WALPER 302:)

Discussion in '302nd POLISH SQ -Poznanski-' started by piotrk (TOPGUN), Mar 29, 2005.

  1. piotrk (TOPGUN)

    piotrk (TOPGUN) Active Member

    Joined:
    Jan 29, 2005
    Messages:
    42
    Cześć jak się wam podoba mój twór:) oceńcie w skali do 5 co 1....


    pozdrówka
     

    Attached Files:

    • 302.jpg
      302.jpg
      File size:
      58.6 KB
      Views:
      143
  2. jata

    jata Well-Known Member

    Joined:
    Jul 24, 2001
    Messages:
    1,512
    Location:
    Poznan, Poland
    miixcha na zdjeciu nie widze...

    :)

    poza tym..
    pobaw sie jeszcze kompozycja..:)
    ogolnie pomysl dobry..:)
    dam 4
     
  3. adamec

    adamec Well-Known Member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    925
    Location:
    Warsaw, Poland
    cc miixch musi byc :)

    dam 3.5 - moim zdaniem za duzo warstw tu sie przez siebie przenika nawzajem i w rezultacie kiepsko widac cokolwiek. Nie jestem grafikiem a moja subiektywna ocena moze byc calkiem nie pasujaca do gusta ogolu wiec sie nia za bardzo nie
    przejmuj :)

    pozdroo
     
    Last edited: Mar 29, 2005
  4. hrabia

    hrabia Well-Known Member

    Joined:
    Mar 20, 2003
    Messages:
    1,397
    Location:
    Legnica Poland
    hmm najbardziej napis jest nie tegen. Zrob cos z nim by pilotow nie zasłaniał.
    I zmniejsz troszke przenikanie tego samolotu i bedzie gites.
     
  5. --vipe

    --vipe Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2003
    Messages:
    1,954
    Location:
    Poznan, Poland
    Moja ocena 3,5 :D

    troszke za duzo warstw, poszlifuj jeszcze te foty by nie bylo widac krawedzi tych zdjec, a jesli nie wiesz jak to wyszukaj foty o podobnym formacie bo te linie to za dobrze nie wygladaja, taki chaos sie zrobil ;)

    a co do czcionki to mi sie wlasnie bardzo podoba :)

    ale nie zniechecaj sie bo pomysl rzeczywiscie dobry :)
     
  6. -frog-

    -frog- Well-Known Member

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    5,303