Robilem male testy z Vipe na test arena, a wczesniej offline. Po trafieniu zeka 2-4x12mm w Lfuel lub Rfuel lub Cfuel. Zeke eksploduje po kilku sekundach, jesli bedzie 5+x12mm to natychmistowe PK. Hispano prosciej 1x20 eksplozja z opoznieniem, 2x20 PK.Powierzchnie ktore sa wrazliwe sa sporych rozmiarow. A mianowicie sa to nasady skrzydel. Gdzie jest zbiornik Cfuel juz nie chcialo nam sie szukac. Testowalismy inne typy to spadaly normalnie, a specjalnie celowalismy w nasady. Chyba tylko ki84 miala cfuel. Ale wczesniej dzielnie wytrzymala kilka strzalow. Podsumowujac: Latanie zeke albo streak wybor nalezy do ciebie...
Dot: pechowo nietrafiles w zaden zbiornik paliwa, jak ci sie to udalo, nie wiem Marudze bo sie sparzylem gdy zachcialo mi sie pokrecic w zeku ze spitami
Zekulec zawsze, jak to conrad mowi, plonie wesolym ogniem od byle czego. Ja sie zeke dotykam tylko na poczatku, kiedy po drugiej stronie buszuje rownie latwopalny iszak. Im dalej w TOD tym mniejsza szansa ze wrocisz w zero do domu.
cc ale zyby bylo ciekawie czasem (zadko) zeke wroci cale z 12x20 hispano sam tak mialem w tym tod i juz mialem walnac posta "lol pancerne zeke" ale sie powstrzymalem
ja tam nie wiem ale jak testowalem zeke z Kazanem to troche sie zdziwilem, ze 2x12 i sie palil. Od "zawsze" na poczatku ToD latam na zeku i bardziej bylbym skonny podpisac sie pod wypowiedzia Arta, "Pancerne Zeke" 10x20 to spokojnie bylem w stanie przywiezc do bazy. Zreszta nawet Dot sie zdziwil, wiec chyba Zeke ktore stoi u mnie w garazu przeszlo rewelacyjny tuning