conect

Discussion in '302nd POLISH SQ -Poznanski-' started by hrabia, May 12, 2003.

  1. hrabia

    hrabia Well-Known Member

    Joined:
    Mar 20, 2003
    Messages:
    1,397
    Location:
    Legnica Poland
    Nudzicie się widze bo na forum co 5 min jest nowy topic, a to się żadko zdarza. Jeden napiszę, odświerzam i jest kolejny i tak juz od 45 minut hehehe



    aha proponuje grę "Head to Head"
    1 na 1 może sieczegoś naucze .. kto chętny???????
     
    Last edited: May 12, 2003
  2. Lukass

    Lukass Well-Known Member

    Joined:
    Oct 11, 2001
    Messages:
    200
    Location:
    Poznan Polska
    bardzo chetnie
    gg 44430
     
  3. hoking

    hoking New Member

    Joined:
    May 12, 2003
    Messages:
    3
    Czy ktos wie jak grac hth ?

    Jesli tak to prosze o podpowiedz i sparing partnera :)
     
  4. Lukass

    Lukass Well-Known Member

    Joined:
    Oct 11, 2001
    Messages:
    200
    Location:
    Poznan Polska
    czeba miec ta sama mape na dysku w katalogu WB
    jeden podaje ip odpala WB przez host game
    drugi robi join i wpisuje ip
    nie wiem jak z FH 1.5 ale kiedys byly problemy zeby z gleby starowac, wiec dobrze jest w setup hth ustawic alt poczatkowy
    odpalac z FHLa
     
  5. miixch

    miixch Well-Known Member

    Joined:
    May 11, 2001
    Messages:
    915
    Location:
    Poznan, Poland
    ?

    no i co z tym konektem ? wiadomo coś ? bo nic na forum international nie moge znaleźć ...
     
  6. 308_lolo

    308_lolo Well-Known Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    684
    Location:
    Poznan
    .

    hmmmm.. jesli takie problemy sa na WB-rus.. i sa one przejsciowe - to zapraszam do polotania na AH-trial na te kilka dni

    Wczoraj zagoscil u nas Kryzys i wzielismy go z Ramzeyem na kilka lotow.

    Szczegolnie jeden mi sie podobal... jak wyniuchawszy niebezpieczenstwo, wstartowalismy w obronie fielkda i po wejsciu na 15k zobaczylismy w szyku 6 x 3 lancastery + 3 x b17.... razem 21 bomberow w ugrupowaniu do rozwalenia naszego fielda....

    Nie powiem.. taki widok na najspokojniejszym robi wrazenie... sprulismy 6 bomberow z Ramem.. tyle ammo starczylo... i chcielismy uslyszec jak sie Kryzysowi podobalo.. ale znikl biedak.. i nie wiem czy sie wystraszyl czy co....

    W kazdym razie.. zapraszamy na wspolne loty na Aces High do czasu wyjasnienia sie konektu z Rus-fh (prosze nie odbierac tego tekstu w ZADEN inny sposob- niz jest napisane).

    pozdro
    Lolo
     
  7. hrabia

    hrabia Well-Known Member

    Joined:
    Mar 20, 2003
    Messages:
    1,397
    Location:
    Legnica Poland
    czy dalej w Ah tak łatwo zestrzelic samolot????????
    Czy cos zmienili????
     
  8. Kryzyz

    Kryzyz Well-Known Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    97
    Location:
    Wroclaw, Poland
    HMM

    ja sie nie przestraszylem.. ale moja siec najwyrazniej tak bo przestala dzialac :dark:

    pozdrawiam
     
  9. piterk

    piterk Well-Known Member

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    378
    Location:
    Poznan / Poland
    hehe

    "czy dalej w Ah tak łatwo zestrzelic samolot????????
    Czy cos zmienili????"

    hrabia masz u mnie piwo jak chociaz raz wyladujesz z dwoma kilami w pierwszym dniu triala na AH :).

    pozdrawiam
     
  10. HJM---

    HJM--- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Messages:
    881
    Location:
    behind you

