open beta AH2

Discussion in 'Warbirds Polish' started by piterk, Oct 16, 2003.

  1. piterk

    piterk Well-Known Member

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    378
    Location:
    Poznan / Poland
    jakby kogos interesowalo to hitech wypuscil betaversion aceshigh2. ja jestem wlasnie po pierwszym odpaleniu i smiem twierdzic ze ci teksanczycy sa niezle popierdoleni, wypuscili tak zarobaczona wersje, ze mogli spokojnie sami ja jeszcze potestowac a nie wyslugiwac sie biednymi graczami. bezczelne gumozuje, oj duzo pracy czeka tych panow zanim doprowadza ten sim do urzywalnosci, grafa faktycznie lepsza, dokladniejsza, jednak moim zdaniem ta tekstura terenu moglaby miec wieksza rozdzialke, a nie zanosi sie na to zeby to zmienili, niestety nie sadze zeby ktos na swiecie mogl grac na full detail nawet w wersje finalna, chlopaki natkali tyle obiektow ze wyglada to teraz jak demo lock-on (wylaczajac oczywiscie ta oblesna teksture terenu), jesli liczycie obejrzec sobie nowy model wizualizacji zniszczen, to nic z tego na razie na bank jest ten stary (czyli nawet lakieru zadrapac nie mozna ;)) i to jescze okrojony o brak wybuchow, samolot po trafieniu znika jak na FHoscie warperzy ;). same samoloty wygladaja calkiem dobrze, rozdzialka tekstur jest chyba wieksza albo co najmniej ta sama jak w il2fb, no i dochodzi jeszcze bumpmapa ktorej w ile nie ma.
    FM - widoczne zmiany zauwazylem tylko latajac g10 szczegolnie ucieszylo mnie to ze nie kompresuja tak stery przy predkosciach powyzej 400mph, choc gowniany rollrate przy highspeed pozostal, w reszcie dostepnych bryk FM jest chyba ten sam co w starym AH, nowe tracery dzialaly mi tylko jak lecialem p51, zreszta tylko w ponym dzialaly mi przyzady kokpitu i mialem celownik, cala reszta miala zabugowane kokpity, brak sztucznego horyzontu, poprzesowane tarcze itp. inaczej dziala blackout nie ma efektu ze zaciemniaja sie najpierw rogi ekranu, jest tak jak w WB plynny fade to black calego ekranu, wreszcie swoja role spelnia sunglare dziala porownywalnie z glarsem z il2fb, framerate mialem bardzo zruznicowany od 15 do 60 fps czyli jak juz napisalem wczesniej max detail moge sobie podarowac szczegolnie biorac pod uwage fakt ze na serwie AH w godzinach dla jankesow dogodnych bywa i 400 osob oraz furbale gdzie buja sie 40-50 maszyn, pokaz slajdow gwarantowany ;). nie wiem jak przedstawia sie sprawa chmur bo w defaultowych ustawieniach sa wylaczone, nie sadze jednak zeby w tej wersji wogule dalo sie je wlaczyc. nie bede sie juz rozpisywal nad bugami z ktorymi sie spotalem podczas wyboru ordnance i dziwnym zachowaniem mapy podczas powiekszenia, jak powiedzialem na poczatku panow z hitech czeka jeszcze bardzo duzo roboty i jesli zobaczymy pelna wersje przed gwiazdka to nalezy uznac to za ich sukces

    pzdr
     
  2. HJM---

    HJM--- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 8, 2002
    Messages:
    881
    Location:
    behind you
    ciekawe po co buraki wypuszczaja cos takiego....
     
  3. lepper

    lepper Well-Known Member

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    531
    Location:
    Poland
    Jakie toto ma wymagania ?
    Pójdzie na:
    Duron 800 MHz
    Riva TNT2 32 MB
    360 MB RAM ?
    :)
     
  4. piterk

    piterk Well-Known Member

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    378
    Location:
    Poznan / Poland
    z tego co czytalem na forum hitecha paru gostkow z TNT2 mialo problemy z odpaleniem, wiec podejrzewam ze bedzie trzeba poczekac do patcha na bete ;), pozatym z tego co pamietam hitech zalecal karte od gf2 lub analogiczne karty Ati, i proce powyzej 1ghz, nie wiem jednak jak oni to sobie
    wyobrazaja skoro u mnie (1.7ghz gf4200 512DDR) gra potrafi czasem zwolnic do 20fps, polecam http://www.hitechcreations.com/ubbframe.html tam jest caly dzial poswiecony bugom w AH2 mozna sobie poogladac screeny i poczytac
     
  5. lepper

    lepper Well-Known Member

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    531
    Location:
    Poland
    dzieki