Ciekawostka (dla Daedala, ale nie tylko)

Discussion in 'Warbirds Polish' started by -frog-, Feb 12, 2004.

  1. -frog-

    -frog- Well-Known Member

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    5,303
    To dowód na to, jak dobre są (przez tylu pogardzane) japońskie latawce na FH... niektóre nawet na jednym skrzydle dociągną pilota na bezpieczne, sojusznicze terytorium.

    Zycze milego oglądania...

    Przy okazji- po prostu balansowanie rudderem i elev + fuks jakich mało (skoczyłem na koniec na szmacie-na trk nie widac) :D
     
  2. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
  3. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    A btw. HO z hurrim - jak nie ma miixcha i pita to teraz takich rzeczy ucza w 302 ? ;) :D
     
  4. -frog-

    -frog- Well-Known Member

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    5,303
    @pietas

    Zdaje się, że tutaj ktoś z obecnych też kiedyś oberwał po swojej 190 hvy w HO z Seafire, że aż się kurzyło :D

    Jak mam 20mm i dobry rudder, to ze wszystkim, co nie wozi 30mm polezę na HO... ten typ tak już ma.
     
  5. Holmes

    Holmes Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2002
    Messages:
    1,022
    Location:
    Krakow, Poland
    Witam,

    Lot bez skrzydła na origami jest całkiem realny - vide: http://f15.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=148

    Ale nasze WB umożliwia też lot (i lądowanie) bez całej dupy w Ju-88 :), całkiem dobre prowadzenie się 110 bez usterzenia (lol), czy też troszkę ograniczone zakręty na Jaku bez obu lotek.

    Oczywiście pomijam wyczyny niejakiego -drinka, których byłem świadkiem. Czyli na przykład zawracanie Zeką bez obu skrzydeł i lądowanie na CV, lot po prostej na 190 bez skrzydła i ruddera, etc. :):)
     
  6. -frog-

    -frog- Well-Known Member

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    5,303
    @Holmes

    Ju88 sam kiedyś elegancko zditchowałem (ditch tylko dlatego, że paliwa zabrakło żeby dociągnąć do f). Co do 110, to pierwsze słysze (może dlatego, że rzadko latam tym sprzętem). Co zaś się tyczy persony nickiem "-drink" to facet ma po prostu fatalny connect i gubi pakiety z kulkami które oberwał (przynajmniej nie ma dowodów aby sądzić, że jest inaczej)- co za tym idzie dla wszystkich poza nim jest martwy, a sam spokojnie lata sobie... co swoją drogą nie powinno mieć miejsca i należałoby poprosić adminów o usunięcie tego buga w FH 1.52 (o ile się da)- np poprzez zablokowanie dalszego odbierania sygnałów od sterów, których poza klientem, który zgubił pakiet, nikt już nie widzi.
     
  7. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,736
    sek w tym ze pozycja i wszelkie parametry lotu jak predkosc, wysokosc, orientacja samolotu w przestrzeni obliczana jest u klienta
    dlatego osiagi samolotow mozna zmieniac po stronie klienta
    nei ma mozliwosci zablokowania odbierania sygnalow od sterow dla serwera, bo po prostu serwer i tak nie dostaje takich informacji, a tylko te ktore wymienilem
    a jakbys te chcial zablokowac, to bys nawet spasc nie mogl na glebe w uszkodzonym samolocie, bo rzpeciez zmeinia sie i predkosc i wysokosc i orientacja samolotu w przestrzeni :)
    a nie sadze zeby obliczanie prawdopodobienstwa lotu dla np 100 maszyn online byloby dobrym, dla serwera i connectu, rozwiazaniem ;)
     
    Last edited: Feb 13, 2004
  8. vojtas

    vojtas Well-Known Member

    Joined:
    Sep 4, 2002
    Messages:
    1,801
    Location:
    Ur anus
    hmm u klienta powiadasz? :D ...
     
  9. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,736
    ja oczywiscie nic nei grzebalem, ale tak wiesc w wiosce slychac :D
     
  10. daedal

    daedal Well-Known Member

    Joined:
    Sep 21, 2001
    Messages:
    709
    Location:
    England
    Czesc,

    Bezpieczny ditch bez rear fuselage umozliwia takze D3A2 i Spitfire Mk XIV ;-)

    Pozdrawiam,
    Daedal