    LOOOOL...ciekawa teoria
     
  11. 308_lolo

    308_lolo Well-Known Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    684
    Location:
    Poznan
    czy dalej w Ah tak łatwo zestrzelic samolot????????
    Czy cos zmienili????


    pomijajac komiczny aspekt tego zapytania (czuje tu "wnikliwa" ocene kogos innego niz wlasne doswiadczenie hrabiego) tylko dla osob nie znajacych AH podam ogolne roznice w modelu zniszczen zauwazone przez mnie:

    WB
    1. Dosc dziwny.. i malo dla mnie zrozumialy system naliczania dziur po trafieniach... np dziura 1,2m kw. w lotce...albo 0,8 m. kw dziura w ylnej czesci kadluba jaka lub 109.... jak to sie ma do ozebrowania samolotu?? pozostalej konstrukcji?? Moze ktos to wyjasnic?? a moze to sie juz zmienilo?

    2. Dosc dziwny sposob naliczania momentu odlamania sie konkretnej czesci samolotu... o ile w samolot trafia 10 x 20mm i on leci dalej - to ok.. lecz pamietam kiedy jakiem lub spitem wracalem po trafieniu 23 x 20mm... i iles tam innego kalibru.. a czasem starczylo 2 x 12mm i urwane skrzydlo...
    W sumie odczytuje to jako czysta loterie....

    3. Ranny pilot - prawie sobie nie przypominam abym nie zdolal wyladowac z rannym pilotem.. dluuugi czas i male przeszkody w czasie lotu z tego powodu

    4. PK - bardzo czesta przyczyna smierci w WB.... doszlo do tego ze po wejsciu do Szymikowego serwa 3/4 moich kili to byly PK.. sam sie dziwilem... ale rzeczywiscie z WB mam zwyczaj celowania w kabie pilota... tak odkladam poprawkie zeby tam trafic.. bo wystarczy jeden pocisk w kabine aby uzyskac PK (niktorzy moze jeszcze pamietaja moje walki nazywane "czytaniem CHIP'A" kiedy zajadle szukalismy sie na arenie i walczylismy ki-43 vs I-16, ktore moga zwalic przeciwnika wylacznie poprzez PK w ostrym DF-ie... i mojego streaka na samym tylko -chip- ie w liczbie 16 po 2-ch godzinach takiej zabawy:) - 80% tych kili to byly PK a reszta to jego rozbicia o glebe)

    5. Odpadanie podwozia, rudera - bardzo czesto samolot traci po kolei czesci.. ale jest zdolny do walki.

    AH
    1. Brak naliczania czegokolwiek... trafienie skumulowanej serii kilku - kilkunastu pociskow rozwala trafiona czesc samolotu - odlamuje czesc skrzydla, cale skrzydlo, odcina tail, wylacza silnik, uwalnia paliwo-olej. Przy trafieniu 5-10 x 20mm mozna byc pewnym ze z przeciwnika niewiele zostanie - TYLKO TREBA TRAFIC :super:

    2. Ranny pilot - utrapienie moje na AH... czesto trafia mnie pocisk w pilota.. zaczyna on robic black-outy co 30, 20, 10 sekund.. a po ok 3 minutach - out... PK zdarza sie.. lecz aby to zrobic potrzeba naprawde duzej ilosci ammo... wpierw - jedno trafienie - to zawsze ranny pilot.

    3. Po odpadnieciu poszczegolnych czesci samolotu zaczyna sie on dziwnie zachowywac.. zawsze ma to konkretny wplyw na statecznosc i trym lotu i dodatkowo obnizone sa parametry skretu, ciagu, etc...

    Nie chce aby wygladalo ze jestem za jednym lub drugim modelem zniszczen.. ale te roznice wystepuja i jesli w WB rus mom swiadomosc, ze samolot wytrzyma duuuzo olowiu (szczegolnie malokalibrowego) - to moj styl walki sila rzeczy bedzie agresywniejszy, inny od ostroznych podchodow w Aces High - jak bylo w sobote na Gaudalcanalu - gdzie po obu stronach stanelo 86 pilotow JIN i ponad 70 USAAF... a kili po obu stronach po scenarze bylo raptem po 16 sztuk....

