są (przez tylu pogardzane) japońskie latawce na FH... niektóre nawet na jednym skrzydle dociągną pilota na bezpieczne, sojusznicze terytorium. Zycze milego oglądania... Przy okazji- po prostu balansowanie rudderem i elev + fuks jakich mało (skoczyłem na koniec na szmacie-na trk nie widac)
To przebij to : http://cugix.republika.pl/hstab_out_ditch.trk Robcez mnie kapke zagadal ale ostatecznie udalo sie bez eleva i hstaba w 109e4 jak pamietam, z 4 bombami 50kg. Chyba jakis bug ? :O
@pietas Zdaje się, że tutaj ktoś z obecnych też kiedyś oberwał po swojej 190 hvy w HO z Seafire, że aż się kurzyło Jak mam 20mm i dobry rudder, to ze wszystkim, co nie wozi 30mm polezę na HO... ten typ tak już ma.
Witam, Lot bez skrzydła na origami jest całkiem realny - vide: http://f15.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=148 Ale nasze WB umożliwia też lot (i lądowanie) bez całej dupy w Ju-88 , całkiem dobre prowadzenie się 110 bez usterzenia (lol), czy też troszkę ograniczone zakręty na Jaku bez obu lotek. Oczywiście pomijam wyczyny niejakiego -drinka, których byłem świadkiem. Czyli na przykład zawracanie Zeką bez obu skrzydeł i lądowanie na CV, lot po prostej na 190 bez skrzydła i ruddera, etc.
@Holmes Ju88 sam kiedyś elegancko zditchowałem (ditch tylko dlatego, że paliwa zabrakło żeby dociągnąć do f). Co do 110, to pierwsze słysze (może dlatego, że rzadko latam tym sprzętem). Co zaś się tyczy persony nickiem "-drink" to facet ma po prostu fatalny connect i gubi pakiety z kulkami które oberwał (przynajmniej nie ma dowodów aby sądzić, że jest inaczej)- co za tym idzie dla wszystkich poza nim jest martwy, a sam spokojnie lata sobie... co swoją drogą nie powinno mieć miejsca i należałoby poprosić adminów o usunięcie tego buga w FH 1.52 (o ile się da)- np poprzez zablokowanie dalszego odbierania sygnałów od sterów, których poza klientem, który zgubił pakiet, nikt już nie widzi.
sek w tym ze pozycja i wszelkie parametry lotu jak predkosc, wysokosc, orientacja samolotu w przestrzeni obliczana jest u klienta dlatego osiagi samolotow mozna zmieniac po stronie klienta nei ma mozliwosci zablokowania odbierania sygnalow od sterow dla serwera, bo po prostu serwer i tak nie dostaje takich informacji, a tylko te ktore wymienilem a jakbys te chcial zablokowac, to bys nawet spasc nie mogl na glebe w uszkodzonym samolocie, bo rzpeciez zmeinia sie i predkosc i wysokosc i orientacja samolotu w przestrzeni a nie sadze zeby obliczanie prawdopodobienstwa lotu dla np 100 maszyn online byloby dobrym, dla serwera i connectu, rozwiazaniem
Czesc, Bezpieczny ditch bez rear fuselage umozliwia takze D3A2 i Spitfire Mk XIV ;-) Pozdrawiam, Daedal