dramat

Discussion in '302nd POLISH SQ -Poznanski-' started by pietas, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    nie pewnie ze to byl zart, swego czasu kawalerowie stawali plecami do siebie, szli prosto iles tam krokow, i po czym obracali sie i strzelali do siebie za pomoca muszkietow , hmm
    chodzilo o pojedynek (squadronow czy tam squadronu vs zespol)
     
  2. -frog-

    -frog- Well-Known Member

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    5,303
    @pietas

    akcje prowadzone przez Rax-a pamiętam do dziś, tak, jak te prowadzone przez mixer-a...

    problem w tym, że drzesz japę o nieskładne akcje, a jakoś pamięć mnie zawodzi, jeżeli chodzi o akcje prowadzone przez Ciebie :p

    Co do wielonarodowych SQ na które tak narzekasz... to nie my lataliśmy przez pewien czas w Sibeerians :p
     
    1 person likes this.
  3. rax

    rax Well-Known Member

    Joined:
    Aug 5, 2003
    Messages:
    291
    Location:
    Poland

    lolo...ty sie tez chesz tlumaczyc ??? :mafia:

    a tak serio...nie skomentuje wiecej tekstow pietasa...szkoda slow
     
  4. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    no coz, bez laski, ja z toba nigdy i nigdzie nie polece, i tyle
     
  5. --vipe

    --vipe Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2003
    Messages:
    1,954
    Location:
    Poznan, Poland
    ale przynajmniej ktos raxa rozruszal i od razu mi cony zaczal sciagac :D
     
  6. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    swanca mu kupil nowy respirator ;)
     
  7. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    Zawsze tak chcialem robic :p
    Teraz i tak jestem zalamany jakoscia samolotow gold, malo osob lata, kociol w 109f2 to niemalze pewna kleska. Jutro powinny byc F4, ale o tyle ile szybki i lepiej ubrojony do capow czy kotlow sie nie nadaje. Mala sila ognia slaby firepower. Frekwencja tragiczna, 4 pilotow 302 na arenie to sobie mozna zdobywac jedynego czerwonego smalla na koncu mapy ;)
    Strasznie slabe sa teraz samoloty golds, moze dlatego nie latacie.. mi idzie tylko dlatego ze najbardziej koncentruje sie na tym eby sie nie nie denerwowac :@drunk:
     
  8. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    Nie wiem czemu tak jest ale mam gdzies efektywnosc formacji.
    Przestrzen akurat mozna kontrolowac, najwiekszy problem to utworzenie i utrzymanie szyku. A wlasciwie nawet utworzenie, bo jak sie nie da utworzyc, to nie ma o czym rozmawiac. Schody odpadaja bo na d8-d10 ciezko sie polapac z wlasna pozycja i robic korekty przepustnica, nie da sie ich utworzyc ani utrzymac.
    Jak sie nie uda line abreast to sie chyba pochlastam :@drunk:
    Zawsze chcialem leciec w formacji, sek w tym ze w zadnej z tych "efektywnych" ;)

    PS.
    Mozemy zrobic tak:
    Zaraz po starcie, pare kregow eby sie ludie pobierali z roznych pasow.
    Poniej - kurs na climb na T80.
    I teraz najwazniejsze - zajmujecie miejsca w formacji nie climbujac.
    Lecicie prosto az nie zrownacie sie z AL na godzinie 9.
    Wtedy podciagacie w gore dajecie t80 i rownacie przepustnica.
    Mozecie byc troche nizej, to nei robi problemu, roznica bedzie minimalna.
    Moze sie uda zrobic to szybko, bo tu czas gra straszna role.
    Jakbysmy mieli 100mil to pewnie kazda formacje by sie dalo utworzyc.
    A tu jest tylko pare min lotu.
    Trza kontaktowac, i upraszczac.
    Jak mowil conrad, im bardziej zlozona tym wiekszy bedzie niewypal.
    To ma byc proste jak konstrukcja cepa i zeby bylo widac kto to leci ;)
     
    Last edited: Sep 28, 2006
  9. Conrad

    Conrad Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2001
    Messages:
    995
    Location:
    Poznan, Poland
    Po pierwsze: malo mnie na arenie bo malo redow w powietrzu. Jak mam z 15 goldami uganiac sie za 4 redami to wysiadam.

    Po drugie: 109F2 to piekna maszyna majaca o tej porze roku wszystkie inne maszyny red i gold pod soba. I spita jak sie uprzesz wymanewrujesz i hurric cie nie zgubi a P40B o walce manewrowej z Toba moze zapomniec. A jesli sie zrobi goraco to gaz do dechy i w nogi. Spit Vb czy c moga tylko spaliny wachac. Teraz jest wspanialy okres dla gold maszyn. Jeden z moich ulubionych :)

    A ze sila ognia ciut mala - jedna wada a TY narzekasz?! ;)

    Po trzecie: a moze zamiast operowania przepustnica ustawic jak w buffach speed na ta sama predkosc i w ten sposob niech auto pilnuje predkosci?
     
  10. Lesiu

    Lesiu Well-Known Member

    Joined:
    Nov 30, 2005
    Messages:
    1,242
    Location:
    Gdańsk
    Maszyny gold, owszem, trudniejsze niz w grudniu 2005, ale nadal sa swietne.
     
  11. rax

    rax Well-Known Member

    Joined:
    Aug 5, 2003
    Messages:
    291
    Location:
    Poland
    tez sie wcale o to nigdy i nigdzie nie prosilem... i laski mi tez nie trzeba :znaika: :director:
     
  12. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    nie podzielam waszego optymizmu, pewnie ze to wciaz poezja z tym speedem i wlasnosciami lotnymi, ale tej poezji nie widac w statystykach z calej areny - kiepsko idzie ludziom nie liczac tych co cwicza kiszki 43-cie, wiec co z tego ze maszyna "wciaz dobra", skoro tej dobroci nikt nie jest w stanie z niej wydobyc :eek:

    @conrad: a po trzecie to IHMO rewelka pomysl, ja bym jeszcze dorzucil kurs prosto na cel zaraz po starcie
     
  13. --vipe

    --vipe Well-Known Member

    Joined:
    Jun 2, 2003
    Messages:
    1,954
    Location:
    Poznan, Poland
    a ja a ja zawsze latalem p40b by wlasnie wykanczac krecace F2, gorzej juz bylo z emilem, ktory okazywal sie zwinniejszy. oO

    no ale to pewnie ten czynnik ludzki :)
     
  14. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    Jesli chodzi o moja taktyke to alt wymuszony jest przez kontakt z miotaczami. 3km powinno byc max. 4km i wiecej to juz zbrodnia.
    Oslona winna zataczac spokojne szerokie kregi nad lotniskiem, zachowujac rowne odstepy.
    Na wypadek pojawienia sie cona hi - nic nie robicie, meldujecie i obserwujecie.
    Na wypadek pojawienia sie cona lo - nic nie robicie, obserwujecie.
    Krazycie dopoki miotacze nie uporaja sie z ackami.
    Jesli uderzy con z gory, dajecie 6calla lub robicie unik.
    Pozostali obserwuja cona, jesli idzie w dol lub w gore jak rakieta, nie gonicie.
    Jesli natomiast zrobi blad i wytraci energie na waszym pulapie - wtedy go spruwacie.
    Jesli idzie w dol , to obserwujcie co zrobi, i znurkujcie na moment kiedy powinien wyciagac, lub kiedy wskakuje na 6 ktoregos z poczciwych i nie docenianych miotaczy.
    To jest wazne, zeby nie dawac sie dragowac, alt to zycie.
    Za chwile moze przyleciec pare spitow i nad zmienia powybijaja oslone jak krolikie.
    Walczycie hmm o pozycje na 3km, moze byc troche mniej, ale nie wiecej.
    Bo po co.
     
    Last edited: Sep 29, 2006
  15. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    >>>
    Nie wiem czemu tak jest ale mam gdzies efektywnosc formacji.

    albo nie rozróżniasz efektywności od efektowności albo się spiłeś i bredzisz

    >>>109F2 to piekna maszyna (...) P40B o walce manewrowej z Toba moze zapomniec.

    Streak 38 zrobiłem pchając się p40b w furballe z F2 :D P40 prawie równie szybkie, równie zwrotne, doskonale przyspiesza, przyjmuje na dupe wiadro ołowiu a uzbrojenie z bliska masakruje
     
  16. pietas

    pietas Well-Known Member

    Joined:
    Apr 28, 2002
    Messages:
    1,301
    Location:
    Schweidnitz-Schlesien-Polen
    a i tak nie zakapujesz szkoda na ciebie mojego czasu
    cwicz

    PS. to juz drugi przypadek, zawsze wiedzialem ze to toporny sq ale myslalem ze ten paraliz to tylko w grze..

    dobra nie bede was przeciazal intelektualnie koniec fajnie sie gadalo pa
     
    Last edited: Sep 29, 2006
  17. Conrad

    Conrad Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2001
    Messages:
    995
    Location:
    Poznan, Poland
    Tylko sie wznosic nie lubi ;)

    P40B zrobi sitko ze 109 gdy podejdzie na odleglosc strzalu podobnie jak spitVb czy kazda inna red maszyna. Faktem jest tez ze dla 15mm zadelka F2 P40B jest niczym maly czolg. Tyle ze latwiej kontrolowac walke z maszyny ktora lubi sie wznosic. Bo co z tego ze P40 idzie w dol jak kamien i kreci jak dziki rumcajs skoro odzyskanie altu zabiera tygodnie?
     
  18. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    oj nie tak kazda.wolę te sikawki p40 od np działek la5 czy nawet spita5b. co prawda siła ognia 5b jest sporo większa, ale ammo rozpaczliwie mało, podczas gdy p40 ma niemalże unlimited ammo. A wznoszenie... nie można mieć wszystkiego ;)
     
  19. -al---

    -al--- Well-Known Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    6,848
    Location:
    Poznań
    to tak jakbys poszedl na mecz i dostal takie miejsce z ktorego w ogole nic nie widac - dostales sie do srodka, nie mozna mozna miec wszystkiego
    ale to co najwazniejsze jest niezbedne :)
     
  20. beryl

    beryl Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2002
    Messages:
    1,788
    Location:
    19*08'E 51*30'N
    bez przesady, aż tak z p40 źle nie jest, ponad 14m/s wyciągnie bez trudu a po rozpędzeniu w lvl idzie w górę jak rakieta
     
Thread Status:
Not open for further replies.