    Model zniszczen ma wplyw na metode walki jaka obierze pilot ktory chce przezyc...
    Kazdy z tych simow preferuje wiec inny rodzaj "kontaktu" w walce i moze dlatego ta roznorodnosc jest dobra :rolleyes:

    pozdro
    Lolo
     
    Last edited: May 13, 2003
  12. hrabia

    hrabia Well-Known Member

    Joined:
    Mar 20, 2003
    Messages:
    1,397
    Location:
    Legnica Poland
    Powiem jedno w AH znalazlem kolo roku temu przy okazji szukania WB. BO ściagnelem WB i online chcialem zagrać a polskiego już nie bylo.
    Tak wiec miałem obie instalki...
    Po jakoś przed wakacjami 2002
    Wtedy nie wiem może leszcze kompletni byli ale samoloty spadały po kilku trafieniach (areny kilku osobowe)
    Ledwo nacisnełem spust gosc juz spadał.
    I tedy jakosmalo ludzi gralol w Ah
    Teraz pewnie wieludobych pilotow gra w Ah.
    Nie pszecze...
    Ale w Ah zdawalo sie samolot od mniej kul spadał niż w WB
     
  13. HJM---

    HJM--- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Messages:
    881
    Location:
    behind you
    w 2000 roku moze gralo malo ludzi, kiedy to bawilismy sie z Pyro w walki 109 vs. dzbanek (ehhh te czasy,jak ja propagowałem ten sim...te 109-tki wtedy ;) )
    w 2002r. wiary na AH bylo juz pelno (kampanie reklamowe w TV miedzy innymi)

    a co do dmg model,to krotko:

    WB ma cos co usiluje nasladowac tenze, i jest totalna parodia...

    AH ma dosc normalny dmg model, gdzie dobrze oddana krociutka seria przecina przeciwnika w pół (albo i więcej), pociski mają odpowiednią skuteczność, a odpowiednie partie samolotu odfruwają...
     
  14. hrabia

    hrabia Well-Known Member

    Joined:
    Mar 20, 2003
    Messages:
    1,397
    Location:
    Legnica Poland
    Serv działa, ale...
    No właśnie ...
    Serw może i działa, ale narazie dostęp do niego jest zablokowany.
    Tak więc o uszkodzeniech mechanicznych nie może być mowy.
    Tak więc na 99.99% naprawiają conect.

    P.S. że serv jest możecie sprawdzić programem Ping Plotter
    Stą wiem, że serv działa...

    Już dostaje :dura: na maxa
    Ja chce :turret: :joystick:

    Wiecie co chyba jestem uzalerzniony... :eek:
     
  15. hrabia

    hrabia Well-Known Member

    Joined:
    Mar 20, 2003
    Messages:
    1,397
    Location:
    Legnica Poland
    DZIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dzialaaaaaaaaaaa działaaaaaaaaaaaaaaaaaa
     
  16. hrabia

    hrabia Well-Known Member

    Joined:
    Mar 20, 2003
    Messages:
    1,397
    Location:
    Legnica Poland
    działa słabo na 5 startow 3 disco
     
  17. Kryzyz

    Kryzyz Well-Known Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    97
    Location:
    Wroclaw, Poland
    :(

    u mnie w tej chwili nawet nie laczy..
    ale i tak lepsze to niz nic :)

    Pozdrawiam
     
  18. avsdna

    avsdna Active Member

    Joined:
    Aug 6, 2002
    Messages:
    35
    Location:
    POLAND/BIALYSTOK
    Co to te"AH" nowy jestem
    i jak się tam dostać....... :flyer:
    chec polatać :flyer: :flyer: :flyer:
     
  19. miixch

    miixch Well-Known Member

    Joined:
    May 11, 2001
    Messages:
    915
    Location:
    Poznan, Poland