@Snakeye

Discussion in 'Warbirds Polish' started by kazan, Jun 13, 2005.

  1. kazan

    kazan Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2004
    Messages:
    1,074
    Location:
    Bremen (DE)
    male pytanko dlaczego nigdy nie latasz z polskimi sq?? Jakos radoche odczuwasz ze latasz przeciwko nam? Dzisiaj es vulczyl f25 walil gosci na pasie
    nie dajac im zadnych szans na skok na szmacie, gonilem go do f11 (taki rodzaj zdobywania killi wqrwia mnie, ja zawsze daje szanse przeciwnikowi) dzieki twojej celenej serii z jeepa pozbawiles mnie sterow...koles sobie zdiczowal spokojnie. Zloje ci tylek tylko jeszcze troche czasu musisz poczekac obiecuje :D
    p.s. duzo czasu ;) ale nie jest to jakas antypatia z mojej strony
    chce sie nauczyc dobrze latac :)
     
    Last edited: Jun 14, 2005
  2. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    lol :)
    nie lubie po prostu latac w goldach i tyle, jak bedziecie red, to bede latal z wami :)
    z reszta dzis tylko w hamaku siedzialem albo w buffie... po pijaku fajterem latam tylko jak nie wypije za duzo, zebym widzial co sie dzieje ;)
     
    Last edited: Jun 14, 2005
  3. jfm

    jfm Well-Known Member

    Joined:
    Jan 6, 2003
    Messages:
    801
    dla zwiększenia realizmu
    symulacja blackoutow jak najbardziej wskazana ;)
     
    Last edited: Jun 14, 2005
  4. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    nie no, oczywiscie :D
    "za duzo" licze od momentu jak sie musze rozgladac po ekranie, bo widze najwyzej kawalek i to tez nie jestem pewien co tam znalazlem ;)
     
  5. -al---

    -al--- Well-Known Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    6,848
    Location:
    Poznań
    hm robicie liste kto chce sprac snejka? Ja sie chetnie dopisze :p
     
  6. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
  7. spuint

    spuint Well-Known Member

    Joined:
    Feb 18, 2003
    Messages:
    4,730
    hm, przeczytalem "sprzedac snejka"
    a pranie bylo juz ;p
     
  8. -frog-

    -frog- Well-Known Member

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    3,898
    Location:
    Lublin, Poland
    dopisuje się do listy... latam ostatnio raz na ruski rok i ewidentnie mnie wkurwia Polak po drugiej stronie, który rozpiernicza cały captur (4jabo i Ju) z pomocą lamerskiego hmacka... i jeszcze potem ma radoche z tego na ch100
     
  9. jfm

    jfm Well-Known Member

    Joined:
    Jan 6, 2003
    Messages:
    801
    skąd ja to znam...
    ...Snejk!!!
    :nono:
    zamiast fruwac tylko czeka twr az cos sie nam spierdoli bo rox mamy tyle co celow, nawet wku*wilem sie wtedy ale juz mi przeszlo :D

    a tak btw odnosnie jeepow
    juz niepamietam zebym mial od nich inne uszkodzenia niz pilot armor
    inne czesci samolotu sa nieczule na 25mm czy to tylko zbieg okolicznosci?
     
    Last edited: Jun 14, 2005
  10. yivan

    yivan Well-Known Member

    Joined:
    Aug 30, 2003
    Messages:
    486
    Location:
    N 50°43' E 23°16'|Poland|Zamość
    chyba trafia tylko w fuelfire, engine, pilotarmour/pilot
     
  11. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    z moich nieskromnych doswiadczen ;) na hamaku wynika, ze:
    - fuel fire zdarza sie znacznie czesciej niz przy normalnej walce powietrznej
    - nie pamietam zeby ktos puscil olej, od razu idzie czarny dym
    - oczywiscie czarny dym jest czesto, bo sie strzela od przodu
    - w zasadzie trafienia w stery sa rzadkoscia
    - puszczenie wachy jest najczestszym zauwazalnym efektem patrzac statystycznie (drugi zaraz jest eng out)
    - nie wiem czy armor tak obrywa, od tej drugiej strony nie widac ;)
    - pk sie zdarza naprawde sporadycznie, bo sie strzela nie od tej strony
    - skrzydla odpadaja dopiero po wieeeelu kulkach, bo zazwyczaj trafienia sa z daleka i zabieraja malo "punktow zycka" duzym elementom
     
    Last edited: Jun 15, 2005
  12. -kopi-

    -kopi- Well-Known Member

    Joined:
    Dec 3, 2002
    Messages:
    370
    Jak trafisz w pilot armor lub pilot stery wysiadaja: albo lotki albo wysokosci i orczyk. Dlatego warto jak sie ma tlyko 7mm w 109 czy foce strzelac po kabinie ;) .
     
    1 person likes this.
  13. jfm

    jfm Well-Known Member

    Joined:
    Jan 6, 2003
    Messages:
    801
    czyli podobnie jak na zalaczonym obrazku
    (dzisiejszy rekord w "your cocpit has rejected")
    makabra
     

    Attached Files:

    Last edited: Jun 15, 2005
  14. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    lol :D

    co to byl za samolot, ze sie mu pk nie dalo zalozyc z polcalowek?
     
  15. jfm

    jfm Well-Known Member

    Joined:
    Jan 6, 2003
    Messages:
    801
    no 102 g2 startowalem zf3 i cos zaczelo walic
    biorac pod uwage kat nachylemia samolotu + przypuszczalny kat ataku
    istnialo male prawdopodobienstwo ze pilot nie dostanie tylko kokpit ;)
    fakt ze pilot armor odlecial od pierwszych pociskow

    kiedys mialem dwa komunikaty pod rzad ze kokpit rejected 88mm
    od mozdzieza comando ;)
     
  16. graatz

    graatz Well-Known Member

    Joined:
    Jan 3, 2005
    Messages:
    916
    Przeglądałem ostatnio stare posty na internationalu i wyczytałem że DM jest tak zrobiony że 1 pocisk równa się 2 trafienia, albo odwrotnie. Trzy razy czytałem i nie złapałem o co biega, czy 1 kulka robi dwie dziury w samolocie czy trzeba dwóch kulek żeby zrobić jedną dziurę.

    Posty tak stare były że może już dawno tak nie jest, ale jeżeli jest to by tłumaczyło dublet od komandosa, albo anse które ktoś miał że dostał 1x20 i odpadły obie lotki.
     
    1 person likes this.
  17. jfm

    jfm Well-Known Member

    Joined:
    Jan 6, 2003
    Messages:
    801
    messer w ktorym siedzial mikroszkop ;)
     
  18. Snakeye

    Snakeye Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,232
    Location:
    EPWA
    @ graatz
    dawne posty i dawny dm...
    gdzies dobrze od ponad roku juz jest kazda kulka osobno liczona
     
  19. -al---

    -al--- Well-Known Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    6,848
    Location:
    Poznań
    od jakiegos czasu latam troche wiecej taxi i spotkanie z hamackami to ryzyko zawodowe. Najdziwniejsza sprawa, ze prawie zawsze pierwsze trafienie od hmacka to pilot armor, nawet jak jestem do niego odwrocony podwoziem to mi trafia w kokpit. Potem juz tylko jest rejected 25mm i odpadaja wszystkie mozliwe stery, potem skrzydelka. PK w ju dostaje glownie jak wyladuje ale to juz wtedy celowane jest na pewno :)
     
  20. --vipe

    --vipe Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2003
    Messages:
    1,954
    Location:
    Poznan, Poland
    eee tam hmackiem mozna wszystko rozwalic :D
    mam chyba jeszcze tracka jak goofy z d18 rozpierdala mi skrzydlo